K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2012, 18:29   #41
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Her er tråden jo...

Tråden var eftersøgt, men er nu fundet.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2012, 11:44   #42
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Tvangsmedicinering

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Som det også fremgår af Peters link så kan de ikke tvinge dig til medicin det er rigtig nok, men man kan stoppe din sag med begrundelsen at alt ikke er prøvet og det er desværre set mere end en gang ...

Så jeg håber at din læge kan hjælpe dig ud af den hvis det skulle blive aktuelt de plejer at lytte til hvad lægen mener om det ...

Jeg er også en af dem med kronisk smerter som fik tilbudt antidepressiv for at se om det kunne hjælpe, jeg sagde også nej da jeg havde hørt meget dårligt om det de ville give mig , heldigvis var jeg så ved en speciallæge (som var den der foreslog det ) som gad at høre på mig og mine argumenter og derfor ikke engang skrev det ind i den status han lavede til kommunen ...

Men i sidste instans kan de påstå at du ikke vil medvirke til en evt bedring og med den begrundelse lukke for sygedagpenge og stoppe videre arbejde mod fleks-pension eller hvad det måtte være...

Derfor er det mere end vigtigt at have din læge med på sidelinjen ...

Problemet er hvis den læge der foreslår det skriver ind i dine papir at du ikke vil medvirke ved at prøve forelsået medicin og det er der du skal have din egen læge på banen ...
Er der nogle regler for hvor lang tid/år en FP-sag må sættes i stå hvis sagsbehandler mener at det eneste der står i vejen for en FP er at personen føler det som en sletning af egen personlighed ved at skulle udsættes for flere psykofarmisk medicin-afprøvelser.

En af mine diagnoser gør at jeg vil kæmpe til sidste blods-dråbe for at få lov at være den jeg er.
Føler nogen gange at jeg står udenfor mig selv.
Denne tomhed er forfærdelig og bliver forværret når jeg skal tage psykofarmika
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2012, 17:33   #43
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
De kan hjælpe med den slags problemer, så det er da værd at prøve. Forskellige midler har ikke samme bivirkninger, så bare fordi du får voldsomme bivirkninger fra et middel, betyder ikke at du far det fra andre.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2012, 17:49   #44
0401AMvB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2011
Indlæg: 94
Styrke: 14
0401AMvB er ny på vejen
Antidepressiv medicin kan have voldsomme bivirkninger. Af samme grund har jeg dyb forståelse og respekt for dem, der ønsker at være fri for den.
Hvis kommunen presser på tror jeg at jeg ville tænke taktisk: Acceptere medicinen, og derefter arkivere den lodret i skraldespanden!! Derefter ville jeg klage min nød over "bivirkningerne" indtil de opgav deres krav. Nødløgne fordi antidepressive midler ikke er ufarlige - og fordi det skisme er MIG, der bestemmer over MIN krop!!
0401AMvB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lykkepille tvang kæmper Politik og Samfund 7 09-09-2012 12:54
Tvang Raadvild Alt det andet 41 23-07-2010 23:39
tvang !!! frklarsen Spørgsmål ang fleksjob 83 15-06-2010 18:24
Tvang om pension? K.H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 24-01-2009 00:53
Men tvang er ikke vejen frem. Maj-Britt Politik og Samfund 5 18-09-2008 17:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension