K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-05-2008, 12:27   #11
Rikke H
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 96
Styrke: 18
Rikke H er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
RikkeH jeg forstår det som at Helle har anket kommunens afgørelse, når man gør det skal man jo sende anken til kommunen som så skal træffe beslutning om hvorvidt de fastholder eller om de giver medhold til borgeren, i tilfælde af at de fastholder skal kommunen sende det videre til ankestyrelsen ....
dette skal de så gøre inden for 4 uger

MEN det er der mange kommuner der "glemmer" hvis ikke man er på nakken af dem hele tiden...

det er utroligt hvor mange breve der kan blive "væk" hos dem....
Ja det er ikke småting. Min anke blev feks. væk!!

Og jeg måtte konstant have fat i nakken på min kommune, de overholdt ingen af lovens tidsfrister og jeg klagede til borgmesteren over sagsbehandlingen, eller manglen på samme!! Der gik 1½ år fra sagen om Fp startede op til jeg fik den tilkendt af beskæftigelsesankenævnet!
Rikke H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2008, 14:16   #12
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Ja jeg sendte anken til kommunen, og blev ringet op af lederen for afdelingen, hun fortalte at sammenløbende med anken ville de godt have en test fra en psykolog, den fik de i maj/juni sidste år siden hørte jeg aldrig mere om min ankesag
Nu venter jeg så på HKI, men "ting tager den tid ting nu tager" så jeg vil nyde sommeren, nyde at jeg for engangs skyld har det godt og den tid der går godt kommer ikke skidt tilbage.
Efter sommeren har jeg sikkert stadig min lammelse, min diabetes, min psoraisis, min gigt og hvem ved måske også mit humør
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2008, 16:04   #13
Silke
Elsker at være her på K10
 
Silkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Indlæg: 87
Styrke: 17
Silke er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte A. Se meddelelser
Hej Silke

Ved ikke om jeg har ret men jeg mener man selv kun kan rejse en §17 og den rejser man på det foreliggende der indhentes IKKE flere oplysninger.

En §18 mener jeg kun kommunen kan rejse og der kan der godt indhentes flere oplysninger

Knus Lotte


Hej Lotte.

Du har sikkert ret... men jeg mener nu, at min sag var en § 17....(tjekker lige min afgøresle om tilkendelse af pension).... og der blev indhentet nye oplysninger.... men skidt pyt med det... det vigtigste er, at Malene får et korrekt svar... så tak for din besked...


__________________
Venlig hilsen

Silke

Carpe Diem
Silke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2008, 02:49   #14
Malene2450
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 10
Styrke: 17
Malene2450 er ny på vejen
Talking Tak for hjælpen.

Pga af alle de gode og opmuntrende svar på mit indlæg besluttede jeg efter min nr 2 arbejdsprøvning som lige er afsluttet at søge om førtidspension og kom til et møde 3 dage senere på kommunen og de gav mig ret i ansøgingen og jeg skrev under på at vi nu søger efter førtidspension på en § 18.

Jeg kan stadig ikke helt fatte det, efter 5 års kamp sker det endelig. Nu venter de sidste papirer og selvfølgelig svaret.

Vender tilbage når jeg har fået svar, men til alle jer der hjælper andre herinde, tusind tak for alt hjælpen.
Malene2450 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension