K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-10-2014, 17:12   #1
Daysi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 40
Styrke: 11
Daysi er ny på vejen
Idag føler jeg mig heldig

Jeg føler mig heldig.

Jo jo jeg har da været 4 år undervejs, og jo jo jobcenter har da raskmeldt mig et par gange p.g.a dårlige speciallæger der ikke har vist interesse i at undersøge mig.
Men alligevel føler jeg at jeg er nået i mål.

Fagforening har valgte hver gang jobcenter har raskmeldt mig at tage mig tilbage, de mener jobcenter behandler deres meldlemmer helt urimeligt. Dem må jeg takke.
Idag sidder jeg stadigvæk med sygedagpenge plus mit pension selskab har godkendt mig til invalidpension (de var halvanden dag om at vurdere min sag).

Jeg vil nu også takke jer godt nok har jeg været bekymret når jeg har læst jeres historier, men de har jo alle været godt begrundet af jer.
Jeg har aldrig bedt om aktindsigt som jeg har set Peter hele tiden beder os om, men jeg har fra start bedt om kopi efter Hvert møde/undersøgelse, og til sidst forgik det pr. automatik også hvad lægekonsulenten havde af kommentar.

Nej socialrådgiver var ikke min ven men alligevel føler jeg han behandlede mig fair på trods af raskmeldinger, men jeg havde også fagforening med til alle møder måske derfor.

Jeg tror det hele vendte sidste sommer (jeg var endnu engang blevet raskmeldt) så jeg måtte tage til min læge og banke i bordet, nu ville jeg have en åben henvisning jeg ville selv bestemme hvem der skulle undersøge mig og det kunne han godt forstå så det fik jeg.

Eftersom det var sommer var det ikke nemt at finde en jeg havde tiltro til som også havde tid, men det lykkedes det var en rejse på 2 timer hver vej. Men det var det vær, i forhold til tideliger med en konsultation der varede 10 min, blev jeg pludselig undesøgt og sendt til yderliger special undersøgelser, alt i alt varede det mange timer. Men jeg blev taget alvorligt.

Denne Sommer ville jobcenter raskmelde mig igen???? de ville have mig ud af systemet inden d 1.7 vil jeg tro, så min samlever skulle forsørge mig. Samtidig havde de sendt mig i praktik, det var muligvis lykkedes hvis ikke fagforeningen blev ved med at klage, det endte med jobcenter sendte mig til “deres” speciallæge (de pøvede at sende mig til Michael Sonne men der klagede min fagforening også, så jeg fik en anden) og han bakkede min egen speciallæge op, så der var ikke yderliger at komme efter.

Samtidig havde jeg været på funktionsværksted og i praktik henover vinter og forår der viste henholdsvis 6 og 10 timer, så hvorfor de troede de kunne raskmelde mig er en gåde, og denne gåde får jeg ikke løst.

Men idag føler jeg mig heldig.
Daysi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2014, 17:19   #2
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Dejligt indlæg.

Hvilken fagforening er det du er medlem af Daisy?

Akvamarin
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2014, 17:53   #3
Daysi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 40
Styrke: 11
Daysi er ny på vejen
Jeg er med i 3F, må sige at min fagforenings mand er berømt og berygtet her i byen han finder sig ikke i urimeligheder fra jobcenter.
Nu kan jeg melde mig ud af a-kassen men jeg beholder fagforening.
Det klart de gange jeg er blevet raskmeldt har jeg skulle sige jeg stod til rådighed, men jeg har jo aldrig skullet love jeg Ikke blev syg igen.
Daysi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension