K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2008, 23:33   #11
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hej Jan

Held og lykke med det.

Falco
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2008, 23:40   #12
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Tak

Hejsa
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2008, 14:36   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jjc, jeg tror det er lidt op til dig, hvilken person du er, hvis du kan følge mig

Du har som sagt frit valg på alle hylder hvad ang valg af special læge. Om du så selv vil vælge en eller ast -tja.

Min mand var også i syv sind men besluttede sig for at benytte sig af den læge som styrelsen pegede på -og det var bestemt ikke en dårlig idé skal jeg hilse at sige

Nu er det så også lige at min mand i forvejen iflg arbejdsmedicineren vist nok er dk´s bedst undersøgte mand

Men derfor netop også at min mand valgte den som de pegede på da han så det sådan: tænk hvis han nu er lige den som kan fikse mig

Det var også hvad han startede med at sige da lægen spurgte ham: Hvad vil du her?

Han var grundig 2 1/2 times undersøgelse, virkede som et ærligt menneske og lavede, synes vi, en god "raport.

Vores oplevelse var i hvertfald positiv men som også andre foreslår måske var det en god idé at spørge 3F, jep

Held og lykke med dit valg og din sag
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2008, 16:22   #14
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Tak Buster

Jeg er også i tvivl derfor spørg jeg herinde om der er nogen med erfaring omkring speciallæger.

Jeg er i flexjob er blevet opereret 2 gange, har fået modic-forandring efterfølgene, facetled er forstørret pga. sammenfald gnaver for hårdt mod hinanden, og jeg er gået 10 timer ned i arbejdstid fra 25 til 15 timer efter de to operationer plus korsben og bækken har tendens til at skride og blive skæv.

MVH Jan

JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2008, 20:37   #15
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jamen selvtak.

AV kan jeg kun sige, det lyder skisme ikke rart. Hm, så kan du sikkert genkende den med at række ud efter kaffekoppen -og det var så den dag, ikk´

Hvad ang din sag arbskade sag kan jeg bestemt anbefale Rigshospitalets eksperter.

Nu er jeg ikke liiige klar over hvor i landet du befinder dig meen i forhold til alle de øvrige neurologer -8 stk ialt ca og det uden hans indlæggelser -var udtalelserne fra Riget dem som "systemet" havde størst respekt for
Skønt jeg nu ikke syntes at det var den mest effektive og venligste behandling -men de vidste hvad de talte om

Øh, blot en lille notabene, jeg er ikke klar over om der i dit område findes en arbejdsskadeforening og om du har dem med men ellers kan jeg vamt anbefale det.
De har været helt suveræne i vores sag og var faktisk talt de eneste som sørgede for at anmelde min mands skade(efter 8 år) da ikke engang hans fagforening kunne/ville hjælpe -og det er ellers en af landets største og han havde været medlem i 29 år, jo, jeg er utrolig skuffet og vred, basta, men det fik vi vist også fortalt dem da han meldte sig ud
Ps: skaden blev anerkendt indenfor en måned

Nå det blev en længere sludder. Har du brug for at vide mere er du velkommen til at spørge.

buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2008, 20:56   #16
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Hej

Jeg befinder mig midt mellem Kolding og Esbjerg.

Jeg har en arbejdsskade konsulent på fra fagforeningen som har været på min sag siden 2004 og har ydet et rimeligt stykke arbejde.
Jeg står i Ledernes fagforening og konsulenten sidder i København såe jeg ved ikke om det var bedre med en tættere på??

Jo jeg kender godt det med resten af dagen er ødelagt og nattesøvnen ligeså


JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2008, 02:13   #17
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jjc,je har forsøgt at google arbejdsskadeforeningen og om der evt er en i dit område. Det tætteste jeg er kommet på noget er dette:

http://kultunaut.org/perl/sted/type-nynaut/nr-2016567


Hm,det er jo ganske op til dig om du synes du har været tilfreds indtil nu med de mennesker du har på sidelinjen
Men som LAF selv siger: det er ingen skade at kende os

(tsk tsk du kan nok høre at jeg virkelig brænder for denne forening )

Retfærdigvis skal siges at jeg jo ikke har det store kendskab til de forskellige afd i dk meen har svært ved at forestille mig at ikke også disse er lige så gode som vores i Slagelse

Øv, jeg kan desværre ikke hjælpe dig vedr læger i den del af landet. Mange har min mand prøvet men dog ikke dem i Jydeland(skønt jeg har mine rødder i Esbjerg .

Håber du kan bruge noget af alt dette ellers bare spørg hvis jeg på nogen måde kan hjælpe

buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2008, 20:34   #18
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Hej sildehoved

Tak for hjælpen indtil videre, du gav mig lige et ekstra skub til at lede efter en arbejdsskade forening.
Har fundet en må hellere høre hvad de kan tilbyde.

Skulle ligge i Esbjerg før hed det person og arbejdsskadeforening Ribe amt.

JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Speciallæge i neurologi. Hjælp!!! Mumrik Alt det andet 10 24-10-2012 10:27
Speciallæge tjele88 Alt det andet 0 20-12-2011 11:19
Neurokirurgi / Neurologi ??? Physen Alt det andet 6 04-02-2011 21:55
Speciallæge I neurologi? Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 01-07-2010 21:37
Speciallæge? Annemette Alt det andet 35 05-12-2009 16:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension