K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2012, 21:05   #1
NannaA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2012
Lokation: Vejen
Indlæg: 7
Styrke: 0
NannaA er ny på vejen
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation

Hej Alle.

Jeg er en "pige" på 28 år der i dag har modtaget et brev fra kommunen ang. stop af sygedagpenge.

Eller retter sagt en partshøring vedr. påtænkt ophør.

Jeg har hortons hovedpine og har haft det i mange år, har kunne klare mig med medicin og ilt. Desværre var jeg nødsaget til at sygemelde mig pga udvikling i min sygdom, den forkerte vej.

Havde egentlig varighed den 31/10-2012, men men men nu stopper de mine sdp med 2 dages varsel pga. udvist manglende motivation for at medvirke til udvikling og genoptræning af arbejdsevne.

Kan de det?

Hvad kan jeg selv gøre/skrive til dem?

Håber virkelig at der er nogen der ser dette hurtig, og som kan guide mig lidt på vej....

Mange hilsner Nanna
NannaA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2012, 22:26   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du skal kontakte din fagforening, under alle omstændigheder.

hvis vi skal kunne hjælpe dig herinde, skal du komme med flere oplysninger, bla hvad de skriver, mere konkret.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 07:35   #3
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Det er den som normalt hedder "manglende medvirken" du stoppes efter lyder det som. Ddet betyder normalt at du for nyligt har sagt nej til at deltage i et eller andet halløj?
Skynd dig at sige ja til hvad de nu har foreslået, så SKAL de genstarte forløbet i ubrudt linie.

Hvis du ikke mener du kan deltage på grund af sygdommen, så SKAL du have din behandlende læge ind over!
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 08:29   #4
NannaA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2012
Lokation: Vejen
Indlæg: 7
Styrke: 0
NannaA er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Det er den som normalt hedder "manglende medvirken" du stoppes efter lyder det som. Ddet betyder normalt at du for nyligt har sagt nej til at deltage i et eller andet halløj?
Skynd dig at sige ja til hvad de nu har foreslået, så SKAL de genstarte forløbet i ubrudt linie.

Hvis du ikke mener du kan deltage på grund af sygdommen, så SKAL du have din behandlende læge ind over!
Mange tak for svar...

Jeg har ikke nægtet at deltage i et tilbud, men jeg har ikke forstået at hver gang der var en lille ting på arbejdspladsen, så skulle jeg ringe til min virksomhedskonsulent.

Dette ser de som værende "manglende motivation".

Jeg har ud fra min logiske sans snakket med min kontakt person på stedet, og de har hjulpet med med at finde en løsning på problemet.

Derudover mener hun at jeg burde ha ringet til hende hver gang jeg gik før tid, dette er muligvis også den korrekte måde at gøre det på, men dum som jeg var, ringede jeg "kun" den dag jeg slet ikke kom.

Min læge er p.... arig over dette, så hun er inde over...

Jeg har forsøgt at lægge brevet herind, men skal lige have lidt hjælp af min mand når han kommer hjem...

Nanna

Sidst redigeret af NannaA; 06-09-2012 kl. 08:30. Årsag: glemte noget
NannaA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 12:28   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Så må du jo slå på manglende vejledning. (jeg husker ikke lov og §§ en ved der er en der siger at de har pligt til at vejlede og sikre sig at borger har forstået sammenhængen, eller hvordan det nu er formuleret)

Hvis du ikke er blevet vejledt i hvordan du skal agere, kan du af gode grunde heller ikke gøre tingene på den måde du skal.

Hun BURDE have kontaktet dig så snart hun opdagede at du ikke gør som du skal og burde have vejledt dig, i den korrekte fremgangsmåde, i stedet for at lade stå til.... Jeg vil beklage at hun ikke har vejledt mig korrekt (små provi ja, men altså)

Yder mere ville jeg nok bede dem fremvise den lov og § der siger at jeg har pligt til at ringe til virksomhedskonsulenten også (omvendt bevisførelse kommer man tit langt med)

Dog håber jeg for dig at du har ringet til din læge, eller på anden måde kontaktet din læge hver gang du er gået før tid, jeg ved godt det virker totalt gak og som spild af tid, men det er bare SÅ vigtigt konstant at have ens læge meget meget tæt på, at lægen siger god for at man har været nød til at gå før tid, det er før set at systemet har brugt manglende kontakt til læge som grundlag (manglende beviser på at man har haft behov for at gå hjem)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 14:25   #6
NannaA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2012
Lokation: Vejen
Indlæg: 7
Styrke: 0
NannaA er ny på vejen
Så kommer brevet lige...

Håber det hjælper lidt...
Vedhæftede filer
Filtype: pdf Dok2.pdf (207,0 Kb, 842 visninger)
NannaA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 23:18   #7
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvad fanden %##?=/&_ bilder de sig ind!

Du har gjordt alt, hvad man beder om, og har derfor en god sag!

Du SKAL tage din fagforening med, inddrage dem, hurtigst mulig!

Problemet er de skide praktikker, som ikke bringer nogen som helst afklaring af restarbejdsevnen.
Du bør afklares i et REVA-center hvor der er rette fagpersonale.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 23:31   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hej Nanna

Jeg har lige slettet dit sidste brev du har vedhæftet....da det indeholder cpr nr og andet personfølsomme oplysninger...

Kan du ikke kopiere brevet og sætte teksten herind.....UDEN personlige oplysninger i....

Disse oplysninger kan misbruges af andre....så man skal aldrig lægge cpr nr eller andet personligt ud på nettet..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 23:35   #9
NannaA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2012
Lokation: Vejen
Indlæg: 7
Styrke: 0
NannaA er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Hvad fanden %##?=/&_ bilder de sig ind!

Du har gjordt alt, hvad man beder om, og har derfor en god sag!

Du SKAL tage din fagforening med, inddrage dem, hurtigst mulig!

Problemet er de skide praktikker, som ikke bringer nogen som helst afklaring af restarbejdsevnen.
Du bør afklares i et REVA-center hvor der er rette fagpersonale.

VH Popiae
Her kommer brevet...


Indsigelse i forbindelse med påtænkt ophør af sygedagpengeudbetalingen.

Jeg blev dybt chokeret, da jeg læste brevet fra Jobcenter Vejen. Brevet tegner et billede af et forløb af praktikken, som jeg slet ikke kan nikke genkendende til. Personligt er jeg også meget skuffet over, at jeg tilsyneladende skal undsiges af de selvsamme mennesker, som jeg hidtil har troet var ansat i kommunen for at hjælpe mig med at finde en vej ud af mine problemer.

Brevet er smækfyldt med misforståelser, udeladelser, direkte fejl og manglende informationer omkring vitale områder, og jeg skal i min partshøring prøve at gøre rede for så meget som muligt – så nøgternt og ufarvet som muligt.
Jeg ville gerne fast med syvtømmersøm:
Jeg har ikke afvist at deltage i eller forladt praktikopholdet i Brørup Områdekontor i utide. Praktikstedet stoppede praktikken. Og gav mig besked via telefonsvarer.

Jeg vil rigtig gerne være med til at finde et egnet sted til et nyt praktikophold i Vejen. Jeg vil gerne selv prøve at foreslå mulige praktiksteder.
Jeg ville ønske, at jeg ikke havde Hortons Hovedpine; at jeg kunne passe et almindeligt 7-4 arbejde uden at skulle ligge det offentlige til last på nogen måde. Men sådan er situationen desværre ikke for mig og mit liv.

Jeg vil i det følgende kommentere brevet fra jobcentret punkt for punkt.

Praktikopholdet:
I mit job med løntilskud på Vejen Jobcenter, som jeg var meget glad for, sad jeg i en gruppe med to andre medarbejdere på et fælles kontor, hvor døren kunne lukkes. Her kunne jeg arbejde og fungere i et teamwork.
I praktikholdet på Brørup Områdekontor sad jeg i en forhal, hvor der var trafik af personale og borgere med serviceærinder. Og i anden uge af mit praktikophold startede et sandt flytterod, idet Rødding-ansatte flyttede til Brørup. Flyttefolk og flyttekasser fyldte og larmede.
På forhånd havde vi prøvet at beskrive de forskellige skånehensyn. Men ingen kan jo på forhånd vide, at et arbejde på Vejen Jobcenter kan fungere optimalt, mens et andet fungerer dårligt. Sådan som min sygdom er lige nu, fungerede praktikopholdet i Brørup Områdekontor dårligt. Det kunne ingen vide på forhånd.

Jeg har som aftalt udfyldt indberetning af arbejdstimer i praktikopholdet, men derudover har jeg også ført dagbog for hver eneste dag i praktikken. Den vedlægger jeg i kopi, og det er ikke opløftende læsning. Jeg havde det svært. Sygdommen sled dagligt på kræfterne, og jeg havde svært ved at fungere i mit lille ”afskærmede” kontor. Af dagbogen fremgår hvilke dage mine anfald har været så slemme, at jeg ikke har kunnet arbejde de fire timer, der var lagt op til i praktikken. Dagbogen taler for sig selv. Praktikken var ingen succes fra starten, og det var Gitte fra områdekontoret i Brørup, der aftalte med virksomhedskonsulent Britt , at praktikken skulle stoppe, hvilket jeg fik besked om via en telefonsvarer. Det er en beslutning, som jeg ikke har været inddraget i og som jeg står uforstående overfor. Jeg mener stadig, at der var muligheder i praktikken, som slet ikke blev forsøgt taget i brug. Det handlede ikke om at sidde i et enekontor, men måske om at sidde et andet sted på områdekontoret sammen med andre medarbejdere. Jeg sad samme sted alle syv dage - eneste forskel var, at der blev sat nogle skærme op.

I forlængelse af mit praktikophold i Brørup, fik jeg af Britt Birkemose besked om, at jeg ville blive indkaldt til en opfølgnings-samtale sammen med beskæftigelsessagsbehandler Thea Damsbo. Men det er aldrig sket. I stedet fik jeg et brev fra jobcentret om påtænkt ophør af sygedagpenge.

Kontakt-person:
Jeg er er helt på det rene med, at jeg i aftalen om virksomhedsprsaktik selv har skrevet under på, at jeg skulle kontakte Britt Birkemose ved sygdom, fravær og lignende. Hvad ordet lignende dækker over, er jeg ikke sikker på. Men under praktikopholdet var jeg ikke et sekund i tvivl om, at praktiske forhold skulle aftales med bl.a. Gitte Faurby og Harry Lund fra områdekontoret. Jeg kunne ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at jeg skulle kontakte Britt omkring støjproblemer og skånehensyn i øvrigt. Det står der altså ikke noget om i praktik-aftalen. Der står alene, at jeg straks har pligt til at meddele fravær på grund af sygdom til Gitte og Britt, mens friperiode skal aftales med sagsbehandler. Intet andet. Jeg erkender blankt, at jeg ikke har forstået Britt korrekt omkring, hvem jeg skulle bruge som direkte kontaktperson omkring indretning af arbejdssted m.m.

Jeg vil foreslå, at Vejen Kommune fremover specificerer netop dette punkt i praktikaftaler, så andre ikke dumper i på samme måde som jeg åbenbart har gjort.

Ikke-relevant:
Jeg er helt uforstående over for, at private oplysninger om, hvad jeg foretager mig i fritiden, skal bruges imod mig som argument i relation til min arbejdsprøvning. Det er en mistænkeliggørelse, som ikke klæder sagsbehandler eller andre, der inddrager private oplysninger i et sagsforløb. Jeg vil tillade mig at tvivle på lovligheden af, overhovedet at bruge den slags oplysninger. Det er simpelthen uartigt.

Amputeret ressourceprofil:
Jeg blev glad, da jeg så, at der i brevet var henvist til min ressource-profil fra Vejen RessourceCenter. Men min skuffelse voksede voldsomt, da jeg så, at man kun har citeret det første afsnit, hvor det vurderes, at der stadig er udviklingsmuligheder. Afsnittet om, at jeg faktisk gerne vil være på arbejdsmarkedet og oplysninger fra Glostrup Sygehus er slet ikke omtalt. Ej heller afsnittene om sociale kompetancer, indlæringsevne, omstillingsevne, arbejdsidentitet og arbejdsrelevante ønsker. Alt det er udeladt af brevet, og med hvilken begrundelse? Hvis det havde været med, havde billedet tegnet sig markant anderledes.

Vurdering af skånehensyn:
I brevet vurderes det (af hvem?) at praktikken har tilgodeset mine skånehensyn. Men kan det virkelig passe, at alle muligheder var udtømte. Eller var det bare bekvemt for nogen at stoppe praktikken. Af min dagbog i praktikperioden fremgår det, at jeg havde jævnlige anfald. Hvordan kan ikke læge-fagligt personale vurdere, at alle skånehensyn var udtømte. Jeg er ikke selv herre over, hvornår anfaldene sætter ind. Jeg ved blot, at de kan fremprovokeres af stress og ydre pres. Måske fik praktikken ikke en reel chance. Og det var ikke mig, der stoppede praktikken. Hvordan kan jeg så bebrejdes at have udvist manglende motivation for at medvirke til udvikling og genoptræning. Jeg fik – siger og skriver - sølle syv dage.
I starten af mit praktikophold i Brørup havde jeg en snak med Gitte Faurby om at de første dage kunne være præget af indkøringsproblemer. Og at tingene nok ville rette sig efter en periode, når der faldt mere ro på.

Er syv dages praktikophold tilstrækkeligt til at bedømme noget som helst? Det mener jeg ikke, og jeg vil meget gerne have en ny mulighed for et praktikophold. Jeg skal gerne selv bidrage med forslag til mulige praktiksteder, som kan være med til at tage højde for mine særlige skånehensyn på grund af Hortons Hovedpine. Det bliver ikke nemt, men det skal forsøges.

Jeg har en mistanke om, at vidensniveauet omkring Hortons Hovedpine er minimalt, og derfor bliver jeg og mit praktikforløb bedømt ud fra helt forkerte præmisser. Jeg vedlægger endnu en gang en folder om sygdommen, så der er mulighed for at sætte sig ind i, hvad Hortons Hovedpine reelt handler om. Mange gange er min sygdom blevet forvekslet med migræne. Men det er ikke migræne. Jeg undrer mig såre over, at Vejen Kommune ikke har indhentet status-opdateringer på Glostrup Sygehus, hvor man uden problemer kan få en lægefaglig vurdering af min sygdom og behandlingsmuligheder.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hej Nanna

Jeg har lige slettet dit sidste brev du har vedhæftet....da det indeholder cpr nr og andet personfølsomme oplysninger...

Kan du ikke kopiere brevet og sætte teksten herind.....UDEN personlige oplysninger i....

Disse oplysninger kan misbruges af andre....så man skal aldrig lægge cpr nr eller andet personligt ud på nettet..
Ups...

tænker ikke helt på dette tidspunkt af døgnet...
NannaA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2012, 02:51   #10
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Du er ALT for lang og ukonkret, sorry, men det er du altså.

Jeg kan ikke lige nu overkomme og gå ind og "stjæle" dine ord, så det jeg kommer med skal du mere se som oplæg til din helt egen formulering.

Citat:
Indsigelse i forbindelse med påtænkt ophør af sygedagpengeudbetalingen.

Jeg blev dybt chokeret, da jeg læste brevet fra Jobcenter Vejen.

Osv osv...
Meget unødigt og absolut ikke relevant tekst (sorry *ss*) især i det øverste stykke, det er sagen totalt uvedkommende hvad du tror tænker føler og ville ønske, hvis det overhovedet gør noget så er det at skade din sag, over på en "jeg læsser af" hylde med det, hold dig til fakta gør det kort, og ikke en pind andet.

Jeg er ikke den bedste til det selv *gg* jeg vil også meget gerne være meeeget lang men det kan bare ikke nytte noget, men her får du mit bud samt lidt forklaring/forslag, og så kan du jo så bruge det du kan og kassere det du ikke kan, bare du lover mig ikke at begynder at skrive ting som at du troede en eller anden var der for at hjælpe, eller at du syntes at, at du er viiiildt skuffet over, eller glad for et eller andet, ... det er IKKE relevant for din sag, det er IKKE kolde fakta, og dur derfor ikke.

Den xx/xx-12 modtog jeg brev om stansning af sygedagpenge grundet manglende medvirken.

I brevet beskrives dele af min sag, og det meste kan jeg, ikke nikke genkendende til, hovedsageligt på grund af direkte fejlagtige oplysninger, og misforståelser fra en parts side.

Her under vil jeg kommentere brevet a xx/xx-12

Har du lavet dagbog så brug den MEGET gerne som bevismatriale, henvis til den i denne del

Jeg er ganske korrekt taget tidligere hjem fra praktikken som Gitte har oplyst. Hvad Gitte før praktikken havde af antagelser om mit helbred mener jeg er sagen uvedkommende, i det Gitte burde have læst hvad der er af beskrevne skånehensyn på mig, lige som xx burde have læst ordentligt op på de skånebehov som lægerne har beskrevet (og det er så deres opgave OGSÅ at beskrive de skånebehov som de antager er en selvfølge, det er til din skade at de antager at systemet sørger for at læse lidt om hvad der er generelt for lige det du fejler... de skal have ALT med, eller direkte henvise til hvor systemet kan finde de mest generelle skånehensyn der er til det du fejler, er det ikke inden eller eksistere det ikke)

Gitte skulle have oplyst til dig at der gik meget få personer forbi min plads, og have oplyst dig om at min arbejdsplads var afskærmet med høje skærme (Disse skærme hvad er det for nogle er det flytbare, gulv til loft eller ??)

Gitte har helt ret i at min arbejdsplads blev afskærmet, men disse skærme er ikke lydtæte som en væg er det, yder mere var jeg plaseret lige ved gangen, pladsen kunne være blevet flyttet til et hjørne i lokalet, men dette blev ikke afprøvet.
Men Gitte og jeg er meget uenige i hvad ordet få, dækker over, for mig er få x-x antal næser på dag, som passere mit arbejdsområde, men Gitte mener tydeligvis at få er ca xx-xx antal næser pr dag.
Hvad Gitte ikke har oplyst dig xx om, er at Rødding-ansatte flyttede til Brørup, og at det betød rent kaos af mennesker flyttekasser og ekstremt med trafik forbi min arbejdsplads.

Her efter nævnes delen med underskrift og vejledning omkring fraværd i brevet, dette holder jeg op imod det du selv har skrevet i din tekst.

Ikke for at gøre dig ked af det, men at gå før tid grundet forværring af din tilstand ER det samme som sygdom, yder mere når man ikke er der som aftalt er man jo FRAværende "sygdom, fravær og lignende" er det du har skrevet under på.
At det er de fysiske forhold (eller mangel på samme) som har ført til at du blev (mere) syg og der ved måtte tage hjem så du var fraværende, har intet med sagen at gøre, lige som det er totalt uden betydning hvem der skulle kontaktes for at ændre de fysiske forhold.

Det svarer til at min mand konstatere at han ikke kan køre gravemaskinen, pga manglende disel, men af fysiske grunde heller ikke kan grave med en håndskovl, gemal kontakter lagermanden (der har ansvaret for de ting) som siger at de ikke kan få disel foreløbig, så gemalen tager håndskovlen en time og konstatere så at ryggen ikke kan, og tager så hjem UDEN at ringe til arbejdsiver først (og arbejdsgiver er i dit tilfælde din sagsbehandler)
Ikke ret mange arbejdspladser vil finde sig i det ret mange gange før en fyreseddel lander i postkassen, og hvad værre er gemalen vil få karantæne fra fagforeningen, for den opførsel.
Jeg VED godt det virker noget mere kompliceret når man står midt i det, men at få en anden vinkel på kan måske vise dig fejlen??


Du xxx har valgt at citere en del af min ressourceprofil fra Vejen RessourceCenter, jeg undrer mig over hvad deres vurdering har med stansningen af mine sygedagpenge at gøre??

De vurdere udviklingsmuligheder, ja, men for at nogen kan udvikle sig kræver det også de rette forhold er til stede, og som det kan læses af min dagbog var de rette forhold absolut ikke til stede under mit ophold på Brørup Områdekontor, og derfor mener jeg at omtalte vurdering er irelevant i denne sammenhæng.

Du vurdere at mine skånehensyn er opfyldt, en vurdering jeg kun kan stille mig undrende over, idet min dagbog tydeligt beskriver det modsatte, lige som Gitte har beskrevet at blandt andet mit bord ikke kunne indstilles så det passede til mig, og du selv i brevet a xx/xx-12 konstatere at mine skånehensyn er øget i forhold til støj og mennesker, under praktikken.

Her må du meget gerne beskrive noget, du har været udsat for, som lægerne direkte har beskrevet, at du ikke bør udsættes for. En enkelt ting eller 2 og en henvisning til læge og meget gerne hvilket dokument det står i... og du skal naturligvis med sende en kopi. kort og kontant alla: Jeg oplevede at bordet var alt for lavt, og ikke kunne indstilles i højden, af læge xx er det i skivelse xx den xx/xx-xx konstateret at det er vigtigt med en korrekt arbejdshøjde

Lige så vurdere du at jeg har udvist manglende motivation, hvad bygger du helt konkret denne vurdering på??

Jeg har under forløbet både indberettet arbejdstimer, kopi er vedlagt, men også ført dagbog for hver eneste dag i praktikken, en kopi af denne er lige så vedlagt.

Jeg vil gøre opmærksom på at dagbogen indeholder mange oplysninger som vil være relevant for denne partshørring, og derfor vil jeg opfordre alle parter til at læse denne i gennem.

I forlængelse af mit praktikophold i Brørup, fik jeg af xx besked om, at jeg ville blive indkaldt til en opfølgnings-samtale sammen med beskæftigelsessagsbehandler Thea Damsbo men det er aldrig sket.

Jeg har en mistanke om, at vidensniveauet omkring Hortons Hovedpine er minimalt, og derfor bliver jeg og mit praktikforløb bedømt ud fra helt forkerte præmisser.
Jeg vedlægger endnu en gang en folder om sygdommen, så der er mulighed for at sætte sig ind i, hvad Hortons Hovedpine reelt handler om. Som allerede skrevet er det altså kun hvis en læge har henvist til eller direkte selv skrevet, at det skal inddrages i din sag, men det er fint nok at du skriver sådan der, jeg oplyser dig, mere for at du skal vide at du ikke kan kræve at de skal bruge den folder, de kan hvis de vil, men de skal ikke

Jeg vil her med på det kraftigste opfordre Vejen Kommune til at indhente status-opdateringer på Glostrup Sygehus, hvor man uden problemer kan få en lægefaglig vurdering af min sygdom og behandlingsmuligheder.
Denne opfordring forventer jeg at få en skriftlig reaktion på, fra Vejens kommune, snarest mulig.

Vil de stadig ikke indhente status, må du selv bede sugehuset om en, og levere den til kommunen sammen med et brev hvor du forventer at oplysningerne bliver medtaget i din sag

Jeg har ikke fået med at du meget gerne må være utilfreds med at blive oplyst om stansningen af praktikken via din telefonsvarer, og ikke inden pr brev eller personligt, men kl er mange jeg er træt og sulten, og skal op om 3 timer så forvent ikke mere af mit hoved end som så
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!!! Operation og så stopper de sygedagpengene nala Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 100 03-09-2012 17:24
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp min sagsbehandler stopper i morgen. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 30-09-2009 09:49
Hjælp - manglende speciallægeerklæring??? lottepige Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 17-12-2008 06:25
Kan jeg få hjælp af kommunen? Hjælp! Camille Dit og Dat 7 11-06-2008 17:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension