K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-06-2014, 14:41   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det minder mig om, da jeg flyttede ind her, så fik jeg 4 regninger på licens - den tidligere lejer havde lejet 4 værelser ud, så der var installeret separate antennestik i hele lejligheden.
Det tog en rum tid, før end jeg fik overbevist (og dokumenteret), at det nu var en enkelt familie der boede i lejligheden.

Men til gengæld står alle TV apparater knivskarpt, fordi der ikke skal deles stik mm.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2014, 10:16   #22
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Øøøh hvordan slipper man for at betale licens? Jeg betaler lidt over 200 kr pr. måned til det.
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2014, 10:34   #23
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stuen Se meddelelser
Øøøh hvordan slipper man for at betale licens? Jeg betaler lidt over 200 kr pr. måned til det.
bare gå ind og afmeld på deres side,men sørg for at betale og holde den ordning du har nu vis de kommer hjem hos dig ignorere du dem bare samt alt post fra dem osv
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2014, 10:41   #24
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Det dummeste man generelt kan gøre, er at ignorere en evt. kreditor. Tag tyrem ved hormeme og meddel facts ud - måske igen og igen. Heldigvis kan det i dag gøres pr mail.
Ignorering kan betyde opkrævning via skat.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2014, 11:17   #25
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Det dummeste man generelt kan gøre, er at ignorere en evt. kreditor. Tag tyrem ved hormeme og meddel facts ud - måske igen og igen. Heldigvis kan det i dag gøres pr mail.
Ignorering kan betyde opkrævning via skat.
der jo ikke noget at ignorere når han har betalt nuværende gæld og laver en afmelding på licens
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2014, 11:26   #26
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Jo man skal stadig gøre indsigelse, hvis man ikke vil have rouletten til at køre. Det gælder også, hvis man bliver opkrævet forkert for andre ydelser. Det at lade stå til KAN blive dyrt.
Dejligt i dag med mail, hvor man kan sende den samme mail igen og igen - evt nummereret og stilet til lederem af afdelingen. Det hjælper som regel.
Evt breve kan returneres portofrit til afsenderen med påtegning om, at brevet/brevene er modtageren uvedkommende.

Sidst redigeret af stampe; 19-06-2014 kl. 11:31.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2014, 11:29   #27
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Jo man skal stadig gøre indsigelse, hvis man ikke vil have rouletten til at køre. Det gælder også, hvis man bliver opkrævet forkert for andre ydelser. Det at lade stå til KAN blive dyrt.
de har da været forbi mig og er ikke tilmeldt der findes osse flere facebook sider med hvorfor man netop ikke burde betale licens.

vi har jo alle forskellige meninger , jeg synes bare det er en latterlig regning de tvinger folk til ,
jeg tror på frie valg, jeg vil ikke betale for noget hvor de sidder og smæsker sig i torske gilder og galla midager ,

det er det mange af licens penge blir brugt på. efter min mening mener jeg da at vi lever i et frit land.

vis du har betalt din nuværende gæld til licens og afmelder dig må de ikke indsige noget. da du er afmeldt.

det svare jo lidt til jeg går ned og betaler min husleje og de siger jeg ikke har betalt den
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2014, 12:46   #28
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Licens er lovpligtigt - uanset hvilken holdning man har, hvis man har:
TVComputer med internetforbindelse
Smartphone med internetforbindelse
Tablet eller andre enheder med internetforbindelse
Man kan kun afmelde din licens, hvis man ikke har nogen licenspligtige apparater.

Har man ikke det, er det da bare med at blive afmeldt.
Men så ryger K10 jo også!

Sidst redigeret af stampe; 19-06-2014 kl. 12:52.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2014, 14:11   #29
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Må give Stampe ret, synes også man skal følge reglerne, selvom reglerne er dumme.

Hvis nu ALLE betalte deres licens og ikke snød, så KUNNE det da være at licensen blev billigere - synes ikke om at nogle snyder, og dermed lægger byrden over på alle de andre der har valgt at være ærlige.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2014, 15:46   #30
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Må give Stampe ret, synes også man skal følge reglerne, selvom reglerne er dumme.

Hvis nu ALLE betalte deres licens og ikke snød, så KUNNE det da være at licensen blev billigere - synes ikke om at nogle snyder, og dermed lægger byrden over på alle de andre der har valgt at være ærlige.
de sætter jo licens op som det passer dem om alle betaler eller ikke alle
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension