K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-02-2014, 18:24   #11
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.753
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Myte eller fakta...

Vi har tidligere taget problemstillingen op.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=28324

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 22:14   #12
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
DEN ENES DØD, ER DEN ANDENS BRØD!!!

Nå blev jeg så vred at jeg vil STAMPE i gulvet Er det virkelig nogle her inde der betvivler at resultatløn, ikke, vil føre til at nogle vil udnytte det? I disse ulvetider? Det er sku da for meget! Godt nok skal man kunne bevise sine postulater men nu er der jo ikke sat noget navn på. Hold da helt op!! Dette er jo også belyst i "Orientering på DR P1" Jeg tager mig til hovedet. Ved godt jeg risikerer skrammer med dette indlæg. Men så må jeg jo beskytte min tær med stål på mine sko. Det sku da for naivt at tro noget andet.
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 22:17   #13
Janp59
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 9
Styrke: 0
Janp59 er ny på vejen
Jeg forstår ikke helt dit budskab. Du mener ikke, at det findes, eller.....?
Janp59 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 22:19   #14
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Det korte svar er: Jo, jeg jeg tror det findes!
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 22:21   #15
Janp59
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 9
Styrke: 0
Janp59 er ny på vejen
Ja ok. Jeg betragter det som roulette med folks helbred. Hvem skal igennem nåleøjet og hvem skal ikke?
Janp59 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 22:24   #16
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Janp59 Se meddelelser
Ja ok. Jeg betragter det som roulette med folks helbred. Hvem skal igennem nåleøjet og hvem skal ikke?
Jeeps!! Helt og aldeles enig. det er både bestikkelse og korruption. Jeg betvivler ikke et sek. at det også har været politikkernes hensigt.

Sidst redigeret af evelyn; 14-02-2014 kl. 23:17.
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 22:38   #17
Janp59
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 9
Styrke: 0
Janp59 er ny på vejen
Det er rigtigt. Men hvem tør konfrontere dem, når man sidder face to face og skal søge eksempelvis flexjob. Det bliver det nok ikke nemmere af.
Lige før, man skal have både advokat og læge ved sin side.
Janp59 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 22:45   #18
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Janp59 Se meddelelser
Det er rigtigt. Men hvem tør konfrontere dem, når man sidder face to face og skal søge eksempelvis flexjob. Det bliver det nok ikke nemmere af.
Lige før, man skal have både advokat og læge ved sin side.
Ja det skal man Både advokat, læge og diktafon.
Man skal jo have gode beviser før man konfronterer dem. Jeg blev vred fordi der var en der var djævelens advokat. Det var ikke dig janp59
Og ja det må frem i lyset men hvordan gør vi det? Personlig kan jeg bevise at arbejdsprøvning har forværret min hælbred. både gennem progressionsrapport og læge erklæringer. Men desværre findes der også læger der er på systemets side.

Sidst redigeret af evelyn; 14-02-2014 kl. 23:33.
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2014, 01:23   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der har altid være bonusordninger i kommunerne - sagsbehandlere der får bonus i form af fortrinsret til de helt dyre sommerhuse, fladskærme, kontanter og andre goder, for fx at vippe folk af sygedagpengene...

Lederne (jobcentercheferne) får også kæmpe bonusser for at holde budgetterne - for et par måneder siden, var det Høje Tåstrup der var i søgelyset, fordi deres leder fik mellem 40.000 og 80.000 kr i ekstra bonus for at holde budgettet..

Og selvfølgelig er der skuffeordninger med bonusser, hvor sagsbehandlere bliver lettere forgyldt for at holde de større udgifter som førtidspensioner og højere ledighedsydelser fra døren, ved blot at trække sagerne ud, så folk ryger på kontanthjælpssats, og derefter kan blive udredt til enten ressourceforløb og/eller en tvivlsom fleksbevilling, hvor folk kan strande med 2 timer på en billig ledighedsydelse /eller ressourceforløbsydelse på kontanthjælpssats, samtidig med kommunen får refusion af forskellig art.

SELVFØLGELIG vil der være brodne kar i mellem, der kun vil hytte eget skind - vi er jo mennesker for fanden! Og mangler man lige ''tre klienter'', før end sommerferien og det gratis smart TV er i posen, så skal man ikke bilde mig ind, at der ikke bliver overskredet en grænse i ny og næ. De kan jo altid pynte lidt på den dårlige samvittighed, når de ved at klienterne jo bare kan klage (og muligvis få medhold) - særlig set i lyset af HVOR MANGE der rent faktisk får medhold i deres klager!!

Hele systemet er som en betændt byld, i nogle kommuner gør den bare ondt, i andre kommuner løber materien direkte.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2014, 02:24   #20
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Citat fra Helenekr. Fremhevet af mig
Hele systemet er som en betændt byld, i nogle kommuner gør den bare ondt, i andre kommuner løber materien direkte.....
Helt enig, Helenekr Man kan undres over at politikkerne kan holde stanken ud, fra materien. Nok fordi det hedder BORGEN og den er omgivet med voldgrave. Samtidig går de (politikkerne) med bind for øjnene og siger "det kommer en god løsning i morgen"
Jo tak, operationen lykkedes men patienten døde. Se bare linket nedefor.
http://www.avisen.dk/radikale-om-dag...ge_255590.aspx
Magen til radikal selvtilfredshed skal man lede længe efter.
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension