K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2010, 19:16   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Dejligt Helle Thorning og mand blev frikendt!

- så er der alligevel reelle politikere i landet, der betaler deres SKAT som de skal og ikke vil snyde med fortsæt

Tænkte det vil glæde mange, særligt dem der har troet på hende fra start og som har ventet med at fordømme, indtil SKAT havde talt....

http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1412276.ece

Det føles bare rart at tro på det gode i alle mennesker, og endnu bedre, ikke at blive skuffet (mit eget citat)

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 19:31   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
hun er stadig fuld af ****
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 19:49   #3
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Så det godt tidligere på tv2, og er sku glad for det.

Har hele tiden troet og håbet på hende, da jeg gerne ser hende som statsminister i stedet for Lykke.

Dog... Så det vidst ikke helt afgjort endnu ?

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/09/16/163820.htm
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 20:07   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det skal nok komme når de har brugt deres 14 dage til at erklære sig enige med SKAT eller ej. Sådan er det jo i den slags sager.....

(og nu skal der jo også lige spindes det sidste guld) fra medierne. Det er jo spændende for omsætningen, hehe.

Det er bare skønt, også for partiet, men jeg fryder mig også lidt fordi aviserne har været så lede og tydeligvis har sat rygter i gang, som så ikke har noget på sig.
Og jeg har været helt forfærdet over folks harme og nedladenhed, og som sprang i med begge ben totalt godtroende overfor medierne. Jeg har diskuteret med folk der nærmest ville skifte parti alene på rygterne, og har siden hen tænkt, at det er helt utrolig stor magt aviser og andre medier har på visse menneskers liv, så de helt glemmer at man er uskyldig til det modsatte er bevist.....og at man ikke skal tro på alt hvad man læser.

Jg glæder mig til at tale med de eeeenooormt vrede bekendte jeg har, og hører hvad de nu vil sige når frifindelsen bliver endelig, og at de har skabt sig så tosset, helt uden grund.......

Sidst redigeret af Ninja; 16-09-2010 kl. 20:10.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 20:29   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
hun er stadig fuld af ****
Hun får altså 5 stjerner af mig hi hiiii
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 21:02   #6
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
@superkok

Vi er alle fulde af l*rt - nogle kvitterer hele 7 baljefulde pr. døgn andre mindre. Men de fleste af os prøver i hvert fald at leve efter den hensigtserklæring ikke at lukke det ud i fuld offentlighed ;-)


Om så Lars fandt Lykken i at bolle udenom i ægteskabet, så ragede det mig en høstbolmst - det er mandens (og hans regerings) førte politik, der har min bevågenhed.

Det ville naturligvis forholde sig anderledes dersom Lars lå i med en aktør på den politiske bane (nej jeg siger ikke det kunne være: Pia), der kunne påvirke hans politiske dømmekraft ... men det er vel helt utænkelig, at sådan noget ville ske ? ;-)

Sidst redigeret af TimeGuest; 16-09-2010 kl. 21:54. Årsag: TyrkFjel
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 21:22   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Synes bare det er en grim verden mår man fuldstændig kan gå i selvsving, uden dom. Synes mange folk direkte har været optændt af had og nærmest glædet sig over halshugningen (af en uskyldig person). Jeg synes bare mange mennesker er så kort luntet og onde (læs: skadefro), og vil bare så gerne have at andre er dårlige, grimme, fulde af **** og løgnagtige. Hvad er der sket med medmenneskeligheden, hvorfor dømmer folk så hurtigt alle andre.....

Jeg husker mordet på Maria nytårs nat hvor de efterfølgende anholdte en mand som værende mistænkelig. Straks oprettede folk facebook grupper der ville henrette manden, kaldte ham svin og skrev om alle de måder han skulle dø på. Det var så IKKE den mand der havde myrdet pigen, men en helt anden.
Folk er blevet så fjendske og enormt hurtige til at dømme hinanden, og jeg synes det bliver værre og værre.

Jeg bryder mig ikke om Lars Løkkes POLITIK, men bortset fra det, så synes jeg han er charmerende, virker lun og fremstår som en rar mand som man måske kunne drikke en pils med. Jeg ville da ikke kalde ham øgenavne og tilsvine ham som person. Heller ikke selvom hans politik ikke er forenelig med mine tanker om et bedre samfund.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:11   #8
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Synes også det er godt at den sag nærmer sig sin afslutning med en klar frifindelse...
Aviserne har kogt en god omgang suppe på den sag og de politiske modstandere var ivrige efter at gribe bolden og køre med på den...

Man kan mene hvad man vil om Helles politik men ville være helt urimeligt hvis hun skulle miste chancen for at blive statsminister pga. en historie BT har gravet frem og dyrket for at sælge aviser...

Den journalistiske standard er faldet til et lavmål de seneste år... og man bringer løse påstande til torvs og sladderen bliver ukritisk skrevet af i de andre aviser med stavefejl og set hele...

Er også på tide Danmark får sin første kvindelige statsminister synes jeg
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:18   #9
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
@superkok

Vi er alle fulde af l*rt - nogle kvitterer hele 7 baljefulde pr. døgn andre mindre. Men de fleste af os prøver i hvert fald at leve efter den hensigtserklæring ikke at lukke det ud i fuld offentlighed ;-
jeg pisser æder ryger skider hvor det passer mig men ja men mening er hun er fuldt af **** kan ikke lide hende og nej er ikke forde hun er kvinde men det er det med hvad hun siger gør osv men ok hun er bedre en ham barnerøven hun vandt over pyhaaa fran jensen mener jegh an hedder han er sgu en barne at format
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2010, 22:33   #10
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Ja politik er blevet meget ondt. Jeg synes Peter Christensen fra Venstre virker klam.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helle Thorning - Nazi / Bilderberg Kalevala Politik og Samfund 10 15-03-2013 06:26
Førtidspension-Helle Thorning Timmy Politik og Samfund 7 17-09-2012 20:24
Helle Thorning lokket i fælde Martin Politik og Samfund 9 22-08-2011 10:51
Helle Thorning-Schmidts mand betaler ikke en krone i dansk skat jomfruen Politik og Samfund 44 26-06-2010 07:13
Kom med foreslag til Helle Thorning-Schmidt Ninja Alt det andet 0 01-01-2009 18:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension