K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-06-2011, 22:05   #41
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mette thorsage Se meddelelser
Nu er det sgu ved at være nok........Min arb.prøvning slutter på Fredag og i dag var aftalt møde med butiksbestyrer,bisidder ved 3f og min nye sagsbehandler. Min gamle SB fra anden aktør sluttede pr. 1. juni da "firmaet" var opsagt af kommunen. Hun kunne ikke udtle sig om på "hvem sit bord" jeg ville ende, men forventede jeg ville høre nærmere.Fik så en opringning for 2 uger siden af en ny SB fra en nyansat anden aktør.
Mødet i dag blev så aftalt og jeg fik lavet aftale med min bisidder fra 3f, så alt skulle være klaret........
Fik så i formiddag en opringning fra min nye SB om hun kunne få mit pers.nr. for hun kunne ikke finde min sag!!!!! "Men bare rolig jeg får styr over det, og vi ses kl. 14"......
Kl. 13.30: Endnu en opringning fra en jobkonsulent der beklagede at der vist liiiiige var sket fejl, for hende der havde ringet mig op og præsenteret sig som min nye SB, var alligevel ikke min SB, men havde i stedet en SB på jobcenteret.......Ang. mødet var det ikke mulig at hun med så kort varsel kunne komme, og om jeg ikke kunne ringe i morgen i tlf.tid og tale med hende.....AAARRRGGGGHHHHHH........Yderligere havde "de" forstået på butikschefen at jeg var på 37t/ugen og klar til raskmelding....sandheden er så at jeg endnu knap er over 20t/ugen og daglig går hjem p.g.a. smerter og det kan han umulig undgå at bemærke, da jeg giver ham besked når min grænse er nået og jeg går.
Dog kom min bisidder fra 3f, og som jeg var hun helt og aldeles målløs over det.
Det er da FULDSTÆNDIG forrykt som det går i det system!!!!!
Hej Mette,

Jeg har ikke læst hele din sag, men fra at skimte den ser jeg så udemærket at 37 t. er dobbelt op af hvad du kan "klare". Er det det værd ? Det bør du spørge dig selv, fortsætter du ad den vej så går de kun ud over dig selv.

Ved ikke lige hvordan din sag skal fortsættes ? Men håber at din fagforeningsrepresentant også kan være dig behjælpelig....

Du bliver nødt til at fatte skriften på væggen, der er altså ikke nogle der kommer og klapper dig på skuldrene bagefter.

Kh. fra en mega ildsjæl, totalt arbejdsgiver lydig, arbejdselsker osv. Pt. forhåbenlig på vej mod ftp. så jeg kan få fred. EE
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Praktik / arb.prøvning Trold Alt det andet 21 20-09-2015 18:17
Ret til arbejds-prøvning ! Birkes-musen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 14-11-2012 23:07
er i arbejds prøvning pedo Alt det andet 23 31-08-2011 09:43
arbejds prøvning karen1191 Alt det andet 2 06-10-2010 13:59
Arbejds prøvning med dyr ?? Tzari Dit og Dat 26 01-01-2010 23:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension