K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-06-2009, 13:21   #1
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ak Ak

Ja så er jeg da blevet lidt klogere" idag

Jeg er startet på et nyt Privat Aktør Kursus, der varer 12 uger denne gang.....jeg var på et sidste år, der varede 26 uger!!!

Jeg har en veninde fra forrige kursus, som netop har afsluttet det nye, jeg er på nu. ( vi er fleksgodkendte ).

Ja, hun var lige til samtale med sin jobkonsulent, og skal nu i praktik i 3 måneder, hahahaha... for at blive rustet til: et job, og være klædt på til det!!!!

Praktiksteder skal hun selv finde/ komme med forslag til, og så vil " De" være behjælpelige med at skaffe praktikken!!

Jeg går sq snart på landevejen, jeg kan OVERHOVEDET ikke finde nogen motivation i forvejen, skal Trække mig selv op i nakkehårene, bare for at komme ind på kurset

Alt hvad vi laver derinde, har jeg lavet sidste år,

Mappen og papirer, har blot et andet logo, ellers er det stort set samme , jeg har været igennem en gang...HULK

Jeg er totalt drænet, og mega depri, og Nej det er ikke en fejl, at jeg er der!!

Nå har været hjemme 2 dage nu, og kravler derind imorgen..men ja..hvad er formålet??

Og gratis arbejdskraft, skal jeg så være bagefter, et eller 2 eller 3 steder.... Uden jobgaranti!!

Fandens til system..men kan ikke leve uden penge desværre, så der er ingen alternativer..

God sommer (ferie, til dem kan har det, det har jeg heller ikke ret til, men det er en helt anden historie, som verserer)

ps. send gode Vibs, trænger virkeligt til det.. fra Helle.

Sidst redigeret af helle4; 16-06-2009 kl. 13:22. Årsag: stavefjel hehe
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2009, 13:24   #2
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Jeg har desværre ikke så meget andet at sende end det her x 1000 men tag 1 en gang i timen, og se om det linder lidt.
Jeg føler med dig , meningsløse ting er det mest demotiverende man kan ende i, jeg fatter ikke kommunen tror på resultat af den slags, men det gør de jo nok heller ikke. Det er bare et refusionscirkus istedet :P
Håber Du kan holde ud

mvh
Nøvsen
__________________
Waste no more time argueing about what a good man should be. Be one.
Marcus Aurelius
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2009, 13:46   #3
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Helle
Kan godt forstå det føles meningsløs, men trøst dig
med, at du er medvirkende til at holde nogle i beskæftigelse,
for hvad skulle de gøre uden alle de ledige? hi hi
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2009, 14:02   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du får også lige 1.000 af mig, Helle4.

Jeg håber, du har lægen med på sidelinjen, hvis det går yderligere ud over dit helbred.

Jeg forstår til fulde din frustration. Det er så latterligt, at man ikke selv kan bestemme noget mere over, hvad man kan lave... så det blev mere meningsfuldt. Så kunne man bedre holde det ud.

Et reelt arbejde, man kunne afprøve og dygtiggøre sig med, ikke?

Kan du ikke presse på og afprøve Slagelse-modellen, hvor fleksere "hygger" med de ældre?

Det er da en win-win-situation.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2009, 14:11   #5
steine
Hvor skulle jeg ellers være
 
steines avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: Holbæk Kommune, Vestsjælland
Alder: 54
Indlæg: 138
Styrke: 15
steine er ny på vejen
Har (heldigvis) ikke selv prøvet turen med de PAK kurser Helle, jeg var heldigere, men sender alligevel lidt ekstra 1.000 herfra.
steine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2009, 14:20   #6
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Helle,

Jeg gad godt gå på kurser, hvis jeg kunne, vær glad for at du kan og ikke bare skal gå derhjemme og vente på FTP fordi du ikke kan så meget andet.!!

Ærgerligt at det er det samme kursus, men i sidste ende kommer du vel "videre" de kan jo ikke blive ved med det samme kursus til samme deltagere gang på gang.

Op med humøret, men lyt også til dig selv og søg hjælp hvis du bliver ved med at blive tynget af depri tendenser. Gode vibes herfra

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2009, 14:26   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Helle jeg synes du skulle ringe til din læge og få en sygemelding! Synes det er åndssvagt du skal på det kursus én gang til, og du vil jo heller ikke kunne møde op alligevel sent om eftermiddagen, hvilket vil sige, at de få dage du KAN møde op, er endnu mere spildte 'fordi du ikke får det hele med'.....

Og du får det jo også værre af det!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2009, 15:28   #8
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Tak for de mange trøsteknus det varmer mit hjerte, og ja lægen er med på sidelinien, og nej jeg kommer ikke videre, derfor jeg føler tidsspildet så meget værre, der er jo ikke noget nyt under solen!!

Det føler jeg ikke, at jeg skal være glad for..

Har prøvet at forhøre mig, angående "Slagelses modellen" det ville være mit drømmejob, men i denne Kommune, har de ikke set lyset endnu..

Jeg vil dog prøve at, komme i praktik, hvor jeg var i arbejdsprøvning ( for snart 3 år siden) når jeg når dertil, så var der da noget at stå op til/ se frem til, selv om jeg ikke kan blive ansat ( plejehjem for demente).

Men det er jo ikke sikkert Kommunene går med til det!! Der har jeg jo været!!

Ja søde Helene, jeg siger fra, når jeg ikke kan mere, og vi bliver jo et halvt hold, når eftermiddagstiderne, starter i næste uge.. men det er der ikke noget at gøre ved, jeg kommer de dage jeg kan!!

Tak for lån af jeres øjne" og mange tilbage Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2009, 22:18   #9
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Helle

Det er et surt show, at stå på det sted du gør nu

Jeg har selv arb. med demente og var virkelig glad for jobbet, selvom det er et krævende job men det var også meget givende. Jeg kan utrolig godt følge dig. Hvad med at blive besøgs ven

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension