K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2016, 20:04   #11
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
vasen er ny på vejen
seniorførtidspension.

Citat:
Oprindeligt indsendt af conda Se meddelelser
Til gengæld står der også § 17. 3 også Kommunalbestyrelsen kan dog indhente nye oplysninger til brug for sagens afgørelse
Så er man jo lige vidt.

Jeg sidder og bokser med det her alene og kunne godt tænke mig nogen så mine papirer igennem og derfra kom med sine kommentarer, er dog ikke intessererret i at lægge kopier op her med cpr nr osv.
Har lige brugt oceaner af tid på, at skrive til dig, men det må man ikke, så bliver alt slettet.
Forsøger nu igen.
Først til dig Conda.
Du har min fulde forståelse, og jeg er i nogenlunde samme situation.
Har været ude for et Kafkas forløb i Københavns kommune.
Lægen der direkte løj. Mødelederen der havde fri og derfor ikke fik aflyst et møde, og nu venter jeg stadig på afklaring. Der er om 3 uger gået et år fra jeg søgte.
Koroption, svindel og løgn findes ikke i Danmark. Halli , hallo1

Nå, men til dig Kloge Åge, stampe. Du nedgjorde mig med din belærende tone,og giúdhjælpemig om du ikke fortsætter nu overfor Conda.
Da jeg i går læste din besked tænkte jeg, igen, hvem er denne stampe, og jeg skrev faktisk til dig, da du spillede klog på mine vegne , at jeg udmærket kendte lovteksten, og på trods fremturede du med din belærende tone.
Hvem er du og hvad er dit formål med at være på k10???
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 23:06   #12
conda
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Indlæg: 63
Styrke: 12
conda er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Hej Conda

Ja, det er rigtigt, at de kan indhente nye oplysninger, men hvad er nye oplysninger ?
De har jo rigeligt på dig allerede.
Man undrer sig også over : "Kommunalbestyrelsen forelægger sagen på det foreliggende dokumentationsgrundlag for kommunens rehabiliteringsteam", for hvem er "kommunalbestyrelsen" ?. Altså må nogen have været inde over sagen, før dit møde med rehabiliteringsteamet ?
Jeg fatter nada af, i hvilken rækkefølge det er foregået / foregår
man skulle næsten tro at der er en fejl i lovgivningen at der er byttet om på rehabilitsteam og kommunalbestyrelse
conda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 23:23   #13
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af conda Se meddelelser
man skulle næsten tro at der er en fejl i lovgivningen at der er byttet om på rehabilitsteam og kommunalbestyrelse
Det forstår jeg ikke. Hvad mener du med at der er byttet om?

Nå lige meget for vi vel enige om at vi røvrendes på godt gammeldags dansk.
Jeg er selv i totalt vildrede og ked af det og tænker. Hvordan skal jeg klare mig
som hjemløs? aner det ikke. skylder over 80.000 og sættes snart på gaden .
det er velfærdsdanmark efter et j´helt liv med arbejde.
I må j9o så have det godt allesammen, og i sær dig STAmpe, der altid ved hvordan vi andre skal klare os.
Du har ikke svaret mig. Hvem er du? og hvad er din baggrund?
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension