K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2013, 16:13   #151
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 11
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lgkh62 Se meddelelser
Hej Klanst
Husk at give modsvar til arkivering på din sag, hver gang du ikke modtager ydelsen så Kommunen ikke kan hænge sin hat på "passivitet" fra dig af.
Du gør hver gang opmærksom på "fejlen" skriftligt.
Hilsen lgkh62
Åh jo det husker jeg. De har vist fået omkring 6 henvendelser den seneste måned.

Men ud over det så er de jo komplet ligeglade med hvad de gør, bare det gavner kommunen i enhver henseende.
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 15:42   #152
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 11
klanst er ny på vejen
Jeg har lige fået en overraskende og befriende mail fra K-kassen;

Hej Ole.



På baggrund af de lægelige oplysninger er sanktionen vedrørende udeblivelse fra samtale siden d. 3/6 slettet. Din kontanthjælp er genoptaget uden træk og vil være til rådighed i din bank efter 2 bankdage.


Med venlig hilsen

A. Jensen

K-kassen, Ydelsesservice.

Københavns Kommune
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
(8256 4100 * [email protected]
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 16:04   #153
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
hejsa herfra.. har også kun læst lidt op på din sag... min egen hænger mig langt ud af halsen... men ville dog lige sige....dejligt... ikke tillykke for det er sørme da bare noget som burde være i orden... Det er svært at holde hovedet over vandet ikke...

men igen super dejligt for dig... og jeg håber du snart får helt ret og retten til at samle stumperne op, så du kan få ro.

kærlige tanker og god karma herfra
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 17:21   #154
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 11
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fib Se meddelelser
hejsa herfra.. har også kun læst lidt op på din sag... min egen hænger mig langt ud af halsen... men ville dog lige sige....dejligt... ikke tillykke for det er sørme da bare noget som burde være i orden... Det er svært at holde hovedet over vandet ikke...

men igen super dejligt for dig... og jeg håber du snart får helt ret og retten til at samle stumperne op, så du kan få ro.

kærlige tanker og god karma herfra
Kan love dig, at min sag også hænger mig langt ud af halsen, men der er noget der hænger endnu mere..........den måde folk bliver behandlet på og det menneskesyn der er

Men 1000 tak for din hilsen, kærlighed og gode karma

Jeg håber også du kan få din sag på plads, hvis den ikke er det.

tanker tilbage til dig
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 18:05   #155
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Men har de lægelige oplysninger ikke været der hele tiden...

Hvis de har...hvad så med de måneder hvor du ikke har fået din kontanthjælp...får du dem....eller har de bare genoptaget din udbetaling fra dags dato...eller fra denne måned...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 18:23   #156
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 11
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Men har de lægelige oplysninger ikke været der hele tiden...

Hvis de har...hvad så med de måneder hvor du ikke har fået din kontanthjælp...får du dem....eller har de bare genoptaget din udbetaling fra dags dato...eller fra denne måned...
Men har de lægelige oplysninger ikke været der hele tiden...

Det korte svar er.....JO..... siden førtidspensionssagen i 2004-05. De oplysninger er siden hen blevet bekræftet og uddybet mange gange. Der står i mine akter, at jeg er truet, altså selvmordstruet, hvilket fik en sagsbehandler til at komme med følgende reaktion..."Når det er selvmord, så tæller det ikke!!!!"

Hvis de har...hvad så med de måneder hvor du ikke har fået din kontanthjælp...får du dem....eller har de bare genoptaget din udbetaling fra dags dato...eller fra denne måned...

De skriver, at sagen om udeblivelse er slettet og kontanthjælpen er genoptaget uden træk, hvilket vil sige, at de udbetaler de 3 måneders kontanthjælp de har tilbageholdt.
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 18:42   #157
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Okay...det var bare ikke sådan jeg læste det....

Jeg troede at de ville genoptage din udbetaling fra denne måned...hvilket de godt kunne have fundet på...

Men rigtig fint hvis de udbetaler det hele....og du ikke løber ind i problemer med at du har for mange penge og at du skal leve for dem indtil de er brugt på "forsvarlig vis"....som de ellers har for vane at gøre med folk der får feks ret i ankestyrelsen og som får penge tilbage i sygedagpengesager...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 21:55   #158
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 11
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Okay...det var bare ikke sådan jeg læste det....

Jeg troede at de ville genoptage din udbetaling fra denne måned...hvilket de godt kunne have fundet på...

Men rigtig fint hvis de udbetaler det hele....og du ikke løber ind i problemer med at du har for mange penge og at du skal leve for dem indtil de er brugt på "forsvarlig vis"....som de ellers har for vane at gøre med folk der får feks ret i ankestyrelsen og som får penge tilbage i sygedagpengesager...
Jeg ved ikke om det betyder noget, men jeg har bevis på, at jeg har lånt de penge der er brugt i de 2 foregående måneder. Pengene skal jo betales tilbage.
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2013, 01:16   #159
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej det ved jeg heller ikke men jeg krydser fingre for at du får alle pengene uden problemer....det ville klart være mest fair da det jo er kommunen der har lavet en fejl...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2013, 20:36   #160
GlemMig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 50
Styrke: 14
GlemMig er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af klanst Se meddelelser
Jeg ved ikke om det betyder noget, men jeg har bevis på, at jeg har lånt de penge der er brugt i de 2 foregående måneder. Pengene skal jo betales tilbage.
Selvfølgelig, det er super godt at du har det, du skal sikkert bare have isen til at bryde et sted i systemet.
-Det er måske svært lige nu, men det er nok også pga. den styrelse der lukkede og vidregav alle sagerne til ankestyrelsen.

Nu kan jeg ikke huske hvad den hedder desværre, men har du fået rykkere med "nye 5måneders ventetid på klager" pga. det Klanst?
GlemMig er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
det sorte register jobmasta Politik og Samfund 9 16-11-2012 21:19
De(t) sorte får Andepigen Politik og Samfund 3 29-04-2012 07:46
De svage er de nye sorte. Gerbilwoman Politik og Samfund 4 30-01-2012 18:03
det sorte hul Zara Alt det andet 20 22-09-2011 16:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension