K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2012, 08:16   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
høre lige til morgen der er allerede 50% ja til pappen.

Har gruet for at komme på kontanthjælp om 5 år men så der vel kun 2år til.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2012, 10:16   #12
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Experimental Se meddelelser
Sådan lige på vej ud af døren...


Boligpriserne vil - historisk set - falde med ca. 60 indeks point før de rammer bunden. Det er 50% jf sidste gang der var en økonomisk depression. Jo højere top, jo lavere er bunden. Men det er historisk fra 20'erne hvor finansboblen slet ikke havde den styrke og set i forhold til boblen der gik forud for nuværende situation (2001-2008) så kan bolligpriserne faktisk slå ud af indekset og gå i minus som du ser ved visse andelsboliger hvor du skal betale for at komme af med dem.

Der er allerede lagt i kakkelovnen til massetvangsauktioner i Danmark hvis du ser dig lidt omkring. Boligdebatten har lige oprettet et helt emne til 'Tvangsauktioner".. der er kommet flere sider til at 'markedsføre' tvangsauktioner osv. Dernæst vil der ske en intern udligning indenfor EU med lønninger, sociale ydelser osv. der også vil falde ca 47,3% i Danmark. Hvis du troede det var slemt nu, så vent til 2020 hvor den sociale udligning i EU vil være fuldt indfaset jf nedskæringspolitikken der er dikteret fra centralt hold i Bruxelles.

For nu også lige at nævne det, så husker du vel den delegation der blev sendt i pomp og pragt for at forklare hvor unikt og specielt det danske realkreditsystem var, og de fik så røven på komedie fordi hvis de ikke gennemfører de reformer.. så ryger flexrenten op på 120% a'la Grækenland og man smadrer Danske Bank der vil udløse en statsbankerot. ikke fordi der er nogen andre økonomiske problemer i Danmark ellers, alle statens finanser er helt og aldeles sunde, men de kan på ingen måder absorbere tab på 30000 mia.

Jeg sagde jo at det var med at komme ud af Europa. Rettidig omhu og alt det der. Men hvis du ikke kan det, så skynd dig hellere at få solgt din bolig.. fordi alle tænker som alle andre, og "det er ikke lige nu man skal sælge" .. så er det netop nu, og før din nabo du skal af med ****et.

Hold da fest ...det er godt nok det mest paranoide jeg har hørt længe har du overvejet at skrive en science fiction roman ??
Du har som en af de få (måske eneste) en helt fantastisk evne til at se i den økonomiske "spå kugle" mange år ind i fremtiden.
Tak for et virkelig godt grin Du reddede lige min weekend
Mr. Bean er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2012, 11:34   #13
migselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2008
Indlæg: 131
Styrke: 17
migselv er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Optimisme er alt tid en dejlig ting

Glem ikke at det handler om at få så mange som muligt gjort så billige som muligt.


Præcis derfor de forsøger at lokke - med "op til 10.000" om året - "gamle" førtidspensionister over på ny ordning ...

Pensionsreformen fra 2003 har været dyr, og en fiasko af rang. Bl.a. derfor bliver den lukrative § 100 også lavet om, så den enkelte ikke bliver overkompenseret. Det samme med fleksjobordningen.

Der er intet positivt i det jeg skriver / tænker, men jo flere de kan lokke o.s.v. - fortsæt selv
migselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourseforløb - hvor længe skal i gå og hvad skal der ske mbo Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 19 01-09-2013 23:05
Hvad er medicintilskud og hvor kommer de fra... link med hele forklaringen ! §ABC Et godt link! 0 18-02-2012 12:55
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Hvordan skal jeg gribe det hele an? Spunk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 45 19-02-2011 13:21
hvornår får de en ende Fodfolket Din historie 150 11-05-2010 21:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension