K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2014, 18:10   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Det er ingen grund til en ny tråd, vi er jo sådan set enige

Det største forskel er at du svarede mere specifikt på trådstarters spørgsmål, hvor jeg svarede mere generelt, nok mest fordi jeg selv har fundet svar på rigtig mange ting herinde, ved at bruge søgefunktionen, frem for at spørge om noget der allerede var svaret på flere gange...

Hvor mange der bruger søgefunktionen kunne da være sjovt at høre lidt om, hvis Web kan se det.
De nye brugere bruger nok ikke funktionen, for det er mere end ofte de spørger om noget, hvor det 3 tråde længere nede på sitet, allerede er både besvaret, debatteret og hvor der også er linket til lovgivningen....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2014, 21:26   #22
Mrperfektone
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2012
Indlæg: 49
Styrke: 13
Mrperfektone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Hvis du spørger om hvilende pension kan det da godt være at kommunen begynder at "grave" i din arbejdsevne.

Nej det er din arbejdsevne der kan ændre på din ret til pension.

Men du må beslutte hvad det er du vil/kan...
For i det første citat siger du, indirekte, at der er mulighed for at du kan arbejde, i det andet siger du at du ikke er blevet bedre til at arbejde

Hvis du ikke beslutter hvilken "hest" du vil spille på, risikerer du at kommunen tager over, og så kan det jo sagten blive et "helvede" igen, med frem og tilbage, og med usikkerhed til følge.
Det er rigtig nøgen tær - Men det er nu ikke så nemt med sindslidelse som du skitsere det for i nogle perioder kan man have det bedre end andre og have mod på / kræfter til at forsøge at vende tilbage til arbejdsmarkedet og det jo i sådan en situation man har mulighed for at gøre sin pension hvilende mens man gør forsøget det jo det at muligheden for at gøre sin pension hvilende eksistere for. Og ja man skal selvføllige have det på skrift med hensyn til at gøre sin pension hvilende jeg kender godt systemet inde fra. Og selv om man nødvendigvis ikke kan vende tilbage til arbejdsmarkedet kan man aligevel godt drømme om og håbe på at man får en arbejdsevne på et tidspunkt man ville kunne bruge da det alt andet end lige er skønnest at tjene sine egne penge HVIS man vel og mærke er i stand til det .
Mrperfektone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2014, 21:59   #23
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mrperfektone Se meddelelser
Det er rigtig nøgen tær - Men det er nu ikke så nemt med sindslidelse som du skitsere det for i nogle perioder kan man have det bedre end andre og have mod på / kræfter til at forsøge at vende tilbage til arbejdsmarkedet og det jo i sådan en situation man har mulighed for at gøre sin pension hvilende mens man gør forsøget det jo det at muligheden for at gøre sin pension hvilende eksistere for. Og ja man skal selvføllige have det på skrift med hensyn til at gøre sin pension hvilende jeg kender godt systemet inde fra. Og selv om man nødvendigvis ikke kan vende tilbage til arbejdsmarkedet kan man aligevel godt drømme om og håbe på at man får en arbejdsevne på et tidspunkt man ville kunne bruge da det alt andet end lige er skønnest at tjene sine egne penge HVIS man vel og mærke er i stand til det .
Jeg skitserer ikke noget, men kommenterer hvordan dine udtalelser virker.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension