K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2011, 15:46   #61
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
curls, jeg dømmer ikke nogen, især ikke Indvandrere, læs lidt af det som jeg har skrevet på K10.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 17:19   #62
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Karo.. Du er da en perle gg.


http://da.wikipedia.org/wiki/Perle
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 17:52   #63
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Ja da, en ægte en.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 18:32   #64
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
curls, jeg dømmer ikke nogen, især ikke Indvandrere, læs lidt af det som jeg har skrevet på K10.
Det var mere generelt, jeg mente, ikke til dig personligt... sorry at det kom til at lyde sådan.... At vi alle skal passe på med at dømme nogle som har anden baggrund eller end danskere...

Hav en god weekend alle sammen.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 00:17   #65
Græshoppa
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2011
Indlæg: 23
Styrke: 14
Græshoppa er ny på vejen
Smile

Hej igen

Jeg har mødt to socialrådgivere - hende med dansk baggrund var forfærdelig, mens hende med indvandrerbaggrund havde rigtig mange gode sider.

Jeg har aldrig selv arbejdet som sagsbehandler, og jeg vil ærligt stå ved, at jeg ikke ville egne mig til det. Eksempelvis kræver et arbejde med sociale problemer jo netop en meget stor rummelighed og fordomsfrihed, og selv om jeg prøver, har jeg endnu meget at lære.

Thomas og Katharina, jeg beundrer jeres tillid til, at det er reglerne og ikke menneskerne, der skaber problemerne i systemet. Jeg skyder på, I selv er nogle rigtig dejlige mennesker, men det er alle jo ikke. Jeg siger ikke, at reglerne ikke er en del af problemet. Men regler kan formidles godt som skidt. Når du sidder på sagsbehandlerens kontor til et møde for at drøfte din sag, foregår der en social interaktion mellem du selv og sagsbehandleren. Det er denne interaktion, jeg også forholder mig kritisk til. Nej, det er ikke rart, hvis en klient giver sig til at smide med stole, men det er altså heller ikke rart, hvis en sagsbehandler giver sig til at tale om en klient i tredje person til bisidder og i nedsættende vendinger (min oplevelse). Jeg tror også, at en sagsbehandlers personlighed i sidste ende afgør meget i forhold til, hvordan en sag opleves og håndteres, men mere om det...

Græshoppa
Græshoppa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen der friske på lidt mand-til-mand.. Chas Politik og Samfund 1 13-06-2012 22:18
Ung mand død efter lykkepiller. Virker de allerede efter 11 dage? Indiansummer Politik og Samfund 35 27-03-2012 20:33
Mangler en stol KLUMPFODEN Spørgsmål ang fleksjob 5 22-09-2011 16:57
hjælp til evt. stol.. susa71 Alt det andet 10 15-09-2011 13:54
Hvor finder jeg den stol? Camille Dit og Dat 6 22-09-2008 08:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension