K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2007, 22:49   #1
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 18
nille er ny på vejen
Førtidspension

er FT stadig delt op i 3-lav mellem og højeste.....eller er det samme beløb, er der forskel på hvad den enkelte får...alt efter uddannelse osv- mange hilsner

nille
__________________
bliv vinder i dit eget liv
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2007, 22:54   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
nille her er de to satser man kan få i dag
1.


Førtidspension, enlige (lov § 49, stk. 1, nr. 8) årligt 177.636 mådeligt 14.803

Førtidspension, andre (lov § 49, stk. 1, nr. 8) årligt 150.984 månedligt 12.582


Her kan du se alle satser (fratræk for formue osv )http://www.social.dk/lovgivning/Fors...html#TABEL%205
  Besvar med citat
Gammel 29-10-2007, 23:23   #3
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 18
nille er ny på vejen
tak for dit svar

puhhh det er så svært det hele pt-
jeg står jo egentlig og venter på fleks svar....kan jeg får det osv-men min sagsbehandler syntes vi skal søge pension.....;(og det er jeg ked af....men ja også svært at kæmpe hele tiden med sygdom-
men jeg kan se at man står ret dårlig stillet som FP i fht fleks job,er det rigtig forstået...men ja PENGE ER IKKE ALT-der er jeg kommet til,hellere glad FP end syg flekser?
hvad tænker du,,du er så god til at komme med svar ros ros herfra
__________________
bliv vinder i dit eget liv
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2007, 23:41   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Post

Kære nille

Jeg kan godt forstå, det må være svært i den situation, du er i, hvad du skal gøre. Synes du skal tænke på hvad du selv vil og kan klare...

Jeg tror, at det er noget, du bedst selv kan afgøre, da du selv mærker, hvordan din sygdom/smerter påvirker dig i hverdagene.

Som du siger er penge ikke alt, og hvis du føler det, kan du overveje det...


Tanker herfra, curls
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2007, 23:49   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg vil give Curls ret. Man ved bedst, hvad man selv kan magte... psykisk, fysisk, socialt og økonomisk.

Men Nille... prøv at bruge søgefunktionen, så kommer der en masse indlæg frem, hvor du kan læse om, hvordan mange andre på siden tænker og føler.

Jeg kan forstå, at du har rigtig mange spørgsmål, hvilket er meget naturligt, og det er også en meget forvirrende og indviklet lovgivning.

Jeg har selv brugt - og bruger fortsat - søgefunktionen, når jeg vil vide noget.

Den er meget effektiv.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension