K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-06-2008, 00:01   #11
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Kan nogen forklare dette "mystiske" fænomen?

Citat:
Han forklarer, at Bjørn Dahl blev sygemeldt i forbindelse med et internt møde i Venstre sent mandag eftermiddag.
HVORDAN kan man holde møde SENT mandag eftermiddag i Roskilde, nå at køre til Sydfyn, drikke sig en brandert på, blive observeret og forfulgt et stykke vej, hvorefter politiet efter et stykke tid får standset ham klokken 20.50?

Citat:
sygemeldt inden
Citat:
en hurtigt opstået depression
Citat:
Vi havde et møde med Bjørn Dahl mandag, hvor vi blev enige med ham om, at han skulle sygemeldes frem til sommerferien. Hændelsen på Fyn sker efter dette møde, siger Holger Hasle Nielsen.
Mit svar er:

1. Manden har kørt som død og helvede over Sjælland, over Storebælt og ned over Fyn - måske 200 km i timen (dvs. også hastighedsoverskridelse).

2. Manden har drukket adskillige liter på ingen tid.

3. Manden deltog IKKE i mødet, hvor politikere "legede læger" og gav ham en diagnose - hurtigt opstået depression. (så kunne han have nået at køre til Fyn med lavere hastighed).

4. Venstre sygemeldte ham IKKE sent mandag eftermiddag, men først dagen efter, da det kom i aviserne.

5. Manden deltog IKKE i mødet sent eftermiddag, så kørte ham måske heller ikke som død og helvede for at nå til Fyn.

Hvad er jeres bud?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2008, 00:37   #12
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej !
jeg tror på 3
Han har ikke deltaget i noget møde,man kan ikke både kører 200km i timen og så styrer en flaske op til munden..
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2008, 00:40   #13
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Mit bud er at de er fyldt med ævl.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2008, 00:57   #14
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Man kunne egentlig godt få den mistanke, at historien er blevet konstrueret til lejligheden uden fuld forankring i virkeligheden, med det formål at hvidvaske det faktuelle i spritkørslen - samt måske samtidig at give lejlighed til at tage afstand fra spritkørsel, så folk ikke skulle få den opfattelse at der bliver drukket tæt i et hyggeligt lag i Venstre.

Men uden at kende mandens livsomstændigheder er det svært / umuligt at sandsynliggøre om manden var "sindsyg i gerningsøjeblikket".

En klinisk depression inden for WHO's ICD-10 F31 - F33 er ikke noget man som lægmand M/K skal give sig i kast med at diagnostisere, heller ikke selv om man er aktiv i politik - men måske er der en speciallæge i psykiatri der under edsansvar vil berigtige at diagnosen blev stillet af vedkommende inden manden blev anholdt ?

Falder der dom i sagen er mandens valgbarhed i fare - og det er den vel allrede ud fra et moralsk afsæt ?
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2008, 01:00   #15
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ups... han blev SIGTET 20.50.

Hvad tid er et møde "sent eftermiddag"?

Slutter det klokken 17 eller deromkring?

Køretur til Svendborg osv.

Observeret af dame, som mistede ham af syne, politiet fandt ham, blæse... sigtet 20.50.

Tja... Mit gæt er, at han IKKE deltog i mødet.

Hvem lyver? Der er noget helt galt i den historie.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2008, 01:06   #16
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, Timeguest.

Men enten deltog han i mødet sent mandag, eller også har han kørt som død og helvede. (hvilket også er forkert - også moralsk.)

Se, hvad Erik Fabrin svarer på.

Citat:
Men først og fremmest er jeg ked af det her på Bjørns vegne. Jeg håber kun på, at han gennem en behandling kan komme igennem sin depression så hurtigt så muligt, siger Erik Fabrin.
http://www.dagbladetonline.dk/apps/p...740665256/3000

En promille på 1,5 er sædvanligvis grænsen vedr. valgbarhed.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2008, 01:20   #17
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
I øvrigt: Er der nogen der ved om det var for meget RØDVIN, der var årsag til at manden blev skide fuld og på rulleskøjter ?

Jeg mindes et eller andet sted noget om, at man i Venstre har en forhistorie med flere personsager, hvor rødvin har været omdrejningspunktet.
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2008, 01:23   #18
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Mener du kombinationen rødvin OG bilag?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2008, 01:33   #19
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Zuza der er lige en mulighed her...

Manden deltog i mødet hvor man indtog massive alkoholiske drikke og derefter kørte han til fyn ;D
  Besvar med citat
Gammel 05-06-2008, 01:56   #20
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Og de andre kørte i taxa og har rodet med kvitteringer lige siden.

Og har hængt i telefonrøret til Brixtofte og Løkke for at høre, hvad man IKKE gør.

Men så må han jo også have kørt for hurtigt.

Jeg ville sgu også drikke, hvis mine partifæller diagnosticerede mig på et møde og sygemeldte mig.

Venstre bruger måske slet ikke læger mere.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Den regering alså alanabith Politik og Samfund 27 19-04-2013 22:48
Rød regering har... Risa Politik og Samfund 5 21-09-2012 00:08
FP og den nye regering andersmadsen Politik og Samfund 20 04-10-2011 17:01
Ny regering - hvornår? Ninja Politik og Samfund 22 01-10-2011 00:11
Ny regering? Michael6400 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 16-09-2011 01:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension