K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2013, 00:02   #1
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
fysisk overgreb fra afdelingslederen

Hej jeg arbejder inden for xxxxx kommune med klargøring af biler, og i de 5 mdr jeg har været der der har varmen været aldeles mangelfuld og det har hostet en del sygedage, nu skete det 2 gange i sidste uge og igen i dag hvor vi havde 8 grader på værkstedet hvor arbejdstilsynet siger vi skal have 18 grader.
jeg tager kontakt til vores afd leder da han møder og siger jeg går hjem pga kulde for nægter at arbejde under de forhold mere, han peger finger og råber som en anden tosse hvor jeg siger vi kræver ikke mere end vores alm pligt. og væk er han. lidt senere er jeg ude i reseptionen og hente et glas vand til mine hjerte piller og så er vores værkføre der med en anden kollega og han smiler lidt fjoldet og siger kan i holde varmen, hvor jeg svare ja jeg overvejer squ godt nok at skrive en lille hilsen til extrabladet og arbejdstilsynet og med et fare vores afdelings leder op fra stolen som en trold af en æske og fare hen til mig og prikker mig flere gange i venstre brystmuskel og skulderbladet og siger jeg skal forsvinde hvilket jeg siger nej det skal du squ ikke bestemme det kunne jo tænkes jeg havde et spørgsmål til kontordamen, han går så hen mod kontoret og råber jeg skal gå ud i min afdeling, jeg vælger så at sige hallo se om du tør at røre mig igen så skal du se hvad der sker med dig og jeg venter gerne til du har fri g det er ikke en trussel men en konstatering for finder mig squ ikke i hvad som helst.. jeg overvejer nu at politianmelde han for fysigsk overfald min søster mener jeg skal gøre det, hvad havde du gjort

Sidst redigeret af Ole-Oliver; 19-03-2013 kl. 00:08.
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2013, 02:59   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Personligt ville jeg klage til hans chef....og fortælle dem at jeg lige vil give dem en chance for at reagere inden jeg evt vil overvej om jeg skal politianmelde ham...

Jeg er sikker på at det ikke vil blive accepteret af hans chefer...og da slet ikke hvis han rører dig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2013, 07:11   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Tvivler på politiet vil kikke på sagen, du er ikke kommet til skade og sat op mod ham vil man nok sig du provokeret og at han så prikket til dig er ikke være end prokosion.

Vold tror jeg ikke lige det er , måske kan din fagforening gå ind, det er cikane både kulden og råben, men vold er dte nok ikke,
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Overgreb udøvet af "de funktionelle lidelsers prædikanter" ... TimeGuest Politik og Samfund 92 26-09-2015 21:02
Fysisk syg / Specialpsykiatrisk erklæring? Fallenten87 Alt det andet 16 07-07-2013 18:27
Ny vurdering (fysisk) Monni Spørgsmål ang fleksjob 0 06-04-2011 14:56
Konservative siger, at overgreb på små børn er helt iorden logikeren Politik og Samfund 24 14-11-2010 09:25
Fysisk og psykisk belastende. Nullemusen Alt det andet 8 24-05-2010 21:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension