K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2011, 10:02   #11
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Det kan bare ikke være rigtigt at der skal være så lang ventetid på en samtale. Kan se at du også er fra aalborg ( lige som mig ) og er du på kontanthjælp skal du indkaldes hver 3. mdr til samtale.
Det gælder også for borgere på sygedagpenge... Minimum
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 10:07   #12
skivehansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2010
Lokation: 8920
Alder: 45
Indlæg: 69
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
skivehansen er ny på vejen
har også ønsket en samtale med min sb men kunne komme tilbage efter jul , der er vis snart fløjet for nøl ved hende to månder for at sende mine parpir til arbejdesskadestyrlsen men stadig ikke fremme ny rykker , 9 uger for at få en læge status frem som ikke kunne brugs til noget , hvor langt må de sagbehandler gå før der sker dem noget ,
skivehansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 10:12   #13
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Uha de problemer havde jeg også med en sb, en slem en af slagsen, efter 1 møde, der var så uhyggeligt at man tror det er løgn, fandt min egen sb, 6 lovgivninger der var overtrådt - og i løbet af den ca. 1 mdr jeg havde hende, ville hun ej heller reagerer på mails. breve ell. lign :-)


Hun fik valgte mellem at få en seddel el gå selv ...hun gik!
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 10:44   #14
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Uha de problemer havde jeg også med en sb, en slem en af slagsen, efter 1 møde, der var så uhyggeligt at man tror det er løgn, fandt min egen sb, 6 lovgivninger der var overtrådt - og i løbet af den ca. 1 mdr jeg havde hende, ville hun ej heller reagerer på mails. breve ell. lign :-)


Hun fik valgte mellem at få en seddel el gå selv ...hun gik!
Det er rystende som de får lov til det... Der er mange fremragende ledige socialrådgivere som står i kø for at overtage deres jobs...

personligt indspark: Det er også rystende at når jeg så som "borgerens mand" henvender mig, så sker der pludselig ting... Hmmmm... Jeg bider da ikke, så de bør da ikke frygte mig... Vi burde jo have samme mål...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 11:43   #15
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Det er rystende som de får lov til det... Der er mange fremragende ledige socialrådgivere som står i kø for at overtage deres jobs...

personligt indspark: Det er også rystende at når jeg så som "borgerens mand" henvender mig, så sker der pludselig ting... Hmmmm... Jeg bider da ikke, så de bør da ikke frygte mig... Vi burde jo have samme mål...
Helt enig! min sag er en lang.."kan/må/ska/burde ikke ske"

Ricky ved det jo, for der sket også først rigtig noget, da jeg fik en sb på sagen, ikke advokaten hun var kun penge ud af vinduet, desværre (og mange af dem) -

Btw Ricky, hvis man ikke gør som teamleder/borgmester ønsker....så blir' man jo fyret, så tror mange starter ud med de rette intentioner, men ender i..ja......
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 11:44   #16
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Helt enig! min sag er en lang.."kan/må/ska/burde ikke ske"

Ricky ved det jo, for der sket også først rigtig noget, da jeg fik en sb på sagen, ikke advokaten hun var kun penge ud af vinduet, desværre (og mange af dem) -

Btw Ricky, hvis man ikke gør som teamleder/borgmester ønsker....så blir' man jo fyret, så tror mange starter ud med de rette intentioner, men ender i..ja......
Er enige i at det ofte er på grund af meget dårlige og snævre arbejdsrammer at der bliver sagsbehandlet dårligt. "Når krybben er tom bides hestene"

Jeg skal med som partsrep. på en borgers sag, som også er en ret grotesk en, på onsdag. Glæder mig til at høre om de tør lukke det samme **** ud når jeg er med og har tale-ret, som de tidligere gentagne gange har gjort mod denne borger...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 11:46   #17
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Er enige i at det ofte er på grund af meget dårlige og snævre arbejdsrammer at der bliver sagsbehandlet dårligt. "Når krybben er tom bides hestene"

Jeg skal med som partsrep. på en borgers sag, som også er en ret grotesk en, på onsdag. Glæder mig til at høre om de tør lukke det samme **** ud når jeg er med og har tale-ret, som de tidligere gentagne gange har gjort mod denne borger...
Håber det gir ro for "din" borger.... held og lykke til
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 11:56   #18
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Håber det gir ro for "din" borger.... held og lykke til
Jeg tager et par principafgørelser med i baglommen, så kan de få dem at tygge på :-)
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 13:04   #19
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Jeg er sikker på at det er det samme problem overalt i landet...
Efter lige godt 5 år i møllen (FTP pr. 1 Dec -11) har jeg løbende lavet en liste/oversigt over sagsforløbet. Hvem der skrev og sendte hvad og hvornår...det blev til 4 A4 sider !
Den sendte jeg til Borgmesteren og spurgte om det var sådan tingene skulle gøres !...
Så skete der lidt....Han "beklagede meget"......................
Efterfølgende skrev jeg til Jobcenterchefen og bad om et møde hvor jeg krævede en forklaring på hvorfor jeg skulle overholde loven når de ikke gjorde !
Jeg hentydede at jeg var i samtale med journalister fra Lokal Bladet og Ekstra Bladet...og at de var meget interesseret i at beskrive hvorledes man Sagsbehandler i min kommune.

Det har været 5 opslidende år jeg aldrig får tilbage !
Jeg er fuldstændig kold overfor hvis skyld det er at man bliver behandlet sådan, jeg ville ikke pisse på nogen af dem hvis de stod i flammer lige foran mig.
Og jeg ser frem til den dag hvor jeg møder eet af de røvhuller holdende på en mørk landevej og er løbet tør for benzin...med et brækket ben i gips !
Jeg vil tilbyde at hente benzin.....og så bare køre hjem.
OMFG...jeg kan slet ikke vente.....
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan jeg klage? Boye Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-02-2013 22:58
Klage over SB og sag Lupo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 21-05-2012 13:54
Kan man klage? Peppe Dit og Dat 4 15-10-2010 05:24
ask klage Nullemusen Alt det andet 2 18-06-2010 21:55
Klage Tullee Alt det andet 8 22-03-2010 10:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension