K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-03-2009, 21:18   #11
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hm, fandt lige dette link som hedder udbudsportalen:
http://www.udbudsportalen.dk/518753

Hvis vi nu alle er kunder i butikken og vi forudsætter at kommunen har en udbudsrunde ang private aktører kan det så ikke kringles denne vej rundt?

Jeg mener sådan noget med at varen ikke svarede til forventningerne eller lign

Håber jeg har forklaret mig nogenlunde
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 13:45   #12
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tja.... måske der er noget at hente om "vildledning".

Hvis et privat firma påstår, at de kan skaffe arbejde til ledige, og hvis der intet sker, så er det jo vildledende, ikke?

Citat:
Vildledende reklamer
I reklamer hævder de, at produktet Airflex, der blot er én centimeter tykt, isolerer lige så godt som 20 centimeter traditionel isolering.

Men det er usandt, mener myndighederne.

Prøver udført af Teknologisk Institut viser, at den tynde isolering svarer til mindre end fem centimeter af de mere traditionelle materialer.

- Det er det rene snyd og humbug, men de har desværre været rigtig gode til at overbevise folk. Testresultaterne viser tydeligt, at det ikke er egnet som isolering i det danske klima, siger Casper Kjerumgaard, der er fagredaktør ved boligejernes videncenter, Bolius, til metroXpress.

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/03/06/024858.htm


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2009, 18:45   #13
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Hej Thelma
Jeg har lige søgt om nogen vidste noget om priavat aktør, blev henvist til at søge i søgefunktionen og frem kom du.
Jeg ved heller ikke hvad min aktør skal gøre ved mig, jeg er meget udadvendt og har en stor vilje til at ville tingene. Men fysikken har det ikke, så spørgsmålet er om hun kan hjælpe mig til mit fleks job 12 timer om ugen. Men nu møder jeg hende og så må jeg se.
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2009, 22:13   #14
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej Rose.

Citat:
Oprindeligt indsendt af rose Se meddelelser
Hej Thelma
Jeg har lige søgt om nogen vidste noget om priavat aktør, blev henvist til at søge i søgefunktionen og frem kom du.
Jeg ved heller ikke hvad min aktør skal gøre ved mig, jeg er meget udadvendt og har en stor vilje til at ville tingene. Men fysikken har det ikke, så spørgsmålet er om hun kan hjælpe mig til mit fleks job 12 timer om ugen. Men nu møder jeg hende og så må jeg se.

Hej Rose.

Som jeg forstår dit indlæg er du flexjobvisiteret og nu henvist til den private aktør , for at få hjælp til at finde et job som passer dine skånehensyn og de 12 timer som du skriver ikke ?

Du skriver din fysik har det ikke så ----Er det beskrevet godt nok , hvad det er du evt, skal tage hensyn til ?

Jeg er selv lige blevet flexvisiteret og har også været gennem privat aktør, hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive.
Hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2009, 22:26   #15
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
For ikke at ødelægge denne tråd, så kan I fortsætte i Roses tråd.

Den kan I finde her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=7711

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2009, 22:36   #16
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
For ikke at ødelægge denne tråd, så kan I fortsætte i Roses tråd.

Den kan I finde her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=7711

Hej ZUZA
Ja selvfølig tanketorsk herfra mig, sorry fortsætter i den anden om nødvendigt.
hilsen thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til at finde Principafgørelse O-9-97 Stonie Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 02-09-2012 14:25
HJÆLP: Førtidspensionister, der flytter sammen Emil Sunesen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 09-11-2011 01:43
Hjælp mig med at finde en tråd. Wodpoulsen Dit og Dat 7 01-09-2011 07:08
Hjælp til at søge og finde Mariepigen Alt det andet 6 11-08-2011 11:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension