K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2009, 21:30   #21
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af forvired Se meddelelser
fanges, aldres og sygemenneskes behandling af systemet.
Var ikke klar over at det vil vække her så saftig politisk retorik . Vi har andre mål at bruge kræfter på.
Det er den vanlige "bums" af borgerlig fuldkommenhed der nogen gange brister herinde... man skal helst tie helt stille, og lovprise vores regering, ellers er man pludseligt underlagt personlig hets... no news der, og det får mig til at tænke på krigen, hvor man brændte bøger, og var efter alle der var imod den styrende magt...

Men sådan må det så være, for denne borgerlige arrogance skal ikke stå alene. Når man begynder at frede borgerliges kriminalitet fordi det lige gavner en selv, så er det ved at ligne en bananrepublik...

Sidst redigeret af Razmo; 24-08-2009 kl. 21:32.
  Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 21:34   #22
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Nøvsen har helt ret , tal pænt drenge og ja ja jeg sladrede til en admin og fik ham til at flytte tråden

Nu er jeg heller ikke admin men ved at Web ikke har det godt i dag så siger lige på hans vegne ...

Gå efter bolden og ikke manden .. husk det ...

Skal nok PRØVE Heidien... men det er sgi' lidt svært, når man bliver trampet og stanget efter, fordi man vifter med det røde flag for tyrene.. men jeg skal forsøge at holde mig på sporet
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension