K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2009, 13:08   #1
minsally
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Indlæg: 2
Styrke: 0
minsally er ny på vejen
Opgave om fleksjob

Hej.

Jeg hedder Camilla, og jeg går på Danmarks Journalisthøjskole i Århus. Jeg er sammen med en anden i gang med et projekt om folk på revalidering og fleksjob, og vi vil i den forbindelse meget gerne i kontakt med nogen, der er i fleksjob eller revalidering.

Har du lyst til at hjælpe os, vil vi meget gerne høre fra dig - og meget gerne hurtigst muligt.

Skriv en mail til mig på [email protected], hvis du er interesseret eller bare gerne vil høre mere.

Tak!!

- Mads og Camilla
minsally er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 13:14   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej måske det lige var en god ide at fortælle lidt om hvad opgaven går ud på , er det kun en opgave om at være i fleksjob eller revalidering eller er det også en opgave om at vente på fleksjob (være visiteret ) er det en opgave om hvordan det er at arbejde i fleksjob og det gode ved det, eller er det også om det negative i det

er der nogen krav til hvor længe man skal have været i fleksjob eller er det ligemeget ...

revalidering er der ikke så mange af herinde , det er mest fleksjobber førtidspensionister og folk på vej til en af tingene ...men enkelte revalidenter ved jeg der er så må håbe at de ser det hvis det er .....

dog er det nok værd at bemærke at herinde er det folk der er kommet i klemme i systemet på en eller anden måde , og derfor forhåbentligt ikke repræsentative for flertallet (håber jeg selv om jeg snart tvivler )
  Besvar med citat
Gammel 09-06-2009, 08:48   #3
minsally
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Indlæg: 2
Styrke: 0
minsally er ny på vejen
Vi vil gerne vide lidt generelt om, hvordan det er at være i fleksjob - både det gode og det dårlige ved det. Vi vil aller helst have fat i en, der har været i flere fleksjob (som måske egentlig hellere ville have været/burde have været i revalidering) og som derfor sidder lidt fast i systemet. Det behøver ikke være negativt, vi vil gerne have begge sider, hvis I forstår...

Og så må personen meget gerne bo i Århus og omegn, men det er ikke et krav.

- Camilla
minsally er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En sagsbehandlers opgave? Kid2 Alt det andet 19 31-08-2012 15:41
Hjælp til opgave vedrørende sygedagpengestop S_Studerende Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 10-06-2012 16:47
socialrådgiver opgave ette74 Alt det andet 32 24-12-2011 01:53
Hjort: Vi er på en svær opgave! buster Politik og Samfund 5 04-04-2010 13:17
forskel på jobkonsulenternes opgave. annette Dit og Dat 8 09-02-2007 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension