K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2008, 22:13   #11
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
kaffe på gammeldags maner

hej flemming ved du af brygnign på den galmle er bedre du får mere kaffe ud af det jeg gør det selv kaffemaskine er yt det er bedre på den gamle måde tænk på hvad du spare i strøm he smiler kh rolle lansklrona sverige
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 01:20   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
He he 15 år for en kaffemaskine...
Det skal Hejdien altså se....hun bruger ca 15 kaffemaskiner om året..

HMMM jeg giver Dorthe ret, grænser det her ikke til mobning

He he Flemming du skal lære at holde din mund, jeg sad og læste dit indlæg og tænkte på min egen kaffemaskine, og da web kom over stod jeg og kiggede desperat på den, for den er altså brændt sammen og ikke på hvilke som helst måde næ nej...

Jeg ville se om ikke den kunne reddes , ved en afkalkning jeg har så kattekillinger og pludselig lød det som en killing der pev..

Og vi ledte efter lyden (for alle killinger var hvor de skulle være ) og helt ærligt det var min kaffemaskine .. den pev ..

Web bad mig om at slukke den for det var ikke normalt at en kaffe maskine kunne sige sådan , nu er jeg nok den modige type så jeg hældte mere vand i og kørte igennem en gang til .. og så hylede den sådan som et spøgelse

Så nu er den slukket, og bliver ikke tændt igen for tænk hvad der kan ske næste gang

Og til dig web kan jeg kun sige ... synd for dig jeg skal have min elkedel tilbage HA så kan du lære det

Også vil jeg købe en ny kaffemaskine igen igen .. og helt ærligt har i aldrig lagt mærke til at hver gang man har købt en fed kaffemaskine så kommer der en der er endnu federe

og hvad med termokander, kan man ikke bare få mange smarte af dem ?

Og nye telefoner hmmm gad vide om det kan kaldes en fetich når man har det sådan he he he

(Flemming sæt dog et link på til din nye kaffemaskine )

Jeg tror at jeg vil købe den billigste kaffemaskine jeg kan få fat i til når der er gæster der forventer kaffe og så vil jeg købe en senseo eller noget i den stil til mig selv
  Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 01:39   #13
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Hold da op, 15 år alligevel? Den har da et par år på bagen må man sige, jeg syntes den har fortjent en "pause" .

Så kan du lave kaffe manuelt indtil du får den nye, det kan du kalde dagens motion

herfra..
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 01:54   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Mobning og mobberegler....ej ved i nu hvad....

Det er jo det fede ved at have en hjemmeside....man bestemmer selv reglerne og hvad der skal være på den hah ha ha

@Hejdien...Elkedel...hmmm hva for en elkedel....lånt...mig...tror jeg da ikke...men jeg mener at de har en billig en ude i el gigantos...og du skal jo alligevel derud og købe en kaffemaskine eller ??

Det kunne være at vi skulle prøve at spørge Køge kommune om ikke de vil sponsorere et klippekort til kaffemaskiner til dig....den er de sikkert med på
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2008, 11:35   #15
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen


Tak for alle jeres kommentarer og ja. Jeg håber ikke, at der kommer flere af den slags oplevelser med ting, der går i stykker. (Jeg skyndte mig at lave en backup af alle mine websider )

rolle,

Jeg synes nu ikke, at det smager bedre på den gamle kaffebrygningsmåde. Eller også kan jeg bare ikke smage forskel

Min nye kaffemaskine er her (wupti.com) Den skulle ankomme her i aften

Dorthe 1971;

Tjah, nu drikker jeg ca. 8 kopper om dagen. (En overgang lidt mere) Så det er da bleven til en del kopper kaffe. Jeg skal altså have 4 kopper om morgenen for at vågne rigtigt

Men tænk sig. 8 kopper om dagen i 15 år giver: 43800 kopper kaffe !

he heh
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er du HSP og går du/har du gået til psykolog? L.S. Alt det andet 5 25-03-2013 14:16
11 år er gået Stute. Hvordan forløb det da du søgte fleks? 2 26-02-2013 06:44
Mit liv gik i stykker. Anja857 Din historie 12 21-01-2013 21:49
jeg er kørt i stykker håbetervæk Alt det andet 40 08-12-2009 19:28
Jeg er gået helt i stå. Dakota Dit og Dat 34 16-01-2009 00:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension