K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2009, 20:45   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Suser straks ud og finder hele møllen Razmo, men så ska jeg fame også have MUSIK!!!

Her er linket: http://debat.sol.dk/show.fcgi?catego...posting=193932

Men der er ikke mere, du har den fulde liste!

Det er skrevet af en 'Jørgensen'.....

Sidst redigeret af Ninja; 16-09-2009 kl. 20:50.
Ninja er ikke logget ind  
Gammel 16-09-2009, 21:06   #12
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Suser straks ud og finder hele møllen Razmo, men så ska jeg fame også have MUSIK!!!

Her er linket: http://debat.sol.dk/show.fcgi?catego...posting=193932

Men der er ikke mere, du har den fulde liste!

Det er skrevet af en 'Jørgensen'.....
He he... selvfølgelig ... men det skal lige laves først, og det skulle helst ud så tæt på en valgkamp, at de ikke kan nå at modsvare noget som helst, hvis nu man skulle være optimist, at det gik hen og blev omtalt... så det bliver ikke lagt ud nogen steder før det rette moment.

Måske har det slet ikke den store effekt... egentligt også ligemeget... jeg har bare lyst at lave noget politisk propaganda, og der findes ikke meget samfundspolitisk musik i dag, andet end en bette smule i Rap musik, hvis de altså kan liste sig fra at rappe om sex og gangstere

I "gamle dage" var der mere af den slags... Røde Mor med Troels Trier, eller "Bliv væk fra vort kvarter" med Peter Belli osv. i den dur... der burde laves meget mere musik af den slags, når man tænker på hvad der er sket over de sidste 10 år.

Rigtig mange kunstnere er røde, da de selv har været et lorteliv igennem inden de blev berømte, og jeg tror for at være ærlig at de fleste er imod VKO... når det sidste man hører er, at selv Nick & Jay har lavet tekster, hvor de nærmest undskylder for at have "trådt på de svage" i samfundet, så er der vidst ved at ske noget, for Nick & Jay er netop fra den rige ungdoms-grupe der troede de kunne alt, og sked på alt under dem.

Tror det eneste rigtigt politiske jeg har hørt om VKO har været fra "Tjenesten"... men det er altid på "den sjove måde"... der mangler noget hvor der langes ud, og ikke bare grines af...

jo... "Lars Løkke Sangen" fra YouTube... mere af den slags tak!
 
Gammel 16-09-2009, 21:09   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg LOVER at udbrede din musik i større kredse - og jo, timing er Alfa Omega!!!
Ninja er ikke logget ind  
Gammel 16-09-2009, 22:33   #14
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
Razmo jeg er klar med på at sprede din musik rundt omkring
StonesTM er ikke logget ind  
Gammel 17-09-2009, 12:43   #15
Martin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2005
Indlæg: 186
Styrke: 0
Martin er ny på vejen
Hej Razmo!

Jeg synes, det er glædeligt, at du vil demonstrere mod DF med musik, og ikke med hærværk og stenkast mod politiet, som vi ellers ser det fra den rabiate venstrefløj. Jeg undrer mig dog over et par ting, specielt at du vil udsende den ”så tæt på en valgkamp, at de ikke kan nå at modsvare noget som helst”. Du plejer da ikke at være bange for debat?!

Derudover; hvis DF’s vælgere er så dumme, som du åbenbart mener, hvordan skal sangen så ændre det?

Under valgkampen i 2001 var det jo sådan, at hver gang en CD’er åbnede munden, så var det for at kritisere DF. Det fik så for CD den uheldige konsekvens, at der var ingen der anede, hvad CD’s egen politik gik ud på, og som bekendt røg de så ud af Folketinget efter valget. Den samme fremgangsmåde ser nu ud til at tage livet af Ny/Liberal Alliance. Så i stedet for at lave et nummer mod DF, så skulle du måske lave en sang, der beskriver alle de gode ting, som Enhedslisten gør. Jeg vil medgive, at det kan være svært at finde eksempler, men med en iørefaldende melodi og et par velanbragte soli, så gør det ikke så meget med en kort tekst.

Angående instrumenteringen så vil jeg da sige, at hvis det skal være et rigtigt rødt nummer, så skal du huske at benytte venstrefløjens yndlingsinstrument: de tomme tønder.

Held & Lars Løkke med projektet.


REDIGERING: Efter et mindre detektivarbejde forstår jeg nu, hvorfor du ikke vil have debatten: I listen er der 10 lovforslag. Jeg kan ikke finde ud af, hvad der er sket med L 43, men ud af de sidste 9 lovforslag har Socialdemokraterne og De Radikale stemt det samme som DF i 7 tilfælde.

Sidst redigeret af Martin; 17-09-2009 kl. 16:49. Årsag: 10-øren faldt...
Martin er ikke logget ind  
Gammel 17-09-2009, 23:50   #16
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Martin Se meddelelser
Hej Razmo!

Jeg synes, det er glædeligt, at du vil demonstrere mod DF med musik, og ikke med hærværk og stenkast mod politiet, som vi ellers ser det fra den rabiate venstrefløj. Jeg undrer mig dog over et par ting, specielt at du vil udsende den ”så tæt på en valgkamp, at de ikke kan nå at modsvare noget som helst”. Du plejer da ikke at være bange for debat?!

Derudover; hvis DF’s vælgere er så dumme, som du åbenbart mener, hvordan skal sangen så ændre det?

Under valgkampen i 2001 var det jo sådan, at hver gang en CD’er åbnede munden, så var det for at kritisere DF. Det fik så for CD den uheldige konsekvens, at der var ingen der anede, hvad CD’s egen politik gik ud på, og som bekendt røg de så ud af Folketinget efter valget. Den samme fremgangsmåde ser nu ud til at tage livet af Ny/Liberal Alliance. Så i stedet for at lave et nummer mod DF, så skulle du måske lave en sang, der beskriver alle de gode ting, som Enhedslisten gør. Jeg vil medgive, at det kan være svært at finde eksempler, men med en iørefaldende melodi og et par velanbragte soli, så gør det ikke så meget med en kort tekst.

Angående instrumenteringen så vil jeg da sige, at hvis det skal være et rigtigt rødt nummer, så skal du huske at benytte venstrefløjens yndlingsinstrument: de tomme tønder.

Held & Lars Løkke med projektet.


REDIGERING: Efter et mindre detektivarbejde forstår jeg nu, hvorfor du ikke vil have debatten: I listen er der 10 lovforslag. Jeg kan ikke finde ud af, hvad der er sket med L 43, men ud af de sidste 9 lovforslag har Socialdemokraterne og De Radikale stemt det samme som DF i 7 tilfælde.
Nej jeg er ikke bange for debat, men den form for debat DF'ere fører, som jeg har bevidnet mig ved at debatere med dem på BT debatten, lader ikke nogen reel debat forekomme, men kun muderkast og personlig tilsvining... så jeg ønsker ingen debat med DF'erne... det fører ikke til noget, for de tåler ikke kritik. Det har vi set adskilige gange i pressen når Pia har følt sig "trådt på" eller "fornærmet", så det er ikke kun DF's vælgere, det fortsætter helt op i toppen af partiet.

MÅLGRUPPEN er alle (ligegyldigt partifarve), og MOTIVET er at oplyse om, at DF i 10 år har fremført partiet som "de svages parti". ÅRSAGEN er at DF på ingen måde har ført en politik der kan bakke sådan en nobel påstand op, og at det vidst er gået rigtigt mange danskere næsen forbi.

Derfor er det mig ligegyldigt hvad S og R har stemt... jeg er i øvrigt ikke hverken S'er eller R'er, ,men det ved du jo godt ... så hvis det piner dig, at S og R selv er noget runkne i kanten, så kan du jo bare lave DIN propaganda, det er dig frit stillet ... JEG gider bare ikke bruge tid og kræfter på at beklage mig over to partier, der ikke har haft indflydelse på tingenes tilstand over de sidste 10 år... fortsætter de efter et valg og regeringsskifte, så kan det jo være at mit fokus bliver anderledes ... glem nu ikke, at alle de grimme lovforslag vi har set i det sociale system over de sidste små ti år, er fremkommet ved blokpolitik, hvor V, K og DF ikke har ladet halvdelen af danskerne komme til orde.

Min personlige grund til dette "eksperiment" er kort og godt, at JEG er træt af at se og høre Pia Kjærsgaard og hendes frænder fuske og lyve sig igennem en smadring af vores velfærdssamfund, og samtidigt stille sig op og påstå man værner om de svageste... Fordi jeg er træt af, at hun og hendes parti bestemmer det hele, når de kun har opbakning fra ca. 14% af danskerne.

DF har aldrig været de svages parti, men de kæfter op om at være det hele tiden... hvem var det der sagde "Tomme Tønder Buldrer Mest!" ?

Sidst redigeret af Razmo; 17-09-2009 kl. 23:57.
 
Gammel 18-09-2009, 09:16   #17
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Har tænkt lidt mere over det, og jeg tror sgi' at det bliver lidt langtrukkent med alle de opremsninger... lidt for teoretisk, så jeg har valgt at gå en anden vej, men tak for listen aligevel

En anden ting er, at ved kun at gå efter DF, synes jeg at Venstre og Konservative slipper for let... derfor er målet nu HELE VKO staben.

Jeg vil overskride min frygt for copyright... jeg tjener aligevel ikke noget på det musik, og når først det ER ude... tjaa... så er det ude hvad end nogen brokker sig eller ej

Så jeg vil gå på nettet, og finde så mange negative udtalelser (set fra en rød's synspunkt) fra VKO politikere i diverse debatter fra TV, og lave noget musik i et mere afslappet og seriøst tempo... de unge på dansegulvet er aligevel skæve og hører ikke en skid efter

Musikken bliver nok i Jean Michel Jarre stil havde jeg tænkt mig, med udtalelserne fra VKO som "fjerne" stemmer i baggrunden... det hele skal tale for sig selv... ingen kommentarer, bare udtalelser fra VKO politikere, og en titel i stil med "Fair Forandring"... så kan folk selv lytte og gøre deres egne overvejelser... bare det får folk til at tænke.

Eksempel (som helt sikkert kommer med): Hjort siger "Når JEG bliver statsminister!...", Fogh "Der er ik' noget at komme efter!" osv.

Håber der er en masse gode optagelser hehe og jeg håber i hvert fald at kunne finde nogle af både Hjort, Støjberg, Karen Ellemann, Lars Løkke, mor Pia... for ikke at tale om de snævertsynede præster i DF.

Sidst redigeret af Razmo; 18-09-2009 kl. 09:24.
 
Gammel 18-09-2009, 11:04   #18
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Razmo,, jeg glæder mig til at høre resultatet... klø på...
Huldra er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2009, 20:50   #19
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kære venner...

I begynder at bevæge jer langt uden for det som er meningen der skal være på K10...

Det kan i selvfølgelig ikke vide men pladsen på K10 er ved at blive knap...vore database er i forvejen mere end stor...og den gror jo hver dag...

Så jeg bliver nød til at skære ned på hvad og hvilke emner der skal kunne skrives om her på K10....

Indtil videre...så bliver vi nød til at holde os til ting der ligger inden for K10¨s område....hvilket er fleksjob og førtidspension...og hvad der har med de områder at gøre...

Jeg er ved at se om jeg kan finde på noget så jeg kan få noget "større" webhotel...hvor kan virkelig kan give debatten fri....men indtil jeg har fundet ud af noget...så må jeg lige bede jer om at holde jer indenfor emnerne af K10´s virkefelt...

Jeg ville jo helst bare give det hele frit....men men det kan ikke lade sig gøre i øjeblikket...

Denne tråd lukker af samme grund....
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mette Frederiksen - de svages vogter Webmaster K10 Nyheder 0 03-10-2011 01:20
Hvem sagde lige at DF er de svages parti? Ragdoll Politik og Samfund 27 25-05-2010 11:31
Diagnose, er der nogen der har et link til disse? mrbonn Alt det andet 5 08-12-2009 00:11
De svages retssikkerhed zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 0 02-09-2008 10:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension