K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-11-2009, 19:34   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Mere l....bureaukrati pga. kontrol-manien i VKO

Så foreslås endnu mere latterligt bureakrati, trods løfter om det modsatte.

Nogle meget få - sikkert færre end 5 - sager betyder nu, at SAMTLIGE førtidspensionister OG folkepensionister SKAL give kommunen besked, hvis de opholder sig mere end 2 måneder i udlandet.

Det er ikke vedtaget endnu (men undrer mig ikke, hvis deres kontrol-mani får overtaget igen, igen, igen.. )

Se her:

Citat:
Aftalen skal forhindre flygtninge og indvandrere i at begå socialbedrag. Men den rammer alle, som hæver førtids- og folkepension i Danmark.

Ældre Sagens direktør, Bjarne Hastrup, mener, at DF og regeringen dermed "stigmatiserer" alle folkepensionister.

- Jeg er himmelfalden over den her aftale. Den stigmatiserer de ældre og udskiller en særlig gruppe mennesker fra resten af befolkningen. Det minder jo nærmest om det gamle stavnsbånd, hvor ingen kunne forlade sognet uden at give besked, siger Bjarne Hastrup.
http://www.bt.dk/politik/pensioniste...-ny-meldepligt

God rejse....

Staten bliver muligvis snydt for nogle hundrede tusinde, men hvad mon det koster at kontrollere flertallet i hoved og r..?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 19:49   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
altså, jeg må tilstå at jeg bestemt syns at socialbedrageri IKKE er ok -MEN når det så er sagt, ja, så er jeg totalt enig m dig zuza -og ældre sagens direktør

Ak ja, det varer vel heller ikke så længe før lænkerne bliver indført så véd de da 100% hvor de har os

Tja, jeg kan da kun sige jeg har intet at skjule og agter fremover at sende kommunen en lille hilsen hver gang jeg rejser en tur til udlandet -Jylland

Jeg skal ikke have påklistret en mærkat hvorpå står: bedrager -såå... hellere være på den sikre side ikk´

Go vind allesammen
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 23:10   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det bliver vedtaget for uden det så er der ingen finanslov , så nu kan førtidspensionister og folkepensionister også mærke på egen krop hvad det vil sige når df jager muslimer..

Kontanthjælpsmodtager har jo levet med det i mange mange år..

kan godt forstå at en folkepensionist der har spinket og sparet hele livet og nu vil forsøde sin pensionsit tilværelse uden for eu bliver knotten når de skal kontrollers pga under ti muslimer men hvad kan man sige .. velkommen til virkeligheden
  Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 23:32   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Håber at folkepensionisterne, nu får øjene op for hvad DF egentlig står for!

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2009, 00:17   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tror sgu ikke der er nogen DF'ere der kan se noget som helst!!!

De vil med garanti klappe i hænderne af foreslaget, og slå det over på, at sådan er dét jo. Vi må bære i flok for at få ram på bedragerne!!!

Synes allerede jeg har hørt lidt af den slags snak i krogene....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
48 minutter af hver time bruges på bureaukrati buster Politik og Samfund 10 25-08-2010 11:13
jobcentre drukner i bureaukrati buster Politik og Samfund 4 08-11-2008 13:03
Borgere mister forsørgelsesgrundlag pga. bureaukrati zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 13 08-04-2008 18:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension