K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2010, 22:47   #1
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Kan jeg få hjemmehjælp og hvordan

nu er det sådan at mit helbred bliver dårligere og dårligere kommunen har nu langt om længe indstillet mig til pension.
Nu er det sådan at jeg er meget dårligt gående så jeg bruger kørestol og rollator mine arme er slidt op og jeg har et par discusprolabser i nakken så min kone står mere eller mindre for alt ud over hendes arbejde skal hun have børn afsted i skole bringe dem til sport og lignende med andre ord hun er ved og rende sig halvt ihjel da det er begrænset med hvad jeg kan hjælpe med er det sådan at jeg kan få en eller anden form for hjemmehjælp eller er det sådan at der ingen hjælp og få fordi hun er rask.
Som det er nu er jeg en kæmpe kugle om benet for familien og til tider føler jeg at de er bedre tjent med at jeg var på et plejehjem da de så ville slippe for at skulle klare alt for mig jeg er ud over det som jeg først nævnte blevet dårligt seende og hørende og har intet sprog. Så jeg kan bare side og se på at familien løber og løber rundt og klarer alt for mig det er frustrerende og se på da jeg ikke kan hjælpe med ret meget ud over være i vejn for dem.

Sidst redigeret af pinballs; 02-04-2010 kl. 22:55.
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjemmehjælp vis-a-vis fleks/ftp Kalevala Spørgsmål ang fleksjob 5 01-06-2012 19:04
Færre får hjemmehjælp halse Politik og Samfund 4 25-04-2012 23:31
Førtidspension - hjemmehjælp!! Birdie56 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 15-08-2011 10:31
Afslag på hjemmehjælp... Helenevind Hjælpemidler til handicappede 26 16-06-2009 14:19
sagsbehandlingstiden på hjemmehjælp Helenevind Hjælpemidler til handicappede 1 13-11-2008 14:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension