K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2015, 15:20   #31
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Toxic Se meddelelser
Jeg er også forvirret over de feriepenge...troede faktisk at man fra de penge man får fra kommunen er indregnet feriepenge men nej, der er kun feriepenge fra min arbejdsgiver.

Jeg er på ny ordning og arbejder 12 timer om ugen i en forretning så jeg er virkelig lavt lønnet.

Sidste år var jeg godt klar over at jeg ikke ville få noget som helst da jeg var på ledighedsydelse en del af tiden og før det, sygemeldt eller i afklaring. Det får man ikke mange feriepenge af...eller har ret til ferie...;-)

Men i år...yes, nu skulle der holdes ordentlig ferie, måske endda med noget varme!! Jeg går så herind og ser om nogen har styr på feriepenge...og blir da igen skuffet!! Ikke over svarene...men over reglerne.

Jeg ringer så til kommunen og spørger mht feriepenge...men får den besked at hvis man holder ferie, så skal man søge om at få ledighedsydelse imens!! Men altså, den er da endnu lavere end min løn??

Jeg bliver mere og mere trist over at jeg er i fleksjob...jeg er jo jaget vildt...og kan de nappe noget fra de svage...ja så gør de det!!

Jeg kan ikke blive hjulpet med en lejlighed tæt på jorden...ingen feriepenge, ingen penge til tandlæge...ja man kunne jo blive ved...liiiige et kort øjeblik kan man godt blive lidt træt af det hele...øv!!

Nåh, man retter jo ryggen og kommer videre!! I hvert fald indtil næste spark...;-)

Nogen der har helt styr på de her feriepenge?? Eller skal jeg prøve kommunen igen?? jeg blir jo helt i tvivl om de feriepenge jeg så har tjent op hos min arbejdsgiver kommer mig til gode...eller de modregner...(ikke at det er så meget af de 12 timer om ugen...hahaha )

Mvh Toxic
Ja det kan beregnes.. Men kræver en del flere oplysninger end du giver her.

Du kan smide mig en mail på: [email protected]

Så tager vi den derfra

Mvh Mikael
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension