K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-11-2012, 00:56   #1
58hb
Føler sig hjemme på K10
 
58hbs avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
58hb er ny på vejen
Question Hvordan skal det lige tolkes ??

I finanslovforhandlingerne er der aftalt, at kontanthjælpsmodtagere under 25 år, der er på den lave såkaldte ungeydelse, får dækket 100 procent af tandlægeregningen ud over de første 600 kroner.

Kontanthjælpsmodtagere over 25 år får dækket 65 procent af regningen over 800 kroner.

I dag giver den offentlige sygesikring os ret til tilskud til en række af de mest almindelige tandlægebehandlinger.

Tilskuddets størrelse afhænger af, hvilken type behandling man skal have. Beløbet er som regel på enten 40 % af tandlægens honorar eller et fast beløb, som oftest er mellem 50 og 170 kr.

Mit spørgsmål er : De nye "regler" - skal de tolkes som et "tillæg" til de i dag gældende tilskud - eller - skal de nye "regler" træde i kraft i stedet for.

Jeg tænker - hvis man tar' de i dag gældende satser som svarer til ca 40 % af tandlægeudgiften, at det så "kun" er 25% yderligere i tilskud på udgiften.

Håber ikke mit indlæg virker for snørklet - i givet fald -

Sidst redigeret af 58hb; 11-11-2012 kl. 01:03. Årsag: Mangler en :-)
58hb er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er lige godkendt til fleksjob, men hvordan skal jeg forstå afgørelsen ... karsk Spørgsmål ang fleksjob 1 30-09-2012 16:18
Hvordan er det lige med godkendelse af RP ? archibald Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 38 17-05-2011 20:04
Pensionsregler tolkes forskelligt! buster Politik og Samfund 3 21-01-2011 18:04
Og hvordan tolker man så lige det..........? pusle Alt det andet 5 08-12-2008 15:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension