K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2012, 21:12   #1
jobmasta
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-04 2012
Lokation: kommunens/djævlens forgård
Indlæg: 10
Styrke: 13
jobmasta er ny på vejen
det sorte register

her er en fantastisk hjemmeside hvor du kan få noteret din talentløse løgnagtige sagsbehandler.

http://www.detsorteregister.info/
jobmasta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2012, 22:34   #2
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Ja en helt fantastisk side om en latterlig svindler ...vor herre bevares

http://nordjyske.dk/nyheder/manden-b...d4dd03d/4/1513
Mr. Bean er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 00:59   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det virker sg ikke for seriøst....

Hvis man bliver registreret på siden og vil indbringe det for en domstol....ja så skal det være i Tyskland skriver de....

Men hvis du kopiere noget fra dem uden tilladelse...ja så kan de godt bruge det danske retssystem....og dansk foged....

Hvis man som registreret vil ud af siden...ja så skal man svare på alt de spørger om.....men hov....

Det kan folk fra det offentlige jo ikke....for det må de simpelthen ikke....og dermed har de ikke mulighed for at komme ud eller på anden vis forsvare sig...

De lægger ej heller beviser ud på siden....så man ved selvsyn kan se overtrædelserne der er blevet begået...

Så er det jo op til folk om de vil stole på dem der har siden...

LOL hvis man vil kontakte dem står der følgende

Citat:
kontakte os på telefon: +45 61 734 9xx
Man må undres over at de laver to X i deres telefon nummer.....jeg mener....hvorfor så skrive det til at starte med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 01:49   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kan ikke tage hverken hjemmesiden eller den nu dømte Ole Christiansen seriøst. Hvis han ikke engang selv kan holde sin sti ren og har bedraget for millioner, så falder sådan en hjemmeside jo fuldstændig til jorden.....fjols.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 09:49   #5
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg kan slet ikke tage siden seriøst, da folk kan komme på siden ( endda med billed, adresse, og tlf nr )uden, at være dømte, tænk 1 klage er nok til, at blive offentliggjort på siden.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 12:40   #6
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
Angry "uden at være dømte hmmmm"

ALLE der har sat sig ind i systemets måde at behandle de syge på
ved udemærket godt at de skyldige i det offentlige i sikkert 100% af tilfældene IKKE er ,eller bliver dømt for deres kriminelle handlinger
derfor er det sorte register nødvendigt som en advarsel til borgerne imod
de bla. korrupte offentligt ansatte ,sørgeligt men nødvendigt da staten beskytter sine egne korrupte

(hvis ikke sider som det sorte register fandtes så ville folket ikke have en ordentlig mulighed for at blive advaret mod kriminelle offentligt ansatte ,og JA det er en form for selvtægt MEN det er i lovlig nødværge da systemet er gennemsyret korrupt og holder hånden over sine egne )
retsstaten DK er en illuision

Sidst redigeret af einstein; 16-11-2012 kl. 12:50.
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 15:07   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Problemet er jo at vi åbenbart skal tage deres ord for at en person er skyldig i et eller andet...

De lægger jo ikke beviser frem eller fortæller sagen så folk kan bedømme den ud fra det...

Det gør de sikkert ikke fordi så kan den person der er kommet på siden hive dem i retten for æreskrænkelse osv....

Jo jo vi ved sikkert alle at de ikke altid overholder lovene i kommunerne....men man kan jo ikke bare sige at det er det de gør....

Man er nødt til at fortælle hvordan de gør det...

På den omtalte side....der kan man jo ikke selv danne sig et indtryk af om en person er skyldig eller ej....da der bare kort står at en person er skyldig...og ikke andet...

De kan jo skrive hvem som helst på den liste...så længe de ikke skal fortælle hvorfor eller hvordan de er kommet frem til det...

Samtidig kan en person fra det offentlige jo ikke forsvare sig....og så længe de ikke skriver hvordan de er kommet frem til at en person fra det offentlige er skyldig....ja så kan personen fra det offentlige jo ikke hive dem i retten for æreskrænkelse...

Så jeg forstår ikke hvorfor man gør det på den måde...

Hvis man har beviser og alt i orden....så fortæl da hele historien...læg det hele ud på nettet....for så kan man jo også klare en tur i retten...og vinde der....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 19:37   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lige præcis også sådan jeg tænker, Web.

Man er som udgangspunk uskyldig indtil det modsatte er bevist, og den side beviser INTET.

Bare tag en lægekonsulent som fx Jens Bang, manden de fleste elsker at hade. Ude på nettet kan man læse side op og side ned, fra folk der synes han er ond og forfærdelig og som uden at blinke med øjet, ville anmelde ham i Det sorte register.
Men i min sag har han været god, klog og utrolig fair og har ALTID talt min sag MOD sagsbehandlerne.

Og er det ikke sådan?
Nogen føler den og den er ond og kriminel, andre har en hel anden opfattelse og kan ikke få øje på lige dét billede.

Så at hænge folk ud på den måde, er bare ikke fair.
Hvis man ikke føler man bliver behandlet ordenligt, så har man jo en tendens til at synes, at så er folk nogle svin. Men engang i mellem er sandheden også ilde hørt og måske har man bare ikke en ret god sag. Og den kan også være svær at acceptere. Det gør ondt, når det ikke lige går som man gerne vil have det skal gå. Og det er let at blive stridslysten og hævngerrig.

Så hvis nogen skal hænges ud med navn, så kræver det altså også at man står frem med eget navn og sag, og beviser man har ret (og har loven) på sin side.

Det andet er sgu da for dumt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 21:07   #9
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 60
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Red face Lige for lige !

Lige for lige skulle man mene........

Kommunerne påstår jo selv div. ting og sager om borgerne, og det uden bevis men kun ud fra en vurdering.
Hvis omtalte (knap så intilligente fjols) kan blive straffet for løgne så kan kommunalt ansatte vel også...

Men på den anden side så sætter kommunen vel ikke folk i gabestok og vi har dog trods alt mulighed for at klage, selvom det virker både nyttesløst og langsommeligt.
Men lov er lov og lov skal holdes, så man må bare blive ved hvis man mener at have ret...

MHT ham fjolset (kan man vist roligt kalde ham) så er det filemig da dumt at påberåbe sig opmærksomhed i den grad han har gjort når man samtidig er meget aktiv på den forkerte side af loven
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 21:19   #10
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Det er bare helt forkert, at når et barn tvangsfjernes så kan de få både sagsbehandlere, rådmænd, plejemødre mm registreret i det sorte register. Det er bare ikke fair over for den ansatte... Bare glad for, at jeg hverken er sagsbehandler eller plejemor....
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det hvide register? Ozelot Dit og Dat 5 04-06-2012 10:47
De(t) sorte får Andepigen Politik og Samfund 3 29-04-2012 07:46
TAG STILLING til organdonation: register buster Politik og Samfund 0 10-01-2012 10:27
det sorte hul Zara Alt det andet 20 22-09-2011 16:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension