K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2009, 20:26   #1
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Psykologisk test el. psykiatrisk vurdering

Er det noget jeg selv kan bede kommunen om bliver foretaget eller er det kommunen alene der kan bede om det? Og hvad kan anbefales altså af metoder ?

Grunden til jeg spørger er, at jeg har bare brug for at få noget mere samling på alle mine diagnoser og finde ud af hvad jeg reelt fejler. Har flere diagnoser på papiret og flere der er knapt så officielle, men mere "arbejds-diagnoser" i min terapi. Og jeg har bare brug for nu i mit eget hoved at finde ud af hvor syg jeg er eller ikke er.
Altså, ikke at jeg ikke stoler på min psykolog og egen læge og deres vurderinger,men jeg føler bare, at der skal noget mere kød på for at få kommunen til at forstå, at det er altså ikke bare pjat det her og for at få mig selv til at finde en eller anden form for ro og afklaring i forhold til hvad det er der er galt med mig.

Jeg skal snakke med min socialrådgiver i morgen (som selvfølgelig stopper med udgangen af måneden) og der vil jeg gerne om jeg kunne presse på i forhold til noget i gangsætning af noget yderligere udredning af det psykiske.

Men kan jeg i det hele taget det? Eller er det egen læge jeg skal have fat i?

Min primære tråd om min sag er her http://www.k10.dk/showthread.php?t=9682

Heidi
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykologisk vurdering lukker for fleksjob tigerbia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 17-06-2011 14:04
Psykologisk test - kritik zuza At søge førtidspension 10 06-03-2011 11:55
psykologisk vurdering tije Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 14-02-2011 20:48
psykologisk test tigger Alt det andet 4 02-04-2009 11:18
Psykologisk Vurdering af tilstanden mus0025 Din historie 28 27-10-2008 18:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension