K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-12-2016, 14:52   #21
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
personligt syntes jeg sådan et bevis er lidt ligegyldigt, det vigtigste er ens skånehensyn står på en kontrakt ved job, og de kan jo være forskellige ved hver job efter hvad men laver.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2016, 19:14   #22
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
personligt syntes jeg sådan et bevis er lidt ligegyldigt, det vigtigste er ens skånehensyn står på en kontrakt ved job, og de kan jo være forskellige ved hver job efter hvad men laver.
Det der er venindens problem er at den kommunale sagsbehandler ikke synes at have fattet at når der står som skånehensyn at der ikke må være lang transport så betyder det ikke at hun skal være forpligtet til at finde job 2-3 timer væk.

Ideen med beviset var så vidt jeg forstod at tvinge sagsbehandleren til på skrift at skrive hendes skånehensyn ned, så kunne det måske være at det fes ind på lyspanelet, mens han skrev det ned.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2016, 01:45   #23
chi-gtm
Lidt af hvert
 
Tilmeldingsdato: 25-04 2016
Lokation: thisted
Indlæg: 2
Styrke: 0
chi-gtm er ny på vejen
flex job

Hej vores søn har samme problem,han bliver hele tiden forlænget i hans praktik
chi-gtm er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2016, 12:31   #24
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvorfor bliver han forlænget? er han fleksjobber?

hvis han er og det er fordi de muligvis vil ansætte ham, kan han uden der sker noget sige nej tak, ud over de 12 uger årligt, er der ikke krav på praktikker som fleksjobber, når vi kommer i afprøvning/praktik skla vi ikke være gratis efter 4 uger, vi må gerne takke nej, noget vores jk tit glemmer
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension