K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2015, 19:19   #1
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Optagelse af Rehabiliteringsteamsmøde

Var til mit 3. Reb teams møde idag og denne gang valgte jeg at optage det hele uden at Reb. teamet vidste det. I pausen mens jeg var ude blev både jeg, min diagnose og min speciallæge på det groveste latterliggjort og de valgte samtidigt at indstille mig til noget som de alligevel ikke tror på virker

Nu skal jeg ha' fat i min læge og så må vi se hvordan vi kan få kommunen ned med nakken!

Så husk for guds skyld at optage møderne for de skider på deres borgere og snyder og bedrager som en i h......

HÆVNENS TIME ER KOMMET
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 20:33   #2
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Så du syntes ikke, at dem du har været til møde hos, fortjener at vide, at du har optaget samtalen?


Jeg bryder mig ikke om måden, det er blevet gjort på. Når du bliver sendt udenfor døren, så er det netop ikke dig vedkommende, hvad de snakker om, bag lukkede døre.

Det er eddermame dårlig stil.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 20:56   #3
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Så du syntes ikke, at dem du har været til møde hos, fortjener at vide, at du har optaget samtalen?


Jeg bryder mig ikke om måden, det er blevet gjort på. Når du bliver sendt udenfor døren, så er det netop ikke dig vedkommende, hvad de snakker om, bag lukkede døre.

Det er eddermame dårlig stil.
Havde jeg ikke holdt det hemmeligt var jeg næppe blevet gjort til grin bag lukkede døre.. Det eneste der er dårlig stil er teamet da de ikke behandler folk ordentligt og med en smule respekt. Ville du selv synes det er fedt at folk sidder at joker om din sygdom og latterliggører en da? Havde de bare behandlet min sag med respekt fra starten af mit forløb så havde jeg ikke optaget det til at starte med!

Jeg synes sgu jeg har ret til at vide hvad der bliver sagt.. Det er trods alt mit liv de prøver at ødelægge endnu mere!?
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 21:34   #4
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Efter bestemmelsen i straffelovens § 263, stk. 1, nr. 3, straffes med bøde eller fængsel indtil 6 måneder den, som uberettiget ved hjælp af et apparat hemmeligt aflytter eller optager udtalelser fremsat i enrum, telefonsamtaler eller anden samtale mellem andre eller forhandlinger i lukket møde, som han ikke selv deltager i, eller hvortil han uberettiget har skaffet sig adgang.

Optagelse på bånd af telefonsamtaler eller anden samtale, som den pågældende selv deltager i, falder uden for denne bestemmelse. Det gælder også i tilfælde, hvor optagelsen sker uden den anden parts viden.

Der er ikke herudover i lovgivningen fastsat almindelige regler om borgeres adgang til at optage samtaler med forvaltningsmyndigheder på bånd.

Spørgsmålet om borgeres adgang til at optage sådanne samtaler på bånd ses endvidere ikke behandlet hverken i retspraksis, ombudsmandspraksis eller i litteraturen.


- Ikke mere herfra.
Tænk over hvad du gør fremadrettet. Det kan give bagslag!

Sidst redigeret af Bodrum; 09-03-2015 kl. 21:37.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 21:52   #5
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Jeg var en del af mødet men var bare udenfor døren i små 10 min og min telefon lå i min jakke.

Men jeg tager gerne en bøde eller 6 måneder i spjældet.. Det er det værd når ens hverdag alligevel føles som et fængsel!
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 21:59   #6
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Bare af nysgerrighed................ hvordan gjorde de grin med din sygdom , hvad sagde de som gjore at du føler dig latterliggjort ?

hvordan vil du bruge dette konstruktivt, iforhold til afklaring af dit videre forløb.

husk at det som hjælper dig videre er hvad der ligger af dokumentation i din sag, hvad teamet siger af upassende og dumme bemærkninger bag en lukket dør, har ingen betydning for din fremadrettede plan i forhold til arbejdsmarkedet.

er du uenig i kommunens afgørelse efter teamets indstilling, så husk din klageret.

Brug dine sparsomme ressourcer fornuftigt og til gavn for dig selv, du kommer ingen vegne ved at ønske hævn , over teamet.

blot et venligt indspark fra mig. pas på dig

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 22:20   #7
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Nu gider jeg ikke gå i detaljer mht min sag, men bag lukkede døre gik de langt over stregen og det vil jeg naturligvis bruge i min videre sagsbehandling. Og min læges vurdering af mig får samme tur og men samtidigt vil de ikke indhente en ny erklæring selvom jeg har bedt om det i 2 år nu.. Bl.a siger de at de vil finde en 3. person som kan skyde min diagnose ned. En af dem siger så: Men hvad så hvis han siger det samme? Ja så tager vi det da bare som det kommer og så sidder de at griner.. Ja de griner flere gange under samtalen og sidder at morer sig på min bekostning.. Det så langt under lavmålet
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 22:32   #8
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
forstår sagtens at det er frustrerende at der bliver grint ,det er jo dit videre livsforløb i forhold til arbejdsmarkedet det drejer sig om.

men som sagt, husk din klageret, når kommunen træffer afgørelse, søg evt. rådgivning hos DUKH, som måske kan hjælpe dig med at få overblik over din sag, og jeg gentager lige, brug dine ressourcer med omtanke, ingen af os kommer nogen vegne med hævntørst, i forhold til kommunen, det giver bagslag .

men forstår din vrede, det ER frustrerende at være fanget i den kommunale trædemølle, men du bliver nødt til at parkere vreden uden for døren til kommunen, for inden døre gør den ingen gavn, blot et venligt velment råd.

ønsker dig god vind fremover
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 22:38   #9
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Hvad med når sagsbehandler og diverse myndigheder bryder loven, skal de så have lov at slippe? Uden lydoptagelse havde jeg heller ikke en chance til at bevise hvilke tortur man blev udsat for. For at komme igennem noget må man ofre noget, når det gælder liv og død har man nok ikke loven og paragraffer i baghovedet, man handler instinktiv, og hel naturligt at man forsvare sig. Jeg siger ikke at man kan tillade sig at skade andre mennesker, men nogle gange kan man komme til det for at overleve. Det eneste jeg har på hjerte at man behandler hinanden pæn, men det synes jeg ikke at jeg oplever i dagens Danmark.
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 22:44   #10
Bipolar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2013
Alder: 46
Indlæg: 32
Styrke: 11
Bipolar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Takecare Se meddelelser
Hvad med når sagsbehandler og diverse myndigheder bryder loven, skal de så have lov at slippe? Uden lydoptagelse havde jeg heller ikke en chance til at bevise hvilke tortur man blev udsat for. For at komme igennem noget må man ofre noget, når det gælder liv og død har man nok ikke loven og paragraffer i baghovedet, man handler instinktiv, og hel naturligt at man forsvare sig. Jeg siger ikke at man kan tillade sig at skade andre mennesker, men nogle gange kan man komme til det for at overleve. Det eneste jeg har på hjerte at man behandler hinanden pæn, men det synes jeg ikke at jeg oplever i dagens Danmark.
Nej det ren farvelfærd i disse tider

Og nej jeg vil ikke jagte nogen personligt, men skulle det ende med at der kommer en fyring eller to, så er det i hvert fald ikke noget der kommer til at genere mig! Især ikke når nogen sidder og morer sig på andres bekostning og leger diktatorer. Jeg er rystet over man kan være så uprofessionelle når man sidder i sådan et team
Bipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension