K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2012, 22:30   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af SimonBH Se meddelelser
Akupunktur har kun virkning for din økonomi. altså penge ud af vinduet.
Det er så ikke min erfaring.

Derimod har jeg indtryk af, at det kan være et problem, at finde en dygtig akupunktør.

Jeg har for mange år siden fået akupunkturbehandlinger mod muskelspændinger, og det er simpelthen det mest effektive jeg nogensinde har prøvet mod det problem.

Jeg har prøvet 3 akupunktører, de to af dem var uddannede læger, som havde kastet sig over akupunktur i stedet, de var rigtig gode.
Den 3. var tandlæge, og jeg havde ingen effekt af behandlingen.

Mod mine kroniske rygsmerter har jeg meget stor glæde af zoneterapi.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 22:24   #12
hej
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2011
Indlæg: 85
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
hej er ny på vejen
Jeg vil høre om hvor ofte man skal møde på smerteklinik. Ugentlig? Hver 14.dag? Eller månedlig?
Når man har besøgt smerteklinikken 1.gang, hvornår skal man så komme igen? Er der noget fast mønster? Er der forskel på om man skal have akupunktur eller medicinsk behandling? Hvor lang tid er den gennemsnitlige behandling?
Jeg har kun 3 måneder til 52 uger sdp stopper.
hej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 22:45   #13
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg gik på en tværfaglig vil jeg lige starte m.at sige..1 gang var en samtale,hvor han fortalte lidt om hvad det gik ud på..hvad slags medicin han regnede m.at prøve af,at man kunne komme med på smertehold-gruppeterapi..absolut ikke noget for mig,men det var et tilbud..12 uger,med en mødedag ugentlig a 4 timer..der var psykolog og hun skulle snakke med en 1 gang og havde man behov kunne de søge bevilling til mere..alt det tog vel en halv time at fortælle..men jeg gik der et år..detr var max man kunne gå der el.skulle man være privat patient..nogen uger var jeg der 1 gang - nogen uger 2-3 gange..det kommer an på om det er en tværfaglig,hvis det er ,er der mange ting du kan følge..ekstra timer m.psykolog,samtale m.socialrådgiver,akupunktur ,gruppeterapi.
jeg fik nogen piller hjem,og enten aftalte vi jeg skulle komme måske få dg efter el.snakke sammen i tlf..måske ka du ikke tåle det du får - ka ske og du skal ha en ekstra tid..nogen uger følte jeg det var et fuldtidsjob.'
men fordi jeg var der et år er det altså ikke sikkert det er det samme for dig
ps..glemte der var også fyseteraput ved mig
ftp 2o1o
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 22:52   #14
hej
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2011
Indlæg: 85
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
hej er ny på vejen
Det er ikke en tværfaglig sm.klinik. Der er kun lægefagligt personale. 2 læger, 2 sygeplejersker, som alle har en efteruddannelse i akupunktur. Min smerter er i skuldre, nakke, ryg, hofter og diverse led. Dog ikke alt på samme tid, og har ind imellem også næsten smertefrie dage.
hej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 22:57   #15
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej hej..så ka du bare glemme alt om det andet jeg skrev - de ekstra ting..men jeg vil stadsig gætte på 1-2 gange ugentlig..nogen gange mere ,nogen gange mindre..han el.hun lover ikke de kan fjerne dem,men det plejer at hjælpe på de fleste..hvis ikke medivinsk,så hjælper de mange til at få bedre livskvalitet
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 23:02   #16
hej
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2011
Indlæg: 85
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
hej er ny på vejen
Ok takker for svar.
hej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 23:05   #17
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej hej..ved mig skrev smertelægen hver gang jeg var der til min praktiserende llæge..det var jeg glad for,da lægen så altid var up to date...
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2012, 13:49   #18
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Hejsa

jeg står selv og venter på,at skal på smerte center. er der ikke en fast tids ramme det kører på. eller går det efter hvilke problmer man har som patient der?

Mvh D
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
dyr smertebehandling hjælper ikke Huldra Dit og Dat 4 26-11-2009 21:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension