K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Manglen på Fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Manglen på Fleksjob Er der reelt job til fleksvisiterede mennesker

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-03-2009, 19:46   #1
1966
Ved at vænne sig til K10
 
1966s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2008
Lokation: Kolding
Alder: 57
Indlæg: 16
Blog Indlæg: 4
Styrke: 16
1966 er ny på vejen
Fleksjob=selvstændig virksomhed?

Hej, vil høre om der er nogen herinde der ved om man kan/må starte selvstændighed virksomhed op i stedet for et fleksjob? Det er som bekendt svært at få fleksjob og jeg har et ønske om at kunne erhverve mig ved min fritidsinteresse og at det så kunne gælde for et fleksjob. Det er under alle omstændigheder ikke en virksomhed der vil kunne være min levevej 100% pga. min sygdom, men jeg kom bare til at tænke på her den anden dag at det kunne være skønt hvis det kunne lade sig gøre.

Nogen herinde der ved noget om sådan noget? Eller evt. kender nogle steder på nettet hvor jeg kan læse om det? Jeg har læst lidt diverse steder, men de handler allesammen om erhvervsdrivende der VAR erhvervsdrivende inden de blev tilkendt fleks. Her er det jo lige den omvendte verden.

På forhånd tak
1966 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob i samlevers / ægtefælles virksomhed som alternativ til at blive selvstændig? mblanner Spørgsmål ang fleksjob 7 26-09-2012 18:07
Selvstændig i ægtefælles virksomhed Fruhjort Spørgsmål ang fleksjob 4 28-09-2011 22:54
Arbejdsprøvning i selvstændig virksomhed morten36 Spørgsmål ang fleksjob 1 10-12-2010 10:17
Førtids pension: selvstændig virksomhed vik Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 26-01-2009 11:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension