K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-07-2011, 10:55   #11
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Mit problem er ikke midlertidigt. Jeg er angst for at miste min kontaktperson og mine forældre, mine søskene, ja hele min familie. For min kontaktperson går jo også på pension en dag og ingen lever evigt, heller ikke min familie.

Derfor vil jeg gerne herfra så jeg ikke oplever det at miste.
Det er jo i bund og grund ikke fair at udsætte din familie for det, du lige præcis frygter mest, nemlig at miste.

Når det er sagt, så ved jeg godt at alt kan virke uoverskueligt og man kan ha svært ved at tænke på andet end at flygte ud af livet. Men man kan komme helt ud af det, det kræver dog en lille indsats fra dig, opsøg noget hjælp, du har brug for det
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2011, 13:05   #12
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gøjneren
Det er jo i bund og grund ikke fair at udsætte din familie for det, du lige præcis frygter mest, nemlig at miste.
:'(

Du har ret.

Hvis ikke jeg kan få aktiv dødshjælp, så vil jeg gerne have aktiv livshjælp...
Men det er svært at få fordi jeg selv skal gøre en aktiv indsats. Kræfter jeg har mangel på...
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2011, 14:36   #13
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Mit problem er ikke midlertidigt. Jeg er angst for at miste min kontaktperson og mine forældre, mine søskene, ja hele min familie. For min kontaktperson går jo også på pension en dag og ingen lever evigt, heller ikke min familie.

Derfor vil jeg gerne herfra så jeg ikke oplever det at miste.
det er alså en del livet og gælder både for os som er syge eller 100 procent raske.

synes du skulle snakke med psykolog om dette, da det åbenbart fylder rigtig meget i din hverdag.

men dine indlæg støder alså lidt. fordi du skal regne med de fleste her på k10 har masser af problemer selv.

det er ikke rart og se denne form for indlæg, for vi kan desværre ikke gøre noget ved det.


Sidst redigeret af MTVRV1; 24-07-2011 kl. 14:45.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2011, 16:03   #14
emks
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2009
Indlæg: 125
Styrke: 16
emks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
det er alså en del livet og gælder både for os som er syge eller 100 procent raske.

synes du skulle snakke med psykolog om dette, da det åbenbart fylder rigtig meget i din hverdag.

men dine indlæg støder alså lidt. fordi du skal regne med de fleste her på k10 har masser af problemer selv.

det er ikke rart og se denne form for indlæg, for vi kan desværre ikke gøre noget ved det.

Helt enig!
emks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2011, 22:04   #15
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Du må gøre dig klart hvad det er at du ønsker at opnå med den her slags indlæg. Vil du gerne at nogen griber ind? eller ønsker du hjælp til at dø? I så fald er der jo nok af muligheder, som f.eks. at sejle ud på havet og hoppe i det kolde vand og så vente...
Personligt er jeg ikke i mod retten til selvmord - men jeg er modstander af at forældre gør det og jeg er modstander af at man tager andre med i faldet.
Hvis det er et nødskrig, så gå til psykolog - jeg synes der er mange skæbner herinde der har mere end nok at slåsse med.

Det ærgerlige ved at begå selvmord er jo, at så ved man ikke hvad der sker i morgen
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2011, 22:18   #16
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
Jeg forstår dig godt. Har selv tænkt det samme,og grædt mig i søvn, men vågener med nye kræfter og tænkt at det kan jeg ikke være bekendt over for mine nærmeste.
Søg hjælp,Der er en vej ud af tunnellen.
Hvis du fik kræft, ville du sikkert kæmpe for dit liv.Jeg forstår dig godt, men kæmp for dig og dine kære.
Isabel
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2011, 00:03   #17
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
:'(

Du har ret.

Hvis ikke jeg kan få aktiv dødshjælp, så vil jeg gerne have aktiv livshjælp...
Men det er svært at få fordi jeg selv skal gøre en aktiv indsats. Kræfter jeg har mangel på...
fedt ord, aktivlivshjælp... og ja det er præcis det du skal ha. Kender fint det med at kræfterne er brugt op, men find en lille bitte styrke og gør noget godt for dig selv og dine kære
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2011, 00:39   #18
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Hvis ikke jeg kan få aktiv dødshjælp, så vil jeg gerne have aktiv livshjælp...
Fedt udtryk!!!!!!
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorlænge efter kan man søge aktindsigt LINGLING Alt det andet 1 01-07-2013 15:41
Hvorlænge ved lægekonsulent supersus Spørgsmål ang fleksjob 21 15-02-2012 00:19
Erhvervsevnetab hvorlænge? supersus Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 11-12-2011 17:45
sygedagpenge stop 3 uger tilbage i tiden uden partshøring og uden afgørelse Miz Alt det andet 5 20-10-2010 19:26
Fra sygemelding til FTP..hvorlænge tog din sag Tzari Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 11-03-2010 01:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension