K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-11-2009, 23:40   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg bor i en socialdemokratisk kommune, da jeg blev syg boede jeg i en venstre kommune og jeg er ikke i tvivl om hvilke af de to kommuner der behandler de syge med mest respekt, nu var det så ikke værre eller bedre end at den kommune jeg kommer fra blev sammelagt med den kommune jeg flyttede til ..

Sagde til dem jeg kender i den gamle venstre kommune at DET ville de blive kede af .. og jep den har holdt stik lige siden, de er kede af det og forbavset over hvor lidt man lytter og hvor meget man bestemmer over hovedet på folk.

Så må sgi godt nok indrømme at jeg tænkte mit da jeg skulle stemme og kunne altså ikke få mig selv til at stemme på en venstre.. så endte med at tage damarks yngste på valg til byrådspolitikker (blev 18 år i oktober )

gjorde det hovedsageligt fordi jeg VIL stemme og her i kommunen vidste jeg sgi ikke hvem jeg skulle stemme på (vi har jo også valgforbund her i kommunen så en stemme på andre er ikke til at vide hvor ender ) og tænkte at Jakob Mark kommer fra den samme skole som min søn , og deres prøvevalg viste en kæmpe grad af SFer og mange gange syntes jeg de yngere har en meget mere empatisk evne .. og så alligevel .. så har vi jo også Maria Stærke og hende kan man bare sætte en snor i så styre man kommunen ...

så hvad gør en klog... ??? syntes sq at folketingsvalget er meget nemmere men tænker man over det så er kommune valget ekstremt vigtigt ...

(og folketingsvalget der bliver det så enhedslisten, syntes SF offer de syge på det regeringsdulige alter )
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Valget 2011 tfvinter Politik og Samfund 2 10-09-2011 16:39
Valget udskrives i dag kl. 11.00 Fibbie Politik og Samfund 11 27-08-2011 13:50
Hvem får din stemme til Valget 2007 Webmaster Politik og Samfund 7 14-11-2007 13:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension