![]() |
|
Forside | Nyttige Links | Tilmeld Dig Her | Blogs | FAQ | Kalender | Søg | Dagens indlæg | Markér alle forums som læst |
Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner. |
![]() |
|
Emne Værktøjer | Visningsmetode |
![]() |
#1 |
Klart Afhængig af K10
|
![]()
Hej
Er der nogen der har eller har prøvet en robot gulvvasker ? Har en robotstøvsuger som jeg er meget glad for men jeg har trægulv overalt og kan ikke selv holde til at vaske gulv ![]() Men vil gerne vide om robot gulvvaskeren fungerer inden man investerer i en sådan tingest ![]() Rigtig god weekend til jer alle ![]()
![]() |
#2 |
Lever på K10
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 71
Styrke: 15 ![]() |
Nej.. men jeg følger din tråd... for jeg pønser nemlig på at købe en robot støvsuger... så mit spørgsmål er .. er det en af de dyre du har anskaffet dig??
Knus Lone
![]() |
#3 |
Klart Afhængig af K10
|
Vores hedder Samsung Navibot og er købt i elgiganten
Den er rigtig god og vi er meget glade for den ![]() Vi blev anbefalet den og på det tidspunkt var der ophør i en af elgiganterne i Aarhus så vi fik den til en god pris. Knus ![]()
![]() |
#4 |
Jeg bor her på K10
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Styrke: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næ, men jeg har en damprenser og dén er jeg GODT NOK glad for!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Klart Afhængig af K10
|
Hvad bruger man en damprenser til ?
![]()
![]() |
#6 | |
Lever på K10
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 71
Citat:
![]() Knus Lone
![]() |
![]() |
#7 | |
Lever på K10
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Citat:
![]() Helt alvorligt, en robot både støvsuger og gulvvasker, kunne virkelig lette min hverdag, hisi nu jeg bliver græsenke....hvad jeg jo nok gør ![]() Se lige her da : http://www.roboteksperten.dk//81-roomba-scooba.html
Pensionist pr.1.4.2012 You must be the change - you want to see in the world. ![]() Mahatma Ghandi Sidst redigeret af Webmaster; 02-10-2011 kl. 17:58. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til 1...brug evt rediger funktionen for tilføjelser.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Jeg bor her på K10
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Styrke: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen damprenseren klare jo persienner, gardiner, habitter, bukser, borddug, gulve, tæpper, komfuret, toilettet, vinduerne osv osv osv...............det ligner en støvsuger, men i stedet for at suge, så damprenser den, helt uden brug af kemikalier og med op til 150 graders varme - så intet overlever mht bakterier (jeg har katte og småbørn), så det passer mig fint at jeg ikke behøver kemikalier. Og da ungerne og kattene godt kan svine noget, så kan damprenseren også sagtens klare genstridige pletter på tæpperne mm.
Men hvis man har svært ved at støvsuge, så er man jo lige vidt. Citat:
næsten! Sidst redigeret af Webmaster; 02-10-2011 kl. 17:58. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til 1...brug evt rediger funktionen for tilføjelser.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hvor skulle jeg ellers være
|
Vi har en iRobot som er beregnet til husdyr. Vi er rigtig glad for den, og ja vi har da også snakket og gulvvaskeren, men er det, det samme vand som den køre rundt med? Får den alle pletter væk osv...
![]() Der er så mange ting... Men det vil hjælpe en hel del her hjemme. Jeg tager den alm. støvsuger for at komme i hjørneren og lige tag lister osv... men så behøves ikke at støvsuge hverdag...
![]() |
Emne Værktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|
![]() |
||||
Emner | Emnet er startet af | Forum | Svar | Sidste indlæg |
Robot Støvsugere - roomba | Rikke H | Dit og Dat | 49 | 01-04-2023 19:06 |
Ældre tvinges til at få robot | buster | Politik og Samfund | 11 | 16-11-2011 15:29 |