K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2012, 04:28   #11
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Ærlig jeg har 2 uddannelser og jeg ka ikke rigtig se hvorfor jeg f.eks skal ha mere end en 22 årig der kommer på ftp...så bliver der først A og B hold...det er en grim tankegang...alle mennesker er i min verden lige meget værd..
' vi har så at sie det samme hjerte og ser næsten ligedan ud ...og så ka det vel være ligemeget hvorfor vi er kommet på
ftp og vores alder...

på den anden side er der pp en måde allerede forskel i vores ftp..nogen er gift og får ikke så meget..nogen er enlige og får en del mere...og så f.eks som mig der var ude for en arbejdsulykke og får mdr udbetalinger fra forsikringen..og arbejdsskadestyrelsen går jo f.eks ind og vuderer hvor gammel man var,hvad man tjente og hvad man kunne ha tjent hvis skaden ikke var sket til ens pension og om man er uddannet og som hvad og om man har flere uddannlser..er det så fair..det ka man også diskutere...men forskellen er der jo på en måde..og nogen har som mig tegnet privat forsikringer og får derfra

jeg personlig synes alle mennesker er lige værdifulde uanset alle og grunden til man får ftp..det plejer jeg også atid at sige hvis folk diskutere den slags,,det er da ligemeget hvordan man får ens indtægt og om man er afrikanerel.polak el.konge..
jo det er vigtig at få alle til at føle sig ligemeget værd - uanset hvad.
det var bare min mening...og jeg håberALDRIG der blir forskel på ftp-en fra det ofentlige -udover det der allerede eridag..mht ægteskabs ftp osv,,

stribe førtidspensionst
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
At 'overleve' på kontanthjælp uden gældstiftelse Gekko Alt det andet 54 11-06-2012 10:06
Kan man selv vælge? SansPareil At søge førtidspension 2 21-03-2012 12:58
Jobfirmaet HKI får ros på www.hki.dk af sig selv ekseleven Politik og Samfund 0 20-12-2011 14:16
Skleroseramt kan ikke overleve fuldtidsjob Webmaster K10 Nyheder 0 25-05-2011 12:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension