K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2011, 15:14   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Smile Så er der da sket lidt så Dejligt.

Tråd til det jeg har skrevet tidligere Nu er min jobkonsulent endelig gået med til og sætte mig ned på 20 timer men først i en prøveperiode på 1 måned, da jeg døjer psykisk og bare ikke magter 25 timer længere det er detsværre gået sådan at beboerne nu også er begyndt at spørge til hvad er der galt med Katrine og mine kolegaer tør ikke sige så meget til mig pga hvis nu jeg bliver ked og det jo slet ikke godt jeg tåler nemlig næsten ingen kritik.

Jeg kan mærke på min krop at det var den rigtige beslutning at gå ned på 20 timer selvom vi startede i går jeg er meget mere glad og har det godt nu også på min arbejdsplads.

Vi skal så have møde igen den 17 skal lige siges at jeg hader de møder men jeg holder bare fast på at det er 20 timer og ikke 25 timer vi snakker om jeg kan mærke på min jobkonsulent at hun er noget knotten over min beslutning men det jo bare ærgeligt det ikke hende der døjer sådan.

knuzz katrine
http://www.k10.dk/showthread.php?t=16274

Sidst redigeret af KatrineB; 22-02-2011 kl. 15:18. Årsag: fejl på mit links
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2011, 14:27   #2
vinterpige
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2010
Indlæg: 46
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
vinterpige er ny på vejen
Sejt af dig at vælge at holde fast. Det kan være svært når man sidder til møde men hold pauser og mærk dig selv i stolen og fødderne godt plantet på jorden. Lyder måske som en kliche men det virker. Rigtig meget held og lykke. Håber og tror det lykkes for dig
vinterpige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2011, 10:07   #3
fruJohnny
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-10 2010
Indlæg: 10
Styrke: 14
fruJohnny er ny på vejen
Du har ret - vi skal lære at stå fast. Det er jo kun os selv, som kan mærke, hvordan vi har det - og ikke jobkonsulenten. Det er bare ikke altid let, når man i forvejen er psykisk sårbar. Sådan har jeg det også

Jeg har heldigvis et stykke tid til jeg skal have næste samtale med jobkonsulenten, men kan godt mærke allerede nu, at mødet går mig på.

Rigtig meget held og lykke med dit møde
fruJohnny er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2011, 10:17   #4
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Tråd til det jeg har skrevet tidligere Nu er min jobkonsulent endelig gået med til og sætte mig ned på 20 timer men først i en prøveperiode på 1 måned, da jeg døjer psykisk og bare ikke magter 25 timer længere det er detsværre gået sådan at beboerne nu også er begyndt at spørge til hvad er der galt med Katrine og mine kolegaer tør ikke sige så meget til mig pga hvis nu jeg bliver ked og det jo slet ikke godt jeg tåler nemlig næsten ingen kritik.

Jeg kan mærke på min krop at det var den rigtige beslutning at gå ned på 20 timer selvom vi startede i går jeg er meget mere glad og har det godt nu også på min arbejdsplads.

Vi skal så have møde igen den 17 skal lige siges at jeg hader de møder men jeg holder bare fast på at det er 20 timer og ikke 25 timer vi snakker om jeg kan mærke på min jobkonsulent at hun er noget knotten over min beslutning men det jo bare ærgeligt det ikke hende der døjer sådan.

knuzz katrine
http://www.k10.dk/showthread.php?t=16274
Tillykke med det Dejligt du følger din krop - føler den og indretter dig efter den - i stedet for "bare" at give op!
til dig
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Danmark er et fattigt men dejligt land ... :-) TimeGuest Politik og Samfund 6 22-02-2013 21:55
Dejligt at K10 er tilbage tigerbia Dit og Dat 36 15-06-2011 14:32
Dejligt Dejligt KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 9 29-03-2011 22:26
Dejligt Helle Thorning og mand blev frikendt! Ninja Politik og Samfund 88 20-09-2010 08:09
Hvad mon der er sket. KatrineB Dit og Dat 9 03-11-2009 20:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension