K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2012, 12:26   #101
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fleks10 Se meddelelser
Også jeg må undre mig hvis Michael er "bandlyst", for som jeg læser debatten er han blot af en anden mening end mange andre her.

Jeg læser nærmest lidt "lynch-stemning" overfor ham, og så er det at jeg studser - for mange herinde beskriver igen og igen den mangel på tolerance og forståelse de oplever - hvor er den henne i forhold til at en person i dette forum blot tillader sig at have en anden mening???

Som jeg tidligere skrev har jeg igennem længere tid blot fulgt med, og jeg har flere gange syntes at du web-master har kommet med nogle fine indlæg, kommentarer m.v. - men her synes jeg du går under bæltestedet og bliver meget personlig. At sidde og kommentere stavefejl (hvilket du finde i stort set hvert andet indlæg i dette forum), finde synonymer i ordbogen du mener passer til denne debattør - blot fordi han tillader sig at have en anden holdning, hvor er det upassende.

Beklager, men jeg synes det er meget dobbeltmoralsk at tale om tolerance, forståelse, empati m.v. efter at have set disse svar til Michael !
Jeg er faktisk meget enig. Når man læser indlæggene, så skriver Michael utrolig sobert, hvorimod andre bliver meget personlige. Jeg forstår virkelig slet ikke angrebet mod ham; også fordi det er blevet gjort meget tydeligt tidligere, at hvis man ikke kan lide at debattere, så skal man holde sig væk fra det politiske forum.

Og at er man her, skal man gå efter bolden og ikke efter manden, hvilket jeg synes, i andre gør her, og jeg synes faktisk ikke, jeg kan se et eneste indlæg, hvor Michael gør det samme.

Forstår heller ikke, man kommenterer stavefejl, for så herefter selv at begå stavefejl i samme indlæg. Det er under bæltestedet.

Sidst redigeret af thomas75; 07-07-2012 kl. 12:38.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 13:15   #102
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Mon ikke web har haft sine grunde - han skriver michael er bannet efter en privat besked?

Det udelukker i hvert fald at det skulle være den politiske debat....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 13:53   #103
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej Michaelh er ikke blevet bannet fordi han bare har en anden mening....

Dette ville i vel også vide da i er flere som siger at det har i også.....og i er her jo endnu...ikk...

Nej man kan have de meninger man vil...men når man får et påbud af en admin.....så skal dette overholdes og hvis det ikke bliver det...ja så ryger man ud...

Fleks10.....

At jeg overhovedet nævner at der var en stavefejl....det var simpelthen fordi jeg var usikker på om det var det rette ord....da der ikke fandtes det ord som blev skrevet....ja så forsøgte jeg at gætte mig til det rigtige.......og så er jeg nu ret sikker på at en mand der mener han er klogere end alle jer andre herinde.....nu nok skal kunne tage det...

Nu kan du jo tage og kigge hele resten af forummet igennem.....og du vil ikke bare et eneste sted finde mig der nævner noget om folks stavefejl....

Så nej...hus forbi....jeg har ikke gået under bæltestedet med michaelh...

Nu er der flere ting i det med michaelh som i ikke lige ved.....men vi er mange admins....og det er ikke kun her på denne side...men rundt om på nettet....som har haft store problemer med lige netop ham...

Så nej...det har intet at gøre med at en person har andre meninger....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 14:11   #104
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Ordblind, talblind, forstandblind. Mon ikke der er plads til os alle, det håber jeg. Nu, må vi sgu klare den sammen.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 14:58   #105
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
MichaelH har i hvert fald bidraget til at min horisont er blevet udvidet - jeg skal for første gang lave en blomkålsgratin
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 15:00   #106
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
MichaelH har i hvert fald bidraget til at min horisont er blevet udvidet - jeg skal for første gang lave en blomkålsgratin
Super Helene ! jeg er oppe at sloges med en mazarinkage og noget hindbærsauce
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 15:01   #107
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Så skal vi nok komme tilbage til trådens emne....om ikke andet så af respekt for trådstarter...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 15:01   #108
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og jeg har også lyst til appelsinfromage - og graviditet kan udelukkes!!

Og jo, tilbage til emntet.....hvad var det lige det var?? Skynder mig tilbage og ser efter.

Jo, jeg har spekuleret på hvor mange der mon egentlig får §34 som kontanthjælpsmodtagere, der nu vil ryge på ledighedsydelse, og derfor miste deres §34........gudved hvad regeringen vil gøre ved det (om overhoved noget)???
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fleksjob og opsigelse af dette ? Winnie1968 Spørgsmål ang fleksjob 8 04-03-2012 20:16
fleksjob-førtidspension kisser72 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 03-11-2011 23:37
Fra førtidspension til fleksjob ? HIT Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 28-10-2010 09:09
fra fleksjob til førtidspension garage50 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 13-07-2010 08:55
Fleksjob/førtidspension Muhammed Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 15-10-2008 21:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension