K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-04-2012, 10:21   #11
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Ja der må være sket noget i hans barndom, måske et svigt fra hans mor eller far, siden han er sådan over for andre,

ønsker ikke ulykke fra andre, men vil ønske at han selv
vil komme på bistand,

det er så nemt at fortælle andre hvad de skal, og ikke skal.
Det som får mig op i det røde felt er hans måde at anskue tingene på... han mener jo at han er mere værd end alle os andre dødelige ... og at man bare skal brovte meget så bliver man hørt .. og hvis man sviner "kollegaer" i tinget til .. så kommer man i medierne...

Han var på turne rundt hos alle folketingets partier for at se om der var et der bed på ... og LA er jo det parti som har kendisser .. Joachim osv .. som frontfigurer .. kendisser som bare er kendt for et eller andet båthorns-agtig-noget..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 10:29   #12
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Gik ikke Joachim æren for det. Grundlaget kommer jo fra en helt anden vinkel.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 11:10   #13
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser

ønsker ikke ulykke fra andre, men vil ønske at han selv
vil komme på bistand,
Så vil han han bage sit eget brød, og skyde et tilfældigt dyr på sin vej.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 11:32   #14
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Det er en rapport fra Nordisk råd, bl.a. kommenteret af Cepos. Gå efter bolden og ikke manden, Ikke dermed sagt, jeg billiger JBOs kommentarer. Den "srakkels" mand har jo åbenbart levet af overførselsindkomst hele sit liv. og repræsenterer nu et bankprojekt.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 11:57   #15
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Det er en rapport fra Nordisk råd, bl.a. kommenteret af Cepos. Gå efter bolden og ikke manden, Ikke dermed sagt, jeg billiger JBOs kommentarer. Den "srakkels" mand har jo åbenbart levet af overførselsindkomst hele sit liv. og repræsenterer nu et bankprojekt.
Stampe.. der står højt og tydeligt at det er en rapp. fra Nordisk råd der ligger til grund for hans udtalelse i det stk jeg har lavet Quote over.. og i dette her tilfælde er Joachim både mand og bold.. han råber jo højt og flot om at i DK får man i hoved og r*v når man er på kontanthjælp.. og det er også det som artiklen omhandler..

Nu er det en artikel skrevet af en avis.. og ikke noget jeg har fundet på at skrive bare fordi at jeg mener at hamnden er en båt-nakke
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 13:53   #16
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Både I Norge og Sverige har de fastsatte fattigdomsgrænser..I Sverige sørger de for at alle har et fastsat rådighedsbeløb hver måned dvs. din husleje etc. bliver betalt og så har du et beløb til at leve for..DK er et af de absolut dyreste lande i verden at leve i mht. boliger,mad etc. og det er her det går galt for Joachim.
Jeg kunne med garanti også leve af en KHJ hvis min husleje var betalt og mine madvarer kostede 40% mindre..at tage et beløb i Sverige og sammenligne det med DK er som at sammenligne æbler med pærer.
Men lad os endelig få debatten,forskellige tænketanke siger at 5000 er et minimumsbeløb at leve for ud over husleje inkl. forbrug..ville da elske svenske tilstande hvor man tager menneskers liv seriøst.

Sidst redigeret af Buddha; 30-04-2012 kl. 14:02.
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 14:33   #17
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ja der er i rapporten taget hensyn til sammenlignelige udgifter, ligesom der er taget hensyn til prisniveauet i de respektive lande. Umiddelbart svært at angribe rapporten og her er det jo også JBO, der kanøfles. Fint Danmark indtager en førsteplads.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Joachim B. Olsen aflyser fattigdomsturné Agnes XXX Politik og Samfund 28 01-12-2011 01:04
Send gamle sko til Joachim B Olsen... buster Politik og Samfund 29 29-11-2011 22:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension