K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension fra før 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2014, 15:01   #1
BSØ
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2014
Indlæg: 37
Styrke: 10
BSØ er ny på vejen
At søge job med løntilskud

Jeg overvejer stærkt at finde et job med løntilskud, men de hænger jo ikke ligefrem på træerne. Jeg er blevet bedt om selv at finde et, men jeg må indrømme, at tanker skræmmer mig lidt. Er det mon noget, et Jobcenter kan/vil hjælpe med?
BSØ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2014, 15:24   #2
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af BSØ Se meddelelser
Jeg overvejer stærkt at finde et job med løntilskud, men de hænger jo ikke ligefrem på træerne. Jeg er blevet bedt om selv at finde et, men jeg må indrømme, at tanker skræmmer mig lidt. Er det mon noget, et Jobcenter kan/vil hjælpe med?
Her er en vejledning
Hvor finder man job med løntilskud eller jobrotation?

Hvis du har fået at vide at du er berettiget til job med løntilskud kan du søge direkte på jobnet.

Jeg var lige inde og kigge på jobnet. I Københavnsområdet er der opslået 25 jobs med løntilskud.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2014, 16:53   #3
BSØ
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2014
Indlæg: 37
Styrke: 10
BSØ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Her er en vejledning
Hvor finder man job med løntilskud eller jobrotation?

Hvis du har fået at vide at du er berettiget til job med løntilskud kan du søge direkte på jobnet.

Jeg var lige inde og kigge på jobnet. I Københavnsområdet er der opslået 25 jobs med løntilskud.
Jeg er på den gamle pension. Er man så ikke altid berettiget?
BSØ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2014, 19:02   #4
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af BSØ Se meddelelser
Jeg er på den gamle pension. Er man så ikke altid berettiget?
Det havde du jo ikke skrevet noget om. Hvis du tidligere har oprettet en tråd er det bedst du bliver ved at skrive i den, så dit du tidligere har fortalt kommer med.

Mvh Akvamarin
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2014, 19:11   #5
BSØ
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2014
Indlæg: 37
Styrke: 10
BSØ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Det havde du jo ikke skrevet noget om. Hvis du tidligere har oprettet en tråd er det bedst du bliver ved at skrive i den, så dit du tidligere har fortalt kommer med.

Mvh Akvamarin
Men jeg skriver i et forum, som handler om spørgsmål, når man er på den gamle pension? Jeg ved ikke hvilen tråd, du nævner, som jeg tidligere har oprettet? Jeg har oprettet en om flexjob, men det er ikke relevant mere.
Tal for var dog, sikke en skøn tone herinde!
BSØ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2014, 19:55   #6
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Det var bestemt ikke for at fornærme dig.

mvh Akvamarin

p.s. Måske du kan bruge denne http://bmhandicap.dk/~/media/SFR/Bmh...-FP%20pdf.ashx

Sidst redigeret af Akvamarin; 14-11-2014 kl. 20:19. Årsag: link til pjecen Job med løntilskud
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2014, 12:09   #7
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Er din pension fra før 2003? OK det kan jeg se i en af de andre tråde, at den er.

Formentlig dig selv, der skal finde jobbet, da du jo har forsørgelse. Jobbet skal godkendes af kommunen.

Mange venlige mennesker forsøger at besvare dig ud fra de oplysninger, du giver. Så meningen er god nok.

Sidst redigeret af stampe; 15-11-2014 kl. 12:21.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2014, 19:27   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis man kigger på jobnet så kan man søge på skånejob...der er alligevel en del af dem..

Da du er på den gamle pension fra før 2003 ja så kan du ikke blive frakendt din pension...da der findes en garantiordning for dem som har modtaget deres pension før 2003..

http://www.ft.dk/samling/20131/almde...65/1377754.pdf

Desværre en garanti som ikke findes for folk der har fået deres pension efter 2003 http://www.altinget.dk/arbejdsmarked...ngen-har-glemt

Så du kan frit tage alt du synes du kan klare....du vil altid kunne få din pension igen hvis du alligevel ikke kan klare jobbet...

Lige ang hvor man skriver henne herinde....dette er ikke et forum for folk der har fået deres pension før 2003....

Det er en kategori herinde...

Selve forummet har en del kategorier...

Da mange bare kigger på forsiden og trykker sig ind på de nye indlæg....ja så er det ikke alle som lige lægger mærke til selve kategorien...

Så man behøver ikke tage det så nært hvis nogen lige har overset kategorien...det er ret uskyldigt at lige overse...

Jeps der er faktisk en ret skøn tone herinde...og hvis du ikke lige tror på det....så kig dig omkring på nettet og se hvad der sker der..

Vi får da også engang imellem nogle som ikke lige holder den gode tone herinde....men de ryger hurtigt videre til andre steder som bedre passer til deres humør/luner/pli osv osv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension