K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2018, 00:45   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
K10 lukker og slukker d. 31/12-2018

Kedelig nyhed.

Jeg har tænkt mig at lukke K10 da jeg og mit helbred ikke længere kan holde til arbejdet med den.

K10 har eksisteret i 13 år og det er rigtig lang tid at sidde her hver dag uden pauser når man selv er syg.

Jeg har igennem det sidste årˋs tid prøvet at finde en der kunne overtage siden og føre den videre på en seriøs måde. Dette er ikke lykkes, så denne ide er opgivet.

Dette er gennemtænkt over længere tid og min beslutning er endelig.

Siden vil være åben indtil d. 31/12-2018

Adgang for nye brugere er blevet lukket så nye brugere ikke kan registere sig på siden mere.

Skulle der være data eller informationer på siden som man mener man gerne vil gemme, så har man indtil d. 31/12-2018 til at kopiere dette.

Jeg vil godt takke alle de brugere som har hjulpet til herinde igennem de 13 år siden har eksisteret, uden jer ville siden ikke kunne have eksisteret.

/Web
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2018, 04:56   #2
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 17
handy er ny på vejen
Det var trist men også ganske forstående ….aldrig en dag på pc'en uden at komme forbi k10 den vil blive savnet .
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2018, 06:34   #3
tohha
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2013
Indlæg: 2
Styrke: 0
tohha er ny på vejen
Tak

Tak for dit store engagement og arbejde med K10.
Hjemmesiden har givet mange gode svar og forståelse.
Dette er jeg taknemmelig for.

tak
tohha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2018, 07:01   #4
Bricko
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-04 2016
Indlæg: 53
Styrke: 8
Bricko er ny på vejen
Jeg er oprigtig ked af at K10 lukker!
Men jeg har bestemt stor forståelse og respekt for din beslutning! Og det er vigtigt, at du passer på dig selv og eget helbred. Håber du vil bruge din tid på behagelige oplevelser, da livet er for kort til blot at have fokus på de knap så behagelige sider af livet (som der jo desværre, og naturligt,er en del af hér).
Jeg har fået uvurderlig stor hjælp her fra siden. Og diaglogen har altid været fin, forstående og respektfuld.
Igen, pas på dig selv og dine, og god bedring til dig!
Bricko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2018, 07:31   #5
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Af hjertet tak.

Kære webmaster. En stor beslutning, du har taget. Fuld forståelse herfra.

Hvis ikke K10 Fandtes så var der mange som stadig hang fast i det fucking system. K10. Burde hyldes i så stor en stil. Altid svar på div sprøgsmål i en saglig og pæn tone.

K10 er og skal blive en del af Danmarks histoien og det mener jeg 100 %. Den videnstank. Er der INGEN der kan slå.

Du kære webmaster skal klappe dig selv så meget på skulderen. Kæft et enormt arbejede du har lavet. Eller vi alle har lavet uanset hvilket emne der har været bragt på banen så der altid et svar fra medlemmer.

Jeg bukker mig i støvet.

TAK FOR DIG. RESPEKT RESPEKT. FOR DIN STORE BESLUTNING.
Sender de største kram. Tror ikke beslutningen har været nem.

Kh. Per knutson. Pas på dig selv du fortjener så meget en hyldest
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2018, 08:11   #6
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Med K10 har du ydet en stor indsats og hjulpet så mange gennem årene - afgjort noget du med rette kan være stolt af.

Trist at helbreddet ikke er til det mere, men ingen tvivl om at det er et stort arbejde, at få sådan en side til at køre så velfungerende som den gør.

Vil blot sige at du helt klart har vundet min respekt gennem årene, hvor jeg har fulgt din indsats og kommentarer.. så al held og lykke til fremover, og lad os alle skåle for fremtiden nytårsaften, og sende K10 og dig en hilsen og ønsket om en god vind fremover.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2018, 09:08   #7
Mariehøns
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2015
Indlæg: 15
Styrke: 9
Mariehøns er ny på vejen
Kære admin


Jeg har haft så svære perioder og k10 har været en lommelygte på min vej

Tak ... oprigtigt stort tak... jeg har dyb respekt for den tid og energi du har brugt for at hjælpe andre...

Ønsker dig et godt liv og et bedre helbred fremadrettet..

Hilsen Marie
Mariehøns er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2018, 11:49   #8
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Tak til webmaster og alle de søde mennesker som altid har et svar på de problemer som man nu engang løber ind når man er blevet syg, det vil virkeligt være synd for de folk som bliver syge efter d. 31-12-2018 hvor skulle de kunne få hjælp når K10 er lukket.

Jeg kan sagtens forstå dig Web, du bruger meget tid på K10 og du skal selvfølgelig også tænke på dig selv, jeg vil ønske dig alt held og lykke fremover og tak for denne gang.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2018, 13:21   #9
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Øv. Jeg har dagligt tjekket K10 og brugt siden som vidensbase, siden jeg oprettede en bruger.

Tak for alt det arbejde du har lagt i siden, må K10 ånden leve videre i os alle.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2018, 13:42   #10
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Du (og Peter) har været super til at hjælpe og rådgive os, Jeg har mange tænkt, at det er fantastisk, at I har kunne bruge så meget tid og kræfter på det, når I også er syge.


1.000 tak for din/jeres indsats.
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension