K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2017, 12:47   #1
Hanne1973
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2014
Indlæg: 49
Styrke: 10
Hanne1973 er ny på vejen
Permanent fleksjob

I slutningen af 2014 blev jeg bevilliget et 5-årig fleksjobsbevillig. Jeg startede mit andet fleksjob her i starten af december. Kommunen har nu besluttet at indstille mig til permanent fleksjob baseret på at jeg starter mit andet fleksjob. Meddelelsen kom helt uventet dumpende. Jeg havde forventet endnu en kamp om 2 år. Nogle gang kan man åbenbart have medvind....

Jeg var under 40 den gang og over 40 nu (men det er måske ikke nogen stor overraskelse give mit navn...)
Hanne1973 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2017, 19:00   #2
Fleksjobber
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2014
Lokation: Sjælland
Indlæg: 232
Styrke: 10
Fleksjobber er ny på vejen
permanent fleksjob

Tillykke.

Jeg blev ansat oktober. 2014 men tror ikke min fleksjobbevilling bliver permanent før der er gået 5 år.

Bare nysgerrig på hvordan du fik beskeden, i e-boks og hvordan var ordlyden?

Jeg synes også at have læst, at de 5 år starter forfra ved et jobskifte indenfor de første 5 år.

Hvilket måske kan få nogen til at følge sig stavnsbndet de første 5 år

Sidst redigeret af Fleksjobber; 07-12-2017 kl. 19:03.
Fleksjobber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2017, 20:35   #3
Hanne1973
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2014
Indlæg: 49
Styrke: 10
Hanne1973 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fleksjobber Se meddelelser
Jeg synes også at have læst, at de 5 år starter forfra ved et jobskifte indenfor de første 5 år.

Hvilket måske kan få nogen til at følge sig stavnsbndet de første 5 år
Dette er mit andet fleksjob. I løbet af mit forløb har jeg haft tre arbejdsprøvninger (på ca. 1 mnd, 3 mnd og 3 mnd). En ansættelse (ca. 6 mnd) og nu denne, som ikke er tidsbegrænset. Så jobskifte har ikke noget at sige for mit vedkommende. Jeg ville være mere bekymret over at skifte kommunen midt i det hele.

Brevet kom i e-boks. Jeg er indstillet - jeg har ikke fået det (endnu).
Hanne1973 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2017, 17:24   #4
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Tillykke : ) jeg er i fleksjob siden August 2014 ( midlertidige på 5 år ) Jeg har uafbrudt arbejde det samme sted i lidt over 3 år , nu mangler jeg 2 år mere og fylder 40 pr. mdr. når jeg er nået til de 5 år. Jeg står og skal flytte kommune nu her midt i December og også nyt arbejdsplads. Jeg er også lidt spændt på om jeg vil får permanent fleksjob når de to år er gået Det vil sige man skal ikke søge om permanent fleksjob?? men det er op til kommune at afgøre ??
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension