K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2018, 21:04   #11
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Ja det er så typisk. Jeg bliver så arrig over at jeg skal vente yderligere 11 år (er 29) på at få afsluttet det her kapitel.

Når man i forvejen har ventet 7 år på at få tilkendt fleks, så er det som en lussing.

Øv med øv på.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2018, 12:32   #12
Mariehøns
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2015
Indlæg: 15
Styrke: 9
Mariehøns er ny på vejen
Vi sidder i samme situation ... 7 år har det taget mig og få en flexbevilling efter min arbejdsskade .. da jeg kun er 31 år og skal vente til j er 40 få at min flexbevilling kan gøres permanent.. og derefter kan aes tage endelig beslutning..

Det betyder i mit tilfælde jeg skal vente ca 17 år på en endelig afgørelse..😔
Mariehøns er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2018, 12:06   #13
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Ja det er træls 🙁 vi må håbe på at reglen blever lavet om sån at folk med et lille arbejdsevne eller få timer fleksjobs om ugen kan enten vælge om de vil fortætte i fleksjob eller førtidspension.
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2018, 17:28   #14
træpiller
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2014
Lokation: holstebro komune
Alder: 59
Indlæg: 25
Blog Indlæg: 1
Styrke: 10
træpiller er ny på vejen
hej bassemanden ,.jeg er også flexjobber og har en arbejdeskade ved aes hvor jeg har fået 5000 kr minus skat i måneden ,den er godkendt midlertidig da jeg ikke var stationær ,nu er jeg stationær og varig flex job.men nu venter jeg på en afgørelse fra aes på at beløbet fortsætter jeg har ventet i 6 måneder nu .jeg ved ikke om de kan omstøde godkendelsen .min løn og timer er de samme som før jeg blev stationær.mvh jan
træpiller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2019, 20:43   #15
Bassemanden
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 200
Styrke: 14
Bassemanden er ny på vejen
Hej alle i tråden, hvordan er jeres situation idag?
Bassemanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2019, 15:56   #16
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Stadig i fleksjob midlertidigt, har valgt bare at vente på at de selv træffer en afgørelse.

Jeg tror at hvis man f.eks har 25% i løbende TAE og man så eksemplevis "kan" vælge at få 15% udbetalt, så vil man miste hele 10% hvilket jo er en dum idé, så jeg har valgt ikke at gøre mere ud af det. Men jeg kender ikke til hvordan de gør det, derfor lader jeg bare den løbende kørende.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2020, 23:13   #17
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Hej igen : ) jeg har fået permanent fleksjob eftersom jeg har været ved midlertidige fleksjob i 5 år , da jeg så fyldt 40 men måtte dog skifte til et nyt job for at opnå permanent fleksjob ( lidt underligt regler ??? ) min erhvervseventab er taget op til revision og afventer afgørelse ang. endelige erhvervsevnetab , ligeså snart jeg får afgørelse så kommer jeg og opdatere nyheder med jer ; )
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2020, 16:45   #18
Mariehøns
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2015
Indlæg: 15
Styrke: 9
Mariehøns er ny på vejen
hej takecare hvor glædeligt for dig at du nu er permanent flexjobber...fik du bare besked på at din bevilling nu er permanent ? eller var du til samtale på kommunen? hvordan foregår det ?
Mariehøns er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2020, 00:22   #19
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Hej Mariehøns , det køre automatisk når du fylder 40 Og du har haft fleksjob midleritidige fleksjob i ca. 5 år( i arbejde uden at være ledige ) Det er god ide at du gør fleksjobkonsulent opmærksom på det. Men jeg skulle skifte et nyt arbejde for at opnå permanent fleksjob. Der blev oprette ny etableringsbrev ved den nye job så blir det ændret til permant ved din etableringsbrev ( fleksjobbevis ) som du får ved kommune. Og nej du skal ikke til møde eller samtale. Jeg har kommunikere med fleksjobkonsulent via email. Så har du alt dokumenteret hvilken aftale/ samtale du har med fleksjobkonsulent , for det sker jo tit at man får nyt sagsbehandler / fleksjobkonsulent også ender man med at man skal forklare forfra og den nye sagsbehandler kender ikke din sag 100% selvom hun eller han har læst din sag igennem. Ligenu er det en lettelse med permanent fleksjob men min helbred er ikke blevet bedre og syntes jeg er blevet mere syg og svag venter på min erhvervsevnetab erstatningog penge skal gå til et eller andet behandling/ naturmedecin måske ? som kan måske lindre min krop for smerte og stress , jeg har virkeligt mange skravanger der dukker hele tid noget ubehag i kroppen, jeg er træt , men har stadig et lille håb om at man man får det lidt bedre med tiden �� håber i klare jer derude og pas på jer selv ❤️
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2020, 16:43   #20
SaHaRo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2018
Indlæg: 18
Styrke: 7
SaHaRo er ny på vejen
Det burde ikke være nødvendigt at skifte fleksjob for at det bliver permanent. Lyder mere som kommunen's egne regler. Jeg kommer til det om et års tid og jeg går videre med det til ankestyrelsen hvis min kommune påstår det samme (at jeg skal skifte job).
SaHaRo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension