![]() |
|
Forside | Nyttige Links | Tilmeld Dig Her | Blogs | FAQ | Kalender | Søg | Dagens indlæg | Markér alle forums som læst |
Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner. |
![]() |
|
Emne Værktøjer | Visningsmetode |
![]() |
#41 |
Føler sig hjemme på K10
Tilmeldingsdato: 13-03 2010
Lokation: Viborg
Styrke: 14 ![]() |
He he... mine katte kigger også underligt på mig, når jeg kommer forbi dem og aer dem, og der så lyder et knald og kommer et stød
![]() Sådan en robotstøvsuger må jeg da have!!! Hader at støvsuge, fordi jeg får så ondt i kroppen (især ryggen). Jeg har fibromyalgi og kan ikke holde til at støvsuge hele min lejlighed på 80 m2 på én gang... Har dog mange dørtrin.... men så må jeg jo bare flytte den... den er sikkert ikke så tung som den almindelige støvsuger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Hjemmevant på K10
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Nogen af dem kan faktisk køre over dørtrin:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Føler sig hjemme på K10
Tilmeldingsdato: 13-03 2010
Lokation: Viborg
Okay, det må jeg da lige tjekke.... må lige surfe lidt på nettet!
Tak for oplysningen Ruby! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Elsker at være her på K10
Tilmeldingsdato: 24-04 2016
Styrke: 8 ![]() |
Pis af med dit reklamelort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
På vej til at lære K10
Tilmeldingsdato: 29-06 2022
Styrke: 0 ![]() |
blackpink jennie, one in all the stylish icons, has seen a sequence of alexander wang outfits on ig before and has triggered lots of echoes. this difficulty is wearing mild monster sunglasses to "burn" anyone! in this promotional photo, now not best jennie is wearing a photo, however additionally the canine at home is dispatched to help "deliver the products". it's so adorable~
![]() |
#47 |
På vej til at lære K10
Tilmeldingsdato: 27-06 2022
Regarding the demand for robot vacuums, I learn that this post about Yeedi is really enlightening me. The choice range is varied and it has the most quality I could ever remember. Click here to read about it.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Jeg bor her på K10
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Styrke: 17 ![]() |
Jeg hsr en den er super go til måtter, men suk den er længe om det og sen larmer, tror de skal være temmelig dyre før de fungerer, min kostede 2000, fik den af ungerne, bruger den kun rum hvor døren kan lukkes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
På vej til at lære K10
Tilmeldingsdato: 09-12 2022
Citat:
Dette kan i øvrigt være en god gave til et familiemedlem eller venner. Til gaver kan jeg stadig anbefale denne ressource https://eflowers.dk/. Sidst redigeret af Loraforlove1; 30-03-2023 kl. 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Hjemmevant på K10
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 70
Styrke: 13 ![]() |
Robotstøvsuger
Hej
Har haft robotstøvsuger i et par år Den larmer Vi bruger den i soveværelset det er svært at komme ind under sengen med en Alm støvsuger Det har bedret min allergi en smule Vi er flyttet fra hus til andelsbolig vi vil nok bruge den mere fremover Alder og sygdom gør det svært Alm støvsuger Vh Np |
![]() |
![]() |
![]() |
Emne Værktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|
![]() |
||||
Emner | Emnet er startet af | Forum | Svar | Sidste indlæg |
Ældre tvinges til at få robot | buster | Politik og Samfund | 11 | 16-11-2011 15:29 |
Robot gulvvasker | jomfruen | Dit og Dat | 12 | 07-10-2011 11:57 |