K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-07-2013, 19:32   #1
palle-pigen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2012
Lokation: sorø
Alder: 34
Indlæg: 8
Styrke: 0
palle-pigen er ny på vejen
godkendt anketsygedagpenge sag!!

Hej alle sammen.. Jeg har som titlen siger fået godkendt min sygedagpenge sag som jeg har klaget over.. Ergo har jeg haft klaget over at min sagsbehandler ikke forlængede mig og ankeklagestyrelsen har ladt mig vinde
Nu kommer mine spørgsmål så:
Sagen er helt tilbage fra 31/10-12 - hvad så nu ? Det halve år jeg er godkendt til får jeg det fra nu af eller er det forsent ?
Får jeg tilbagevirkende kraft på mine sygedagpenge fra jeg så røg på kontanthjælp PGA det her ? Den 1november 2012 røg jeg på dem..
Hvad for en kommune skal udbetale de penge der er fra sygedagpenge sagen ? Når det her forgik i Sorø og jeg flyttede til næstved da kontanthjælpen ikke var nok til mine udgifter og flyttede så ind hos kæresten.. Jeg har læst nogle steder at de penge jeg så kunne få med tilbagevirkende kræft kan anses som en formue, så jeg skal leve for de penge jeg får retur først før jeg må få kontanthjælp eller andet ugen ?? Hjæææælp :S
palle-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er godkendt :-/ 1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 27-11-2012 07:56
Godkendt til fleksjob... sommer-fugl Spørgsmål ang fleksjob 3 25-01-2011 01:04
Godkendt arbejdsskadesag Suncil Dit og Dat 3 26-08-2010 20:12
Godkendt til flexjob :) Sommerfugl23 Alt det andet 24 07-04-2010 14:49
Godkendt.... Angelsbaby Spørgsmål ang fleksjob 10 22-03-2010 21:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension