K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-12-2012, 16:08   #21
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Tænker også at det i virkeligheden kræver en masse energi at være i et forhold...

Så når pensionsnævnet giver afslag hvis man er alenemor, fordi de mener at man bruger af sin erhvervsevne.. og at den bliver større når ungerne flyver fra reden, skulle de bare vide..

Kan se det for mig..

Afslag fordi du er gift, og det ikke kan udelukkes at din erhvervsevne bliver større hvis du ikke spildte din erhvervsevne på at have en mand...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2012, 19:14   #22
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Tænker også at det i virkeligheden kræver en masse energi at være i et forhold...
Den tanke har tit strejfet mig.

Jeg er alene med mine 2 børn, som nu er 12 og 16, vi snakker utroligt meget om mange ting, og jeg er helt sikker på, at jeg ikke ville have overskud til, at snakke så meget med mine børn om disse ting, som jeg finder særdeles vigtige i forhold til deres manøvreren rundt i samfundet, og at "dyrke" en mand.

Enten ville det gå ud over ungerne eller også ville manden komme til, at føle sig frygtelig forsømt.

Mine børn snakker jo en del om bl.a. deres skolekammerater, og jeg synes da også, at kunne fornemme nogle "mangler" hos de børn, som er alene med en mor, som af og til skifter kæresten ud.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2012, 23:58   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det KRÆVER helt klart ekstra energi at være i et parforhold, og den energi har jeg simpelthen ikke....

I det hele taget elsker jeg bare at køre solo, ikke at skulle spørge nogen om noget, ikke at skulle fortælle hvor og hvornår jeg smutter (eller har tænkt mig at komme tilbage), det er bare hele den der frihed der tiltaler mig, MIT fjernsyn, MIN computer, MIN MENING, MIN menu, JEG bestemmer ALT!!!

Jeg ser et parforhold som en halvering af goderne, og en fordobling af forpligtelserne - har været gift 3 gange og har kastet mig i grams på et plan, hvor jeg nu kan leve af minderne resten af livet. Alle mine konti er overtrukket fysisk og psykisk, med andre ord, jeg er MÆTTET TOTALT på alle fronter
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan har du oplevet projekt "Brug for alle" studerende2013 Alt det andet 3 13-03-2013 00:57
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
En Lille Opfordring "Lær at leve med kronisk sygdom" beha Alt det andet 1 13-09-2009 21:54
(smerte)"dagbog" - hvordan bruger I den i jeres sag? Kvinde30 Spørgsmål ang fleksjob 5 09-07-2009 00:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension