K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-09-2011, 09:48   #1
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
stresset inden mødet hos anden aktør.

Jeg skal møde op med et relevant job opslag og en ansøgning???

Jeg jo flex visiteret, med en arbejdses evne på ca 10 time udført på 12½ time om ugen fordelt på 5 dage-det forøger mine smerter og jeg er ikke lige fram pengene værd, har mange hensyn og nedsat tempo.

Jeg kan jo kun møde med mit godt pyntet CV. og har noteret alle rettelser så de ved hvad de har at arbejde med,eller retter hvad de ikke har.

Men det stresser mig at jeg nu allerede skal til det igen,trode jo ville frede mig,men nu vil de finde en praktik med mulighed for ansættelse

De "job" jeg kan bestride findes ikke Jvs har sagt de sidste 2-3 år at der skal skabes et job der passer,de skal oprettes - så hvordan kan men så lige finde en relevant job annonce spørger jeg bare
Hvad tror de andre aktøre de for pengene for? hvis jeg selv kunne finde mulige job så sad jeg jo ikke hos dem.

Men allerede til første møde skal jeg altså side og føle mig som et dumt får og ikke have papirne iorden til samtalen-og jeg frygter som sevanlig at der bliver sagt,fortæl lige om dig selv ,for jeg har ikke læst dine papir endnu.

Jeg får det virkeligt dårligt over at skulle side og krænge alt ud til et fremmet menneske,igen og igen.
Det stresser mig så det hele køre i ring for mig.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2011, 09:57   #2
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja det er stressende og nedværdigende at skulle forklare sig nok engang til vild fremmede mennesker, det tror jeg vi alle kender til.

I vores kommune skal fleksjobbere aktiveres 100 %, med virksomhedspraktikker i det uendelige, så det giver ingen fred og ro, til evt. at finde det rette job.

Held og lykke med mødet.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2011, 21:46   #3
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
ja desvære er ikke sjovt at være i den situation

har selv lige skrevet 10 ansøgninger og sendt dem afsted, men har ikke skrevet særlig meget.
Tror desværre ikke det er nemt, at få job pt..
Håber du klarer skærerne hos anden aktør.

S ender dig mange positive tanker, det skal nok gå, men du kan tro jeg føler med dig.

p.s kan du ikke sige til anden aktør, hvis vedkommende siger fortæl lidt om dig selv. Jamen har du ikke læst det
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2011, 22:43   #4
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Kan man ikke få en eller sin sagsbehandler med ud til sådanne samtaler, hvis man føler behov herfor ? Hvis man som dig Cleo har det dårligt med det, så vil jeg kontakte jobcenter deromkring.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2011, 00:44   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja men kommunen sender vel ud når de ikke kan overkomme en boger,og JVS ved ude mærket hvordan jeg har det med anden aktøre-jeg bryder sammen inden der er gået en uge,jeg kan bare ikke tage det mere,men de er kolde et vist sted.

Men måske er det det der skal til for at komme videre på en eller anden måde,man skal helt i knæ fysisk og psykisk .

Gør jo nok som jeg plejer holder facaden så godt jeg kan så længe som muligt.Det vist min måde at over leve det her § slaver ri på,så længe man bare er et nummer endnu,til endnu en afprøvning ,anden aktør afprøvning anden aktør osv.

Jeg er nok bare også for blød fortiden,let til tåre,eller jeg er ikke hård nok -skulle vel enlig være forberedt til det hele,det jo ikke første gang og det mest deprmerne er at det nok heler ikke bliver den sidste.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anden aktør KLUMPFODEN Spørgsmål ang fleksjob 2 26-06-2013 11:29
Anden aktør JKR Spørgsmål ang fleksjob 11 29-01-2011 11:44
Anden aktør rose Spørgsmål ang fleksjob 6 27-09-2009 22:51
Anden aktør CHNEVIDE Alt det andet 15 21-08-2009 11:22
Anden aktør. Wersi 56 Spørgsmål ang fleksjob 5 18-10-2008 12:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension