K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2009, 22:44   #1
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
hvilken ydelse når i aktivering?

Hej alle,

Mine sygedagpenge er udløbet, og derefter fik jeg kontanthjælp-dog uden at raskmelde mig selv. På sygedp var jeg i match 5, og lige nu mens jeg er på kontanthjælp -er jeg i match 4. Skal snart i noget aktivering-varighed i 2x 6 mdr hos en eller flere aktører. Når man skal i aktivering, og ifølge kommunens vurdering for at få afklaret om jeg kan få en fleksjob,- er man så stadigvæk på kontanthjælp? Eller er det en anden ydelse man får der?
sane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2009, 23:41   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er stadig kontanthjælp , husk at få en handleplan for hvad det kursus skal gå ud på og hvad det gavner ...

Når man er matchet på sygedagpenge er det 1-3 så lyder underligt at du er 5

Har du aktindsigt ? ellers syntes jeg at du skal søge det, for det lyder som om der er nogen papir der kunne trænge til at blive læst igennem
  Besvar med citat
Gammel 30-10-2009, 00:10   #3
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
Er det noget mystisk at være i match 5 når man er sygemeldt(siden 2008)? Kan du fortælle noget mere om hvad du mener? ER det ikke bare at man var meget langt fra arbejdsmarkedet i en periode-hvorefter de mener det burde blive bedre og fik sat mig i match 4 på kontanthjælp. Jeg ved det ikke om det er kursus eller noget andet-har ikke modtaget noget fra den aktør- kun telefonisk oplysning fra Jobcenter at jeg burde modtage det en af dagene... Jeg har forventet en arbejdsprøvning- ikke kursus... Skal jeg bede om den handleplan fra jobcenter eller fra den aktør? Det var vel med hensyn til afklaring på fleksjob...??? Tak hvis du svarer...
sane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2009, 10:25   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
sane der du kan prøve at læse her http://www.k10.dk/showpost.php?p=57852&postcount=1 der står match systemet både for syge meldte og for kontanthjælpsmodtager beskrevet
  Besvar med citat
Gammel 30-10-2009, 11:17   #5
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
Tak for det svar om match grupper. Den link du skrev virkede ikke-men nu forstår jeg alligevel lidt mere... Måske er det noget nyt med de match grupper som syg...Det passede nok meget fint med den gruppe 5- passende beskrivelse for mig mens jeg var sygemeldt...
sane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2009, 11:00   #6
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej, vil bare lige nævne, at der er 3 matchgrupper, når man er på sygedagpenge.
På kontanthjælp er der 5 matchgrupper.
Så da du har nævnt, at du er på kontanthjælp, passer det godt nok, at der er noget, som hedder match 4.

Sane, prøv lige linket igen. Det virkede hos mig. Der står også de 5 matchgrupper, når man er på kontanthjælp. Ellers søg rundt på søgefunktionen på K10. Der har før været tråde om de forskellige matchgrupper.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvilken ydelse får man på flexjob gitte kirk Spørgsmål ang fleksjob 14 21-06-2011 16:09
Hvilken ydelse?? tumnus Alt det andet 5 13-04-2011 14:15
tilkendt flexjob, hvilken ydelse vil man få fishermanfo Spørgsmål ang fleksjob 11 09-02-2011 00:15
hvilken ydelse under ansøgning om fleksjob? Kvinde30 Spørgsmål ang fleksjob 12 18-04-2009 20:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension